Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 1:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.04.2005 19:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
Tsiteeri:
Pilt


See jubin siin ei ole muud midagi kui elektrooniline boost controller. Kui aju seda ei juhi, siis lisamoodul kuskil kindlasti. MAP andur on autol?

Selle boostcontrolleriga saad rõhku tõsta samamoodi nagu tavalise wastegat-i puhulgi, pane sinna lisaklapp vahele ja ventileeri natuke rõhku mööda.

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.04.2005 20:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2005 22:06
Postitusi: 34
Asukoht: Viljandi
ok väike katse juba tehtud,tõmbasin selle wg vooliku küljest ära ja tõmme oli julm .aga suurema kiiruse peal kus turbole tuli rohkem gaase siis hakkas aju blockima võttis mingi kütte või süüte järelt ära.

_________________
Ma tean,et ma ei tea!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.04.2005 20:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
ole õnnelik, et aju sekkus - ära rohkem nii tee..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.04.2005 21:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Wastegate voolikut ei tohi mitte kunagi küljest ära võtta.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.04.2005 12:35 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Tsiteeri:
ok väike katse juba tehtud,tõmbasin selle wg vooliku küljest ära ja tõmme oli julm .aga suurema kiiruse peal kus turbole tuli rohkem gaase siis hakkas aju blockima võttis mingi kütte või süüte järelt ära.


Selle asja nimi on fuel cut. Ole hea mees ja osta endale elementaarsed asjad nagu boosti kell ja segukell. Säästab sind veidikenegi suland kolbidest.

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.04.2005 13:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2005 22:06
Postitusi: 34
Asukoht: Viljandi
see oli väike test mingi 5 kilti sõitsin aint.
selline küsimus siis et kui palju umbes seda rõhku tõsta kannatab kui originaalis puhub 0.6bar-i juures??

_________________
Ma tean,et ma ei tea!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.04.2005 13:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
0.8 peale ehk kannatab, aga see sõltub pihustitest ja kõigest muust. Segukell esmane investeering lisaks turbokellale!!! Kui tõstad rõhku otsi endale ka igaks juhuks paari kraadi võrra külmemad küünlad.

Teinekord piisab vaid mõnesajast meetristki, et mootorile kapitaalselt viga teha vale seadistusega @ väike sõit ja 5km

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.04.2005 11:18 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Võibolla venitab natuke veel kui benarõhku tõsta. mingi 1.0

Minu autol originaalis 0.8 praegu 1.4 peak ja lahjaks ei jää. aga benasurve ka 3 bar-i mis on kõvasti üle originaali.


Terv
max

BTW xjan, kas seda boost control solenoidi ühe kindla seadmega ühendada ei saa? :D

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.04.2005 8:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2005 22:06
Postitusi: 34
Asukoht: Viljandi
sai siis see kraan vahele pandud ja mingi 20kroonine a/f kell kah.minek on palju parem ja segu on kah korras aga ecu hakkab 12psi peal plokkima. kas keegi oskab öelda kuidas seda maha saab võtta.

mingid siuksed textid leitsin netist
"The first generation Probe GT has a boost limiter set in the ECU for 12psi. When this limit is reached, a tone will sound in the passenger compartment and the engine will briefly cut out."

ja mis see EPROM on,ecu's paikneb
Pilt
Pilt

kas see asi võib fuel-cut-i teha

_________________
Ma tean,et ma ei tea!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.04.2005 10:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2005 22:06
Postitusi: 34
Asukoht: Viljandi
ok nagu ennem laidsin netis üles mis asi see on "chip" kas keegi teab kust seda osta saax.ma leidsin kah aga usast ja igast kretiid kaarte on vaja et seda osta.äkki keegi teb mõnda paremat kohta.

_________________
Ma tean,et ma ei tea!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.04.2005 11:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
EEPROM on see asi(kivi, mälu, chip), kus on kirjas kõik parameetrid su mootoritöö, kütuse koguse ja piirangute kohta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.04.2005 12:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2005 22:06
Postitusi: 34
Asukoht: Viljandi
kust muidu seda chippi saada on ja mis hinna klassis.või saab selle vana kuidagi ümber progarmeerida.tahax nagu ainult seda torbo rõhku tõsta aga 12psi peal hakkab blockima :(

_________________
Ma tean,et ma ei tea!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.04.2005 12:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
no ega su autol kolvid rohkem vastu peagi, pealegi oled sa mõelnud, kuidas lisaks suurenenud õhuhulgale ka rohkem kütust mootorisse saada?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.04.2005 13:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2005 22:06
Postitusi: 34
Asukoht: Viljandi
ma olen netis nii palju infi leidnud et kuni 14-15psi pole vaja muud teha.ex seda näha ole a/f näitab kas saab või ei saa piisavalt kütet.

kõige peal tahax selle chipi hinda teada äkki ei jõua sedagi osta. peab ikka 12psiga ringi susisema :)

_________________
Ma tean,et ma ei tea!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.04.2005 13:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
probe'l peaks olema ju mazda mootor, arvatavasti leiad sa selle chipi ka jaapanist, või USA'st - neil meeldib ka kiirtoit..


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11