Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 1:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 29.04.2005 10:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Asi pärit sealt saidilt: http://www.diateam.no/porsche/968csturboconvertion.htm
Selline teguviis siis:
Pilt

St. kas on mõtet termoteibi sisse kuum osa mähkida :?:

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.04.2005 11:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
NB'na mainiks, et jah, selle teibiga on võimalik soojukao vastu võidelda ning kapoti alust temperatuuri madalamaks saada. Kuid kuskilt on meelde jäänud(lugenud vast), et sellega on võimalik ka kollektoreid sõelaks põletada - kuumus teibi alla tõuseb sulamis piirini. Turbo kuum pool on kõige kitsam koht kogu vl-süsteemis, seal tõuseb rõhk suurimaks, samas ka temp. Isiklikult arvan, et turbiini osa võiks teibita jääda. Kui väga tahad sinna midagi panna siis võid sinna mingi pleki ümber väänata, jättes paar cm õhu vahe.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11