Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 10:36

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 53 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.05.2005 16:33 
Eemal

Liitunud: 23.05.2005 15:21
Postitusi: 26
Asukoht: Tallinn
Selge, Silwer.
Ei taha mootorile halba, kuid tõesti võiks see fuel cutoff veidi "kõrgemal" olla. Aga kindlasti mõistlikult ja eeldades seda, et see max. pressure, mis kütte muidu välja lüliks, kestaks vaid väga lühikest aega.
Muidugi veel mõistlikum oleks wastegate varrast veidi tagasi ehk siis "normaalsemaks" keerata, poleks vaja MAP-i puutuda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.05.2005 16:45 
Eemal

Liitunud: 23.05.2005 8:43
Postitusi: 12
Asukoht: Tallinn
GM`i MAP on samuti lineaarse skaalaga ja 5V toitega ja kui panna sinna kasvõi 3,5bar. MAP,ei muutu ju midagi,pump suletakse ikka seal 5V lähedal,ehk siis 1,3-1,4 bar. juures ja seda piiri tahaks kaugemale viia.Trionicu puhul erilist detonatsiooniohtu ei ole,kuna det.anduritena
kasutatakse süüteküünlaid ja det.mõõdetakse igas silindris eraldi ning igasuguse det.alge puhul keeratakse antud silindris eraldi süüdet hilisemaks ja segu rikkamaks.Loomulikult üritatakse ka boosti maha kruvida,kuid selle vastu saab kavalusi kasutada.Jääbki see neetud pumbateema.Ei kujuta hästi ette,kuidas stabikate abil seda PWM signaali,mis MAP`si tuleb nii ära petta ecu jaoks,et ainult max.signaali piirata.Kindlasti on ka mingeid targemaid lahendusi,mida kahjuks pole
avastanud.
Kahjuks ei kesta need Saabi sünnipärased Garrett`id pikalt selliste rõhkudega sõitmist.Abiks oleks Mitsubishi TD-04 HL-15G,mida kasutatakse Aero mudelitel,aga ei eestist,ei rootsist pole leidnud,isegi katkist mitte.Seega tuleb igal aastal jälle riiulist järgmine Garrett külge kruvida. ;)

_________________
Saab 9000 2,3T 179kW 388Nm.
Mitsubishi TD-04 + Abbott`s" Manual Boost Controller"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.05.2005 16:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
MAP ei ole ainult selleks et "fuel cut"-i tekitada. MAP on mootori koormuse andur, vastavalt MAP-i näidule reguleeritakse ka kütet ja süüdet.

Ning detonatsiooniandur ei registreeri väikest detonatsiooni.
Vabalthingava autoga võib küll mängida detonatsiooniga, turbomootoriga autoga seda teha ei soovita.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.05.2005 17:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
ferdinand kirjutas:
GM`i MAP on samuti lineaarse skaalaga ja 5V toitega ja kui panna sinna kasvõi 3,5bar. MAP,ei muutu ju midagi,pump suletakse ikka seal 5V lähedal,ehk siis 1,3-1,4 bar. juures ja seda piiri tahaks kaugemale viia.


3,5bar MAP annab 5v 2,5bar ülerõhu juures.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.05.2005 17:11 
Eemal

Liitunud: 23.05.2005 15:21
Postitusi: 26
Asukoht: Tallinn
Fuel Cut Defender: http://www.teamfc3s.org/info/articles/fcd/diy_fcd.htm

edit: uurisin veidi asja - 4,3 voldine zener pannakse lihtsalt MAP ja ECU vahele ja ECU ei "näegi" kõrgemat pinget s.t. ka mitte rõhku. Ei tea kas Saabil ka funkkab... Paha see, et fuel cut lülitakse nii üldse välja.
Very dangerous peaks ütlema :shock: .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.05.2005 22:19 
Eemal

