TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Kütusesegu turbomootoril
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=2619
1. leht 1-st

Autor:  tt [ 24.05.2007 13:45 ]
Teema pealkiri:  Kütusesegu turbomootoril

Milline peaks olema normaalne kütusesegu turbomootoril tühikäigul?
Milliste näitude piiresse peaks jääma segu sõites?

Autor:  Kuuno [ 24.05.2007 14:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Kütusesegu turbomootoril

tt kirjutas:
Milline peaks olema normaalne kütusesegu turbomootoril tühikäigul?
Milliste näitude piiresse peaks jääma segu sõites?

tühikäigul ei ole vahet kas su mootoril on turbo või mitte :)
üldse mina endal vähemalt teen nii et niisama kruisides on suhteliselt või võimalikult öko ja vaakumist üles läheb segu nii nagu vaja

aga pms vastus sinu küsimusele 14,7;14,8 kandis :) (1 lamda)

Autor:  Mihkel [ 24.05.2007 20:34 ]
Teema pealkiri: 

Ökot tahad, siis 15-17, lased seni kuni nõksutama hakkab ja siis paned väheke juurde kütet.

Bemmil vist jah isegi pea 17 kannatas kruisides sõita.
16 vast oleks normaalsem.

Kui sa tahad saastenormidest kinni pidada, siis 14.7 :-D

Autor:  tt [ 24.05.2007 21:28 ]
Teema pealkiri: 

Ok - küsin siis teistpidi:
kust maalt hakkab segu lahjaks jääma ja milline on liiga rikka segu näit.
Ja nagu isegi aru saate siis ei räägi ma rahulikust kruisimisest.

Autor:  Marko [ 25.05.2007 0:21 ]
Teema pealkiri: 

kui turbo teeb korralikult tööd siis 11.8 on hea segu, 12.3 on lahja ja 10.7 uputab :)

parandage kui eksin! aga tarmo kindlasti kuula detonatsiooni stetoskoobi või sarnaste klappidega, vastasel juhul võib rõõmustamine lühikeseks jääda

Autor:  Mihkel [ 25.05.2007 1:50 ]
Teema pealkiri: 

12.0 peaks olema selline safe keskmine, kus midagi ei tohiks veel laiali minna.
EGT näit annab muidugi ka omajagu asjale juurde, saad üldise pildi ette.

Autor:  Kuuno [ 25.05.2007 1:54 ]
Teema pealkiri: 

Marko kirjutas:
kui turbo teeb korralikult tööd siis 11.8 on hea segu, 12.3 on lahja ja 10.7 uputab :)

parandage kui eksin! aga tarmo kindlasti kuula detonatsiooni stetoskoobi või sarnaste klappidega, vastasel juhul võib rõõmustamine lühikeseks jääda


esimene asi mis siin valesti on ja mulel tundub vähemalt et sa tahad seadistama õppida mõne postitusega? :)
segu on igale autole individuaalne nagu ka syyde
12.3 alas võib autol väga hea vääne olla!
põlemiskiirus segul peaks kõige kiirem olema kuskil 11.3 juures vist kust yles ja alla hakkab se kiiresti langemavastavalt sellele saab syydet tagasi keerata jne jne jne

tarmo soovitan raamatut how to tune and modify engine management systems. sealt saad head inffi
kui mulle šokolaadi tood võin nädalaks laenata :-D

Autor:  tt [ 25.05.2007 22:14 ]
Teema pealkiri: 

Ma tulen seda sinult laenama kohe kui progetava aju saan - hetkel saan muuta ainult kütuserõhku.
Näite oli mul tarvis teada saada selleks, et saada selgusele, mis minu masina ajus pesitsev soft koos rauaga teeb.

Autor:  topgear [ 26.05.2007 0:57 ]
Teema pealkiri: 

Marko kirjutas:
kui turbo teeb korralikult tööd siis 11.8 on hea segu, 12.3 on lahja ja 10.7 uputab :)


:!: :!: :!:

Autor:  Fos [ 31.12.2007 20:49 ]
Teema pealkiri: 

Tühikäigul üritab aju hoida 14.7 üldiselt. WB'ga näha, et seal ca 14 kandis kõigub, kui kõik kombes.

Kiirendus segu sõltub suuresti autost, millal detoneerima hakkab jne, aga mai ütleks, et 12.3 lahja on. Ainuke võimalus enda auto järgi paika saada on dyno.

edit: olenevalt autost, aga näiteks võin tuua 350z puhul 13.0-13.5 kuni ca 6000 rpm'ini ja sealt edasi ~12.7 + nii palju spark advance, kui lubab ilma knock'ita.

Ohutuse mõttes 13:0 kuni ca 4k rpm ja sealt sujuvalt 12.5 poole. Odavam variant on lugeda ja küsida usa foorumitest kastuajatelt, kes on dyno-tuned ja sarnase setupiga.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/