Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 8:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 44 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: custom pidurid
PostitusPostitatud: 13.01.2008 23:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
Kuna sain endale vajalikud käändmikud kätteproovin hakata varuma teisi vajalikke juppe aga eelkõige infot kuidas kõige mõistlikum teha...
Nimelt supportid tulevad olemasolevad brembod ja kõige suurem mure on sinna juurde leida kettad

kõige parem variant oleks osta tyhja keskosaga kettad õiges mõõdus ja sinna lasta flantsid treida, aga need hinnajärgus 10k ja kui on odavam variant prooviks seda enne...

Olen kuulnud, et mõningatel suurtel ketastel (a'la A8 vms) treitakse keskmine osa välja ja tehakse uus flants õige auguvahega ja offsetiga

Hyundail 4x114,3 auguvahe ja ~312mm diam kettaid ei pakuta just talle..

Kui kellelgi nõu või linke kuidas teha v tehtud on siis oleks tänulik!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2008 23:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Lahendused, mida mina näinud olen, seal kasutatakse sobiva hat'i kõrgusega ketast, millele lihtsalt puuritakse õiged augud ja kasutatakse keskosa juures vaheflanssi nagu velgedel.

Kuna sa pead pidurisupporti jaoks niikuinii vahetükid tegema, siis saad natuke mängida ka selle piduriketta hatiga.

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2008 23:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
kui kasutada juba sobiva hatiga ketast siis miks veel vaheflantsi kasutada? (jäi lihtsalt arusaamatuks :) )


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2008 10:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
ma mõtlesin nagu tsentreerimisrõngast :)
Et kui ketta keskava on suurema diameetriga, kui see rumm, mille peale ta istuma peab.

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2008 10:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
ok sellest saan aru:)
Andresega uurisime ja leidsime et audi Se 195kw mudelil on 320mm kettad millel kausi sügavus ja paksus just õige. Kui saan kuskilt sellise endakätte, siis saab täpsemalt nähakas sellest annab teha...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2008 12:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
mina tegin samamoodi, opelile ette lähvad M3 kettad, puuritakse 4x100 augud ja keskmine rõngas et tsentris oleks ja ongi olemas. Sadula kinnitus (üleminek) on vaja ainult teha.

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2008 13:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
praegu leidsin variandi fiat coupe 20vt alt
305mm mm kettad aga 28mm paksud(orig 30mm)
se 20mm võib äkki v kulunud klotsi puhul saatuslikuks saada...?
ma ei kujuta ette palju seda kolvi varu on...
selline link muidu
http://www.brembo.com/ENG/catalogo_AM/2007/index.html
saab otsida ketta mõõdu järgi ja antakse erinevate autode alt vasted...

ja huvitav kui ori ketas on 305mm siis kui suurt annab supportile panna..proovimise asi ilmselt ainult?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2008 13:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
kui sa supportitele vahetükid tegema pead (ma eeldan, et pead :) ) siis saad ju teoorias hati kõrgust muuta ka vajadusel?

St, peaasi, et velg alla mahub ja sillakinnitused jalgu ei jää :)

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2008 13:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
jah seda kyll, aga mingist hetkest ei puutu ju klotsi pind enam tervesti vastu ketast?
kinnitused tuleb jah teha ja proovingi parimad ketta variandid välja leida...
audi S4 aj S3 ketas tundub olema 10 auguga juba...imelik


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2008 13:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
eiei...
Ma mõtlen seda, et kui sa tood näiteks supporti +10mm väljapoole
siis saad otsida ka ketta, mille hat on ka 10mm madalam..

Lõppkokkuvõttes jääb supporti ja ketta asetus samaks üksteise suhtes. Muutub ainult "kere ja ratta suhtes."


Muide, 10 auguga pole üldse hullu :)
Saksamaal saab isegi TÜVi sellise lahendusega, kui audi (5x112 vist) kettale on puuritud juurde bmw 4x100 augud.

edit:
http://www.300mm.de/new/294mm/07.jpg
Siin on näiteks 5x120 ketas üle puuritud 4x100-ks

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2008 14:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
jah kui nii juurde puurida siis küll, aga mõnedel ketastekl pon tehase poolt juba 10 auku ees ehk ma ei saa oma auke sinna enam teha :)


hetke variandid siis
hyundai originaal sygavus 45,7mm

fiat coupe 20VT 305mm ja 28mm paks, sygavus 44,7
audi A8 314mmx30xx ja sygavus 59mm
opel vectra mingi gt 314mmx28 mm ja sygavus 45.2


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2008 15:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
oh seda bmw'd :)
M3 kettad 315mm ja 28mm paksud,52,5 sygavus, atoys olemas ja homme proovin katsuma minna koos supportiga... äkki läheb õnneks :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2008 16:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
see sügavus ei ole ju enam nii tähtis, kuna suport nagunii custom vahejupiga külge. Peasit kettas ilusti istub ja kuhugi tahapoole vastu ei lähe.
Kus või kes suporti vahejupid teeb?

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2008 17:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
ott5 kirjutas:
see sügavus ei ole ju enam nii tähtis, kuna suport nagunii custom vahejupiga külge. Peasit kettas ilusti istub ja kuhugi tahapoole vastu ei lähe.
Kus või kes suporti vahejupid teeb?


esialgu uurin sadamas meie ythe firmat kes meile teenust metallitöödega pakkunud on...
mingi vana venelaste kompleks kus teevad igast asju...
neil pidi olema tuuralumiiniumi, millest oleks kaalupoolest kõige parem teha...
homme saan täpsemalt teada...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.01.2008 22:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
Kuuno kirjutas:

esialgu uurin sadamas meie ythe firmat kes meile teenust metallitöödega pakkunud on...
mingi vana venelaste kompleks kus teevad igast asju...
neil pidi olema tuuralumiiniumi, millest oleks kaalupoolest kõige parem teha...
homme saan täpsemalt teada...


kas oled vahetükkide kohta midagi teada saanud, kui saad siis anna teada.

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 44 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11