TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

custom pidurid
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=3456
3. leht 3-st

Autor:  Marko [ 29.03.2008 17:48 ]
Teema pealkiri: 

mart154 kirjutas:
minu lahendus sai siis selline...
288x28mm ketas ja brembo support.
nii püstakut kui supportit sai ringi tehtud :)

http://mart.isa-geek.net/kraam/brembo/esipidurid_koos/


opeli käändmik? kui tõesti on siis kas supporti kinnitusplaadi lasid waterjetis lõigata? kui ei ole soovi suurele ringile avalikustada kirjuta palun mulle privaatsõnumisse.

Autor:  mart154 [ 30.03.2008 10:35 ]
Teema pealkiri: 

tegemist siiski BMW püstakuga :)
vesilõikuses tehtud vahetükid jah.

Pärast vesilõikust sai CNC freesiga veel mõned lisakujundid sinna freesitud.

Pidurid on bmw päritolu

Autor:  Mardo [ 17.04.2008 2:39 ]
Teema pealkiri: 

endal plaan sedasi BMW'le teha:
plaan minna 4x100 auguvalemilt 5x120'le ja sellega otsustasin korraga
piduritele teha nö big-brake koosluse

ees
* M3 e36 kettad (315mm, 28mm)
* e36 esimesed rummud (e30 püstakutele vahetükkidega)
* e38 730i,735i piduri suportid (orig ketas 316mm, 28mm)
* e36 rattalaagrid
suportitele muidugi vahejupid, e30 ET'st saab e36 ET

taga
* e36 rummud (kaasneb e36 ET, sobivad "bolt-on")
* e36 rattalaagrid
* e36 pidurikettad (280mm, 10mm)
* e36 pidurisuportid + vahejupid

Selline lahendus enda autol kohe-kohe valmimas, tegu siis BMW e30'ga

Autor:  mart154 [ 17.04.2008 10:11 ]
Teema pealkiri: 

Mardo kirjutas:
ees
* M3 e36 kettad (315mm, 28mm)


tead ikka, et rooliotsale jääb ketas ette, kuna nii suure hatiga on?

Autor:  Mihkel [ 17.04.2008 11:15 ]
Teema pealkiri: 

Mardo kirjutas:
ees
* M3 e36 kettad (315mm, 28mm)
* e36 esimesed rummud (e30 püstakutele vahetükkidega)
* e38 730i,735i piduri suportid (orig ketas 316mm, 28mm)
* e36 rattalaagrid
suportitele muidugi vahejupid, e30 ET'st saab e36 ET


Sellise lahenduse võib suhtkoht porno alla liigitada, kuna esiteks peab rooliotsa kinnitust püstaku küljes painutama,
mis ei ole mitte turvaline tegevus, vähemalt koduste vahenditega ja teiseks on vaja ulmeväikse ET-ga spetsiifilist velge.

Läbiproovitud lahendus juba.
Ma arvasin ka algul, et hakkan suure hurraaga tuunima suuri kettaid aga turvalisusega ei taha ka mängida.

Ja mis ET-d puudutab siis oled sa mõlemat rummu eri kohtadest mõõtnud?
e30 ja e36 ET jutt ei pea sul paika.

Autor:  Silwer [ 17.04.2008 11:30 ]
Teema pealkiri: 

Siin on pakutud enam-vähem toimiv lahendus selle suporti kasutamiseks E30 all: http://www.300mm.de/325mm/325mm.htm

Tõlgitud kujul: http://www.google.com/translate?u=http% ... en&ie=UTF8

Autor:  Mardo [ 17.04.2008 13:41 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel, mul seal jah väike möödapanek ET suhtes :o
hea et märkasid, sopase peaga kirjutatud :lol:

mis puudutab turvalisust, siis minu püstakutel rooli otsa kinnitus koht
painutatud ja valgustatud, seda tööd ei teinud sosssepad, mis puudutab
turvalisust siis eks see näha ole kuidas asi vastu peab ;)

Autor:  Mihkel [ 17.04.2008 14:52 ]
Teema pealkiri: 

Ok, kui lastud kuskil painutada ja kontrollida, siis on teine asi.
Mina loobusin mitmekolviga supportitest hetkel ja piirdun ühekolvilise supportiga,
kuna velje ET ja laiuse tõttu pole velge enam välja poole võimalik liigutada.

Mitmekolvilise piduri mõte tekib IMO ringrajal aga kui kasutada eesosas M30 mootorit,
siis kaob ära ringraja mõte, kuna nina on nii ropult raske.

Autor:  Mardo [ 17.04.2008 15:32 ]
Teema pealkiri: 

ringrajale jah asja pole e30 r6 mootoriga, parim variant oleks 1,8IS + turbo aga ega ma ringraja masinat ehitagi, kui oleks tahtnud ringkat sõita
oleks arvatavasti 80% asju teisiti teinud ;)

Mitmekolvilisi suporteid tegelikult polnud ka minul plaanis.
Seda suporti mahtumist hakkan ma kokkupannes alles vaatama :o

Autor:  hents99 [ 17.04.2008 15:53 ]
Teema pealkiri: 

Sõbral on R6 MK-motorsport E30 - saab kiirelt rinkat sõita küll...

Autor:  Mardo [ 17.04.2008 16:07 ]
Teema pealkiri: 

hents99 kirjutas:
Sõbral on R6 MK-motorsport E30 - saab kiirelt rinkat sõita küll...


Kui võrrelda ikka R4 ja R6 e30 rajal siis nad on nagu siga ja kägu.
kiire sõit, oleneb ;)

M30 mootoriga e30 pole küll mõeldud kurvide läbimiseks :lol:

Autor:  Moss [ 17.04.2008 16:47 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Sellise lahenduse võib suhtkoht porno alla liigitada, kuna esiteks peab rooliotsa kinnitust püstaku küljes painutama,
mis ei ole mitte turvaline tegevus, vähemalt koduste vahenditega ja teiseks on vaja ulmeväikse ET-ga spetsiifilist velge.


Lisaks mainitule on asjal veel väike nüanss juures. Märksõnaks Ackermann'i trapets.

EDIT: Kohe väike wiki ka juurde: http://en.wikipedia.org/wiki/Ackermann_ ... g_geometry
EDIT2: Seda ei tasuks ka üles-alla ega igalepoole mujale painutada ja sama kehtib ka roolilati asendi muutuste suhtes sest siin tuleb mängu bumpsteer. Roolimehhanism ei ole lihtsalt kogum vardaid. Muuseas samal põhjusel antakse rataste kokkujooksu väärtused ka alati sõiduki kindlat kliirensit silmas pidades. Seega madaldusvedrude puhul sillastendi andmebaasi numbrid ei taga parimat võimalikku juhitavust.

Autor:  Mardo [ 19.04.2008 9:45 ]
Teema pealkiri: 

kui nüüd natukenegi loogiliselt mõelda, jääb see Ackermann'i trapets ka paika ;)

Autor:  Moss [ 19.04.2008 12:37 ]
Teema pealkiri: 

Mardo kirjutas:
kui nüüd natukenegi loogiliselt mõelda, jääb see Ackermann'i trapets ka paika ;)

...kui käänmiku küljes rooliotsa kinnitust painutada? Sry, aga ma ei näri praegu läbi, mismoodi see võimalik on.

3. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/