Kui palju "annab" std visko LSD S13 pidamisel-juhitavusele juurde võrreldes std lahtise diffriga?
Et kas on mõttet "jussi" pakutavat hakata alla panema? Et võibolla leiab kuskilt Quaiffe torsen-hammakatega-LSD`mitte palju kallimalt. Kellelgi on äkki pakkuda? Uuena maksavad vist mingi 15K.
Piltlikult ütleme, kui on 300hj ja korralikud 225-laiad rehvid, kui palju visko parandab 100ni kiirendust või 1/4miili aega? 0.3sek? 0.8sek?
Otse kiirendades polegi vist torsenil visko ees väga eelist? Lugesin aga et ringi peal pidi torsen sujuvamalt haakima ja seega on auto käitumine aimatavam.
visko LSD S13 200SX all
Lahtine differ versus limited slip vahe on ikka väga suur.
300hp ja lahtise diffriga pole nagu IMO lolli mõtet mängida.
Mul E30-nel ka hetkel viscolukk tagasillas, kuna korraliku ketaslukku mõistliku hinnaga polnud saada.
Ketaslukk oleks ilmselt mõnusam, kuna väike tunne nagu on, et visco-ga talvel rallitades
pidamise kadumise hetkel veidi alajuhitavam, kuna viscol on vaja ju lukustuseffekti saavutamiseks ühe ratta suuremat pöörlemiskiirust.
Tundub, et sama asja tõttu on ka euro Imprezad alajuhitavamad.
Viscoga kohalt ära saamist saan kommenteerida kevadel, kui suvekad all.
Igatahes üherattaveo ja tutikate Toyo rehvidega esimese kahe käiguga seisis auto suhtkoht paigal.
Boosti oli siis ~0.7bar ja jõudu vast ~170hp rattast.
Ütleks, et lahtisest diffrist on ükskõik mis lukk stardis parem.
S13 ja S14 on ju ka tehasest visco lukuga, ju siis peeti seda otstarbekamaks.
300hp ja lahtise diffriga pole nagu IMO lolli mõtet mängida.
Mul E30-nel ka hetkel viscolukk tagasillas, kuna korraliku ketaslukku mõistliku hinnaga polnud saada.
Ketaslukk oleks ilmselt mõnusam, kuna väike tunne nagu on, et visco-ga talvel rallitades
pidamise kadumise hetkel veidi alajuhitavam, kuna viscol on vaja ju lukustuseffekti saavutamiseks ühe ratta suuremat pöörlemiskiirust.
Tundub, et sama asja tõttu on ka euro Imprezad alajuhitavamad.
Viscoga kohalt ära saamist saan kommenteerida kevadel, kui suvekad all.
Igatahes üherattaveo ja tutikate Toyo rehvidega esimese kahe käiguga seisis auto suhtkoht paigal.
Boosti oli siis ~0.7bar ja jõudu vast ~170hp rattast.
Ütleks, et lahtisest diffrist on ükskõik mis lukk stardis parem.
S13 ja S14 on ju ka tehasest visco lukuga, ju siis peeti seda otstarbekamaks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Peale ketaste on ka veel ju hammasratas diffrid.Mihkel kirjutas:Viscoga kohalt ära saamist saan kommenteerida kevadel, kui suvekad all.
Igatahes üherattaveo ja tutikate Toyo rehvidega esimese kahe käiguga seisis auto suhtkoht paigal.
Boosti oli siis ~0.7bar ja jõudu vast ~170hp rattast.
S13 ja S14 on ju ka tehasest visco lukuga, ju siis peeti seda otstarbekamaks.
Kui ma ei eksi, siis 3L opel omegatel olid ketastega diffrid ja ka soomes müüdud 2L Caravanidel. 300hj'ga ei tohiks neil probleeme olla. Peale selle räägitakse ju Hiluxi ja Volvode sildadest, samas pole see paigaldus võrreldav nissani silla sisu vahetusega. Küll aga võrreldav 20K eest Quaiffe ostmisega.
Nuh mul kah seal praegu 205 toyo'd all.Ütleks, et lahtisest diffrist on ükskõik mis lukk stardis parem.
Noh aga kas esimese 5 sekundiga võidab sekundi või pigem 0.2sek?