visko LSD S13 200SX all

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3425
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

visko LSD S13 200SX all

Postitus Postitas Astrona »

Kui palju "annab" std visko LSD S13 pidamisel-juhitavusele juurde võrreldes std lahtise diffriga?

Et kas on mõttet "jussi" pakutavat hakata alla panema? Et võibolla leiab kuskilt Quaiffe torsen-hammakatega-LSD`mitte palju kallimalt. Kellelgi on äkki pakkuda? Uuena maksavad vist mingi 15K.

Piltlikult ütleme, kui on 300hj ja korralikud 225-laiad rehvid, kui palju visko parandab 100ni kiirendust või 1/4miili aega? 0.3sek? 0.8sek?

Otse kiirendades polegi vist torsenil visko ees väga eelist? Lugesin aga et ringi peal pidi torsen sujuvamalt haakima ja seega on auto käitumine aimatavam.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Lahtine differ versus limited slip vahe on ikka väga suur.
300hp ja lahtise diffriga pole nagu IMO lolli mõtet mängida.

Mul E30-nel ka hetkel viscolukk tagasillas, kuna korraliku ketaslukku mõistliku hinnaga polnud saada.
Ketaslukk oleks ilmselt mõnusam, kuna väike tunne nagu on, et visco-ga talvel rallitades
pidamise kadumise hetkel veidi alajuhitavam, kuna viscol on vaja ju lukustuseffekti saavutamiseks ühe ratta suuremat pöörlemiskiirust.
Tundub, et sama asja tõttu on ka euro Imprezad alajuhitavamad.

Viscoga kohalt ära saamist saan kommenteerida kevadel, kui suvekad all.
Igatahes üherattaveo ja tutikate Toyo rehvidega esimese kahe käiguga seisis auto suhtkoht paigal.
Boosti oli siis ~0.7bar ja jõudu vast ~170hp rattast.

Ütleks, et lahtisest diffrist on ükskõik mis lukk stardis parem.
S13 ja S14 on ju ka tehasest visco lukuga, ju siis peeti seda otstarbekamaks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3425
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Viscoga kohalt ära saamist saan kommenteerida kevadel, kui suvekad all.
Igatahes üherattaveo ja tutikate Toyo rehvidega esimese kahe käiguga seisis auto suhtkoht paigal.
Boosti oli siis ~0.7bar ja jõudu vast ~170hp rattast.
S13 ja S14 on ju ka tehasest visco lukuga, ju siis peeti seda otstarbekamaks.
Peale ketaste on ka veel ju hammasratas diffrid.
Kui ma ei eksi, siis 3L opel omegatel olid ketastega diffrid ja ka soomes müüdud 2L Caravanidel. 300hj'ga ei tohiks neil probleeme olla. Peale selle räägitakse ju Hiluxi ja Volvode sildadest, samas pole see paigaldus võrreldav nissani silla sisu vahetusega. Küll aga võrreldav 20K eest Quaiffe ostmisega.
Ütleks, et lahtisest diffrist on ükskõik mis lukk stardis parem.
Nuh mul kah seal praegu 205 toyo'd all.
Noh aga kas esimese 5 sekundiga võidab sekundi või pigem 0.2sek?
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3425
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

vaatasin, et ebayst saaks usast tellides praeguse odava dollariga 10200.- 2way LSD. 2 kaupa tellides juba 9700.-
Palju eesti ka hinnad on?
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Motary1 »

Odavamalt sa küll ei saa :)
Vasta