Selline küsimus - Belli raamatus on pikalt seletatud, kuidas enne turbot õlirõhku vähendada. Kui palju peab olema KKK turbol õlirõhk, ilma et õli mittevajalikesse kohtadesse minema ei hakkaks?
Mootoril on nimelt väga mugav, poldiga muidu suletud koht, kus saaks sisuliselt õlipumba tagant õlituse võtta.
Lihtsalt igaks juhuks uuriks enne kui universaalseid raamatutarkusi omal nahal katsetama hakata.
KKK turbode õlirõhk?
KKK turbol ei pea midagi piirama, mu autol tehasest õlirõhk 2-8 baari ja turboks K26.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
minu bmw'l oli ka k26 ning ilma piiramiseta lõi ikka mõnustalt õli sisselaskesse. Rando kunagi oma k26'ga tegi nii, et keevitas täis selle augu kust õli sisse läheb ja puuris sinna 1mm augu ja probleeme polnud. Samas meil olid suht vanad turbod ka niiet võta kinni mis see õige on
e30tech'ist selline lõik siis:
In my case is a custom made. Try to keep the oil at 5-9 PSI @ idle in WARM condition and max oil press in the turbo mouth at 25-30 PSI, also in warm. So you can save your seals of the turbo and won't kill it. I added an adjustable key to regulate the press and flow of the oil in the low section.
e30tech'ist selline lõik siis:
In my case is a custom made. Try to keep the oil at 5-9 PSI @ idle in WARM condition and max oil press in the turbo mouth at 25-30 PSI, also in warm. So you can save your seals of the turbo and won't kill it. I added an adjustable key to regulate the press and flow of the oil in the low section.