TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Rõhukella paigaldus
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=3000
1. leht 1-st

Autor:  zipper [ 09.09.2007 19:31 ]
Teema pealkiri:  Rõhukella paigaldus

ostsin turbokella ja ei saa pihta mis kaasas oleva kolmikuga teha! õpetuses pole ühel otsal mingit kirja ega viidet! paljud on kindlasti seda ise paigaldanud ja peaks teadma!

Autor:  singervinger [ 09.09.2007 21:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Rõhukella paigaldus

zipper kirjutas:
ostsin turbokella ja ei saa pihta mis kaasas oleva kolmikuga teha! õpetuses pole ühel otsal mingit kirja ega viidet! paljud on kindlasti seda ise paigaldanud ja peaks teadma!


Kolmik on selleks, et saaksid mõne olemasoelva vaakumvooliku pooleks saagida ja siis kolmikuga kokku tagasi ühendada nii, et kolmandast otsast läheks sinu voolik sinu rõhukella.

Autor:  Molotov51 [ 09.09.2007 22:07 ]
Teema pealkiri: 

Üldjuhul on selleks hea Wastegate'i aktiveerimis voolik...

Autor:  singervinger [ 09.09.2007 22:20 ]
Teema pealkiri: 

Molotov51 kirjutas:
Üldjuhul on selleks hea Wastegate'i aktiveerimis voolik...


Oleneb kust see WG aktiveerimis voolik tuleb. Turbost tulles ei ole selle vahele T-d hea mõte panna, kuna meid huvitab ikkagi rõhk mis jõuab sisselaskesse, mitte rõhk mis tuleb turbost.

Autor:  Mihkel [ 09.09.2007 23:26 ]
Teema pealkiri: 

Vihjeks teile veel niipalju, et kui WG juhtimine tuleb otse kompressori poole küljest, siis ei näita kell ka vaakumit.
Kõige lollikindlam on see T toppida kütuserõhu regulaatori vooliku vahele.
Jälgiudes muidugi, et pärast kõik voolikud ilusti kokku tagasi saavad, vastasel juhul võib asi viletsalt lõppeda (kütuserõhu regulaatori reference-i puudumine).

Autor:  zipper [ 10.09.2007 11:47 ]
Teema pealkiri: 

aga kui manualBC ka vahele panna?? sellel on veel endal ka ju kolmik kaasas + controlleril endal 2 otsa... kas see kolmik on siis lisaks kella jaoks??

Autor:  wa666ou [ 10.09.2007 15:29 ]
Teema pealkiri: 

zipper kirjutas:
aga kui manualBC ka vahele panna?? sellel on veel endal ka ju kolmik kaasas + controlleril endal 2 otsa... kas see kolmik on siis lisaks kella jaoks??


MBC võtab õhu kohe peale turbot.

Autor:  zipper [ 10.09.2007 18:04 ]
Teema pealkiri: 

aga mille jaoks MBC-l on T-liides kaasas kui tal endal ka ju 2 otsa olemas et kuhugi vahele sutsata?

Autor:  junsu [ 10.09.2007 18:26 ]
Teema pealkiri: 

zipper kirjutas:
aga mille jaoks MBC-l on T-liides kaasas kui tal endal ka ju 2 otsa olemas et kuhugi vahele sutsata?


sellel MBC "kolmikul" on sees veel vedruga kuulklapp ;) mul on kuskil ka mingi segane joonis selle ühendamiseks,aga üks ots jäi minujaoks ikka arusaamatuks/üle :-D :oops:

Autor:  Fos [ 11.09.2007 19:56 ]
Teema pealkiri: 

MBC võid ühendada ka nii, et paned T wastegate juhtiva vooliku vahele, T'st tuleva vooliku otsa MBC'sse ja MBC'st edasi sisselaske rõhuvabasse osasse, ehk siis kuskile peale õhulugejat. Siis kui mbc kinni keerad, läheb kogu rõhk wastegate juhtimiseks, kui MBC lahti keerad, siis osa õhust läheb tagasi sisselaskesse ja wastegate "näeb" vähem rõhku. Arvatavasti selleks see T on kaasas ka, kui keegi tahab nii ühendada.

EDIT: sellist skeemi kasutab mitsu originaalis ja kindlasti mõned margid veel.

Autor:  Jõuvanker [ 11.09.2007 21:36 ]
Teema pealkiri: 

Rõhukella jaoks väljavõte ikka pärast drosselklappi st drosselist mootori poole sisselaskekollektorist - näitab siis nii alarõhku drosseli sulgemisel, kui ka ülerõhku drosseli avamisel.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/