Liitunud: 23.05.2005 8:43
Postitusi: 12
Asukoht: Tallinn
to Silwer:õhul väsinud peaga ei suuda adekvaatselt mõtelda,kuhu viib
näiteks see 3,5 bar. MAP mul segukoostise.Trionic arvutab õhukoguse MAP`i , TPS`i ja õhutemperatuuri anduri andmete põhjal.Ega ma sel teel
MAP`i asendades segukoostist ohtlikult lahjaks ei tee?Või...
Kuna ma olen üle 10 aasta nende turboSaabidega seal noateral mänginud
ja purustanud olen ainult ühe mootori 9.a. tagasi(tegu oli classic 900-ga,millel mootorit toitis K-Jetronic ja süüdet tavaline Hall-anduriga jagaja-võimendi ja tüdrukutele kunni mängides unustasin labida sekund kauemaks põrandasse ning plokikaas lõhkes sõna otseses mõttes)siis ei karda ma seda cut off`i kadumist üldse ja kuna mul on ehitatud 60 tuh.km. sõitnud plokile uutest orig.detailidest mootor ümber,siis mootori poolt ma üllatusi eriti ei oota ja automaatkasti kriitiline väändepiir on
400Nm.,millele ma olen juba ohtlikult lähedal(dünos mõõdetud 388,6Nm.
4242rpm.juures ja 179,7 kW),seega ei üritakski selle autoga üle 1,2-1,4bar. punnida.Lihtsalt ei tahaks jahedate ilmadega pumpa tagant ära saada.
Jube mölaks kiskus jutu vist...

ps: ega ma pole arvanudki,et MAP ainult cut offi jaoks on ja Saabi DI süütekassett koostöös trionic mootorijuhtimisega,kus tänu süüteküünalde ümber tekkiva õhuionisatsiooni mõõtmisele igas silindris eraldi -tuvastatakse ka algav detonatsioon.
Loomulikult on lolli peaga ka sellest kõigest võimalik mööda minna ja mootor purustada :roll:

_________________
Saab 9000 2,3T 179kW 388Nm.
Mitsubishi TD-04 + Abbott`s" Manual Boost Controller"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.05.2005 9:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.01.2005 10:24
Postitusi: 21
Asukoht: Tartu
ferdinand kirjutas:
Abiks oleks Mitsubishi TD-04 HL-15G,mida kasutatakse Aero mudelitel,aga ei eestist,ei rootsist pole leidnud,isegi katkist mitte.

kõva papi eest saab kõike - nt Rootsist Speedpartsist ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.06.2005 23:03 
Eemal

Liitunud: 23.05.2005 8:43
Postitusi: 12
Asukoht: Tallinn
Tegelikult lõppesid loomkatsetused saksamaal mootorile fataalselt.Saab suutis küll pikalt sõita 240 km/h.(+/- 5),aga lõpp oli veidi inetu.Suurel koormusel kostus mingi ebamäärane undamine,kuna bahnil seisma ei saanud jääda,andsin täiega edasi,kuni mingi rekkade peatuskohani.Seal käis juba
mootoris mõnus kolin.Auto tuli maha jätta.Siia saabunud(2 nädalat hiljem treileril) veel kuidagi ise liikuva Saabi mootori tõmbasin molekulideks.Ise
kahtlustasin detonats.kahjustusi,kolbide sulamist jne.Tegelikult olid mingil
seniteadmata põhjusel hävinud 1 cyl. kepsusaaled+ keps+ väntvõlli 1 kepsu
pind(kahjuks taastamatu).Isegi kõrgeltharitud mootorijumal Jürka Nurmes
(Lauri Kuriksi mootorite autor)ei suutnud tuvastada põhjust,miks 30 tuh.km.
sõitnud kone nii hävis.Kiirtee oli vist millegi tagajärg(dynos toimunud metsik
jumakas,kui cut off ja pööretepiiraja hetkeks kohtusid-näiteks ja meetrine tulelkeel sumpast välja keevitas).
Igatahes polnud pistmist detonatsiooniga,ega liigse "boostiga",kuigi sõitsin
ligi 1,3 bar. rõhuga ja tänu pidevalt kollitavale "cut off"-le pinnagaasiga.

_________________
Saab 9000 2,3T 179kW 388Nm.
Mitsubishi TD-04 + Abbott`s" Manual Boost Controller"


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 53 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11