opeli käändmik? kui tõesti on siis kas supporti kinnitusplaadi lasid waterjetis lõigata? kui ei ole soovi suurele ringile avalikustada kirjuta palun mulle privaatsõnumisse.mart154 kirjutas:minu lahendus sai siis selline...
288x28mm ketas ja brembo support.
nii püstakut kui supportit sai ringi tehtud
http://mart.isa-geek.net/kraam/brembo/esipidurid_koos/
custom pidurid
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
endal plaan sedasi BMW'le teha:
plaan minna 4x100 auguvalemilt 5x120'le ja sellega otsustasin korraga
piduritele teha nö big-brake koosluse
ees
* M3 e36 kettad (315mm, 28mm)
* e36 esimesed rummud (e30 püstakutele vahetükkidega)
* e38 730i,735i piduri suportid (orig ketas 316mm, 28mm)
* e36 rattalaagrid
suportitele muidugi vahejupid, e30 ET'st saab e36 ET
taga
* e36 rummud (kaasneb e36 ET, sobivad "bolt-on")
* e36 rattalaagrid
* e36 pidurikettad (280mm, 10mm)
* e36 pidurisuportid + vahejupid
Selline lahendus enda autol kohe-kohe valmimas, tegu siis BMW e30'ga
plaan minna 4x100 auguvalemilt 5x120'le ja sellega otsustasin korraga
piduritele teha nö big-brake koosluse
ees
* M3 e36 kettad (315mm, 28mm)
* e36 esimesed rummud (e30 püstakutele vahetükkidega)
* e38 730i,735i piduri suportid (orig ketas 316mm, 28mm)
* e36 rattalaagrid
suportitele muidugi vahejupid, e30 ET'st saab e36 ET
taga
* e36 rummud (kaasneb e36 ET, sobivad "bolt-on")
* e36 rattalaagrid
* e36 pidurikettad (280mm, 10mm)
* e36 pidurisuportid + vahejupid
Selline lahendus enda autol kohe-kohe valmimas, tegu siis BMW e30'ga
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Sellise lahenduse võib suhtkoht porno alla liigitada, kuna esiteks peab rooliotsa kinnitust püstaku küljes painutama,Mardo kirjutas: ees
* M3 e36 kettad (315mm, 28mm)
* e36 esimesed rummud (e30 püstakutele vahetükkidega)
* e38 730i,735i piduri suportid (orig ketas 316mm, 28mm)
* e36 rattalaagrid
suportitele muidugi vahejupid, e30 ET'st saab e36 ET
mis ei ole mitte turvaline tegevus, vähemalt koduste vahenditega ja teiseks on vaja ulmeväikse ET-ga spetsiifilist velge.
Läbiproovitud lahendus juba.
Ma arvasin ka algul, et hakkan suure hurraaga tuunima suuri kettaid aga turvalisusega ei taha ka mängida.
Ja mis ET-d puudutab siis oled sa mõlemat rummu eri kohtadest mõõtnud?
e30 ja e36 ET jutt ei pea sul paika.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siin on pakutud enam-vähem toimiv lahendus selle suporti kasutamiseks E30 all: http://www.300mm.de/325mm/325mm.htm
Tõlgitud kujul: http://www.google.com/translate?u=http% ... en&ie=UTF8
Tõlgitud kujul: http://www.google.com/translate?u=http% ... en&ie=UTF8
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Mihkel, mul seal jah väike möödapanek ET suhtes
hea et märkasid, sopase peaga kirjutatud
mis puudutab turvalisust, siis minu püstakutel rooli otsa kinnitus koht
painutatud ja valgustatud, seda tööd ei teinud sosssepad, mis puudutab
turvalisust siis eks see näha ole kuidas asi vastu peab
hea et märkasid, sopase peaga kirjutatud
mis puudutab turvalisust, siis minu püstakutel rooli otsa kinnitus koht
painutatud ja valgustatud, seda tööd ei teinud sosssepad, mis puudutab
turvalisust siis eks see näha ole kuidas asi vastu peab
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Ok, kui lastud kuskil painutada ja kontrollida, siis on teine asi.
Mina loobusin mitmekolviga supportitest hetkel ja piirdun ühekolvilise supportiga,
kuna velje ET ja laiuse tõttu pole velge enam välja poole võimalik liigutada.
Mitmekolvilise piduri mõte tekib IMO ringrajal aga kui kasutada eesosas M30 mootorit,
siis kaob ära ringraja mõte, kuna nina on nii ropult raske.
Mina loobusin mitmekolviga supportitest hetkel ja piirdun ühekolvilise supportiga,
kuna velje ET ja laiuse tõttu pole velge enam välja poole võimalik liigutada.
Mitmekolvilise piduri mõte tekib IMO ringrajal aga kui kasutada eesosas M30 mootorit,
siis kaob ära ringraja mõte, kuna nina on nii ropult raske.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ringrajale jah asja pole e30 r6 mootoriga, parim variant oleks 1,8IS + turbo aga ega ma ringraja masinat ehitagi, kui oleks tahtnud ringkat sõita
oleks arvatavasti 80% asju teisiti teinud
Mitmekolvilisi suporteid tegelikult polnud ka minul plaanis.
Seda suporti mahtumist hakkan ma kokkupannes alles vaatama
oleks arvatavasti 80% asju teisiti teinud
Mitmekolvilisi suporteid tegelikult polnud ka minul plaanis.
Seda suporti mahtumist hakkan ma kokkupannes alles vaatama
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Lisaks mainitule on asjal veel väike nüanss juures. Märksõnaks Ackermann'i trapets.Mihkel kirjutas: Sellise lahenduse võib suhtkoht porno alla liigitada, kuna esiteks peab rooliotsa kinnitust püstaku küljes painutama,
mis ei ole mitte turvaline tegevus, vähemalt koduste vahenditega ja teiseks on vaja ulmeväikse ET-ga spetsiifilist velge.
EDIT: Kohe väike wiki ka juurde: http://en.wikipedia.org/wiki/Ackermann_ ... g_geometry
EDIT2: Seda ei tasuks ka üles-alla ega igalepoole mujale painutada ja sama kehtib ka roolilati asendi muutuste suhtes sest siin tuleb mängu bumpsteer. Roolimehhanism ei ole lihtsalt kogum vardaid. Muuseas samal põhjusel antakse rataste kokkujooksu väärtused ka alati sõiduki kindlat kliirensit silmas pidades. Seega madaldusvedrude puhul sillastendi andmebaasi numbrid ei taga parimat võimalikku juhitavust.