Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 23:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Rõhukella paigaldus
PostitusPostitatud: 09.09.2007 19:31 
Eemal

Liitunud: 29.08.2007 15:26
Postitusi: 114
Asukoht: Tapa
ostsin turbokella ja ei saa pihta mis kaasas oleva kolmikuga teha! õpetuses pole ühel otsal mingit kirja ega viidet! paljud on kindlasti seda ise paigaldanud ja peaks teadma!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Rõhukella paigaldus
PostitusPostitatud: 09.09.2007 21:03 
Eemal

Liitunud: 15.10.2006 15:55
Postitusi: 63
zipper kirjutas:
ostsin turbokella ja ei saa pihta mis kaasas oleva kolmikuga teha! õpetuses pole ühel otsal mingit kirja ega viidet! paljud on kindlasti seda ise paigaldanud ja peaks teadma!


Kolmik on selleks, et saaksid mõne olemasoelva vaakumvooliku pooleks saagida ja siis kolmikuga kokku tagasi ühendada nii, et kolmandast otsast läheks sinu voolik sinu rõhukella.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.09.2007 22:07 
Eemal

Liitunud: 05.01.2007 21:06
Postitusi: 176
Üldjuhul on selleks hea Wastegate'i aktiveerimis voolik...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.09.2007 22:20 
Eemal

Liitunud: 15.10.2006 15:55
Postitusi: 63
Molotov51 kirjutas:
Üldjuhul on selleks hea Wastegate'i aktiveerimis voolik...


Oleneb kust see WG aktiveerimis voolik tuleb. Turbost tulles ei ole selle vahele T-d hea mõte panna, kuna meid huvitab ikkagi rõhk mis jõuab sisselaskesse, mitte rõhk mis tuleb turbost.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.09.2007 23:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Vihjeks teile veel niipalju, et kui WG juhtimine tuleb otse kompressori poole küljest, siis ei näita kell ka vaakumit.
Kõige lollikindlam on see T toppida kütuserõhu regulaatori vooliku vahele.
Jälgiudes muidugi, et pärast kõik voolikud ilusti kokku tagasi saavad, vastasel juhul võib asi viletsalt lõppeda (kütuserõhu regulaatori reference-i puudumine).

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.09.2007 11:47 
Eemal

Liitunud: 29.08.2007 15:26
Postitusi: 114
Asukoht: Tapa
aga kui manualBC ka vahele panna?? sellel on veel endal ka ju kolmik kaasas + controlleril endal 2 otsa... kas see kolmik on siis lisaks kella jaoks??


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.09.2007 15:29 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
zipper kirjutas:
aga kui manualBC ka vahele panna?? sellel on veel endal ka ju kolmik kaasas + controlleril endal 2 otsa... kas see kolmik on siis lisaks kella jaoks??


MBC võtab õhu kohe peale turbot.

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.09.2007 18:04 
Eemal

Liitunud: 29.08.2007 15:26
Postitusi: 114
Asukoht: Tapa
aga mille jaoks MBC-l on T-liides kaasas kui tal endal ka ju 2 otsa olemas et kuhugi vahele sutsata?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.09.2007 18:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
zipper kirjutas:
aga mille jaoks MBC-l on T-liides kaasas kui tal endal ka ju 2 otsa olemas et kuhugi vahele sutsata?


sellel MBC "kolmikul" on sees veel vedruga kuulklapp ;) mul on kuskil ka mingi segane joonis selle ühendamiseks,aga üks ots jäi minujaoks ikka arusaamatuks/üle :-D :oops:

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.09.2007 19:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
MBC võid ühendada ka nii, et paned T wastegate juhtiva vooliku vahele, T'st tuleva vooliku otsa MBC'sse ja MBC'st edasi sisselaske rõhuvabasse osasse, ehk siis kuskile peale õhulugejat. Siis kui mbc kinni keerad, läheb kogu rõhk wastegate juhtimiseks, kui MBC lahti keerad, siis osa õhust läheb tagasi sisselaskesse ja wastegate "näeb" vähem rõhku. Arvatavasti selleks see T on kaasas ka, kui keegi tahab nii ühendada.

EDIT: sellist skeemi kasutab mitsu originaalis ja kindlasti mõned margid veel.

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.09.2007 21:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2004 21:49
Postitusi: 186
Asukoht: Harjumaa
Rõhukella jaoks väljavõte ikka pärast drosselklappi st drosselist mootori poole sisselaskekollektorist - näitab siis nii alarõhku drosseli sulgemisel, kui ka ülerõhku drosseli avamisel.

_________________
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11