Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 8:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Kütusesegu turbomootoril
PostitusPostitatud: 24.05.2007 13:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Milline peaks olema normaalne kütusesegu turbomootoril tühikäigul?
Milliste näitude piiresse peaks jääma segu sõites?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.05.2007 14:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
tt kirjutas:
Milline peaks olema normaalne kütusesegu turbomootoril tühikäigul?
Milliste näitude piiresse peaks jääma segu sõites?

tühikäigul ei ole vahet kas su mootoril on turbo või mitte :)
üldse mina endal vähemalt teen nii et niisama kruisides on suhteliselt või võimalikult öko ja vaakumist üles läheb segu nii nagu vaja

aga pms vastus sinu küsimusele 14,7;14,8 kandis :) (1 lamda)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.05.2007 20:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ökot tahad, siis 15-17, lased seni kuni nõksutama hakkab ja siis paned väheke juurde kütet.

Bemmil vist jah isegi pea 17 kannatas kruisides sõita.
16 vast oleks normaalsem.

Kui sa tahad saastenormidest kinni pidada, siis 14.7 :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.05.2007 21:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Ok - küsin siis teistpidi:
kust maalt hakkab segu lahjaks jääma ja milline on liiga rikka segu näit.
Ja nagu isegi aru saate siis ei räägi ma rahulikust kruisimisest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.05.2007 0:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
kui turbo teeb korralikult tööd siis 11.8 on hea segu, 12.3 on lahja ja 10.7 uputab :)

parandage kui eksin! aga tarmo kindlasti kuula detonatsiooni stetoskoobi või sarnaste klappidega, vastasel juhul võib rõõmustamine lühikeseks jääda

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.05.2007 1:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
12.0 peaks olema selline safe keskmine, kus midagi ei tohiks veel laiali minna.
EGT näit annab muidugi ka omajagu asjale juurde, saad üldise pildi ette.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.05.2007 1:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
Marko kirjutas:
kui turbo teeb korralikult tööd siis 11.8 on hea segu, 12.3 on lahja ja 10.7 uputab :)

parandage kui eksin! aga tarmo kindlasti kuula detonatsiooni stetoskoobi või sarnaste klappidega, vastasel juhul võib rõõmustamine lühikeseks jääda


esimene asi mis siin valesti on ja mulel tundub vähemalt et sa tahad seadistama õppida mõne postitusega? :)
segu on igale autole individuaalne nagu ka syyde
12.3 alas võib autol väga hea vääne olla!
põlemiskiirus segul peaks kõige kiirem olema kuskil 11.3 juures vist kust yles ja alla hakkab se kiiresti langemavastavalt sellele saab syydet tagasi keerata jne jne jne

tarmo soovitan raamatut how to tune and modify engine management systems. sealt saad head inffi
kui mulle šokolaadi tood võin nädalaks laenata :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.05.2007 22:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Ma tulen seda sinult laenama kohe kui progetava aju saan - hetkel saan muuta ainult kütuserõhku.
Näite oli mul tarvis teada saada selleks, et saada selgusele, mis minu masina ajus pesitsev soft koos rauaga teeb.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.05.2007 0:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2005 18:01
Postitusi: 390
Asukoht: .EU
Marko kirjutas:
kui turbo teeb korralikult tööd siis 11.8 on hea segu, 12.3 on lahja ja 10.7 uputab :)


:!: :!: :!:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2007 20:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
Tühikäigul üritab aju hoida 14.7 üldiselt. WB'ga näha, et seal ca 14 kandis kõigub, kui kõik kombes.

Kiirendus segu sõltub suuresti autost, millal detoneerima hakkab jne, aga mai ütleks, et 12.3 lahja on. Ainuke võimalus enda auto järgi paika saada on dyno.

edit: olenevalt autost, aga näiteks võin tuua 350z puhul 13.0-13.5 kuni ca 6000 rpm'ini ja sealt edasi ~12.7 + nii palju spark advance, kui lubab ilma knock'ita.

Ohutuse mõttes 13:0 kuni ca 4k rpm ja sealt sujuvalt 12.5 poole. Odavam variant on lugeda ja küsida usa foorumitest kastuajatelt, kes on dyno-tuned ja sarnase setupiga.

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11