TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Audi 2,7L Bi-Turbo mootori vastupidavus
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=2561
1. leht 1-st

Autor:  Mardo [ 08.05.2007 23:26 ]
Teema pealkiri:  Audi 2,7L Bi-Turbo mootori vastupidavus

nimelt plaan säärase mootoriga A6 soetada ja uuriks natuke selle masina
vigasid ja häid külgi......

mida arvate sellest V6 BiTurbo mootorist?
Milliseid vigu võib hakata tihedamini esinema jnejne ;)
kellel kogumusi, võib natukene juttu sellest puhuda 8)

Tänud ette :!:

EDIT:
täpsemalt tegu:
Pilt
Pilt

LINK

Autor:  Mihkel [ 09.05.2007 0:49 ]
Teema pealkiri: 

Antud mootoritel esineb tihti elektroonika vigu (andureid on palju ja kipuvad aegajalt saba andma).

Autor:  puna [ 09.05.2007 8:44 ]
Teema pealkiri: 

Vigadest ei oska eriti rääkida.
Ise olin ka valiku ees kas osta 2,7 Bi-turbo või 4,2.
Käisin sõitsin erinevatega ringi ja väga paljudel olid Turbod uimased või juba enamvähem läbi.
Omale sai lõpuks 4,2L võetud.

Autor:  Mardo [ 09.05.2007 9:44 ]
Teema pealkiri: 

siis mõistliku lahendusena oleks algul suur töö teha
turbovahetus ja mootorile väike upgrade.....

rääkige aga edasi ;)

Autor:  Jõuvanker [ 09.05.2007 10:12 ]
Teema pealkiri: 

Väljalaskekollektorid tahavad aegajalt tükke sisemusest turbiini kotta loopida, järeldused tee ise ( just A6-l, S4 vanemad mudelid, RS4-l seda jama ei ole enam ) :-D

Elektooniline pool st andurid on jah sellised, mitte vastupidavad.

Pigev võta AGB ehk S4, palju mõnusma juba ;)
Või hoopiski ASJ/ASR - RS4 :roll:
Ise omasin ca aasta tagsi RS4-ja. Mootoriruumis kokkupakitus ajas hinge täis aegajalt, kuid sai hakkama.

Autor:  Mardo [ 09.05.2007 12:17 ]
Teema pealkiri: 

hmm.....eks sis kui ostmiseks läheb, uurin täpsemalt kõigepeatl järgi
hetkel on üks A6 2,7 BT silmapiiril, aga kui nii räägite, siis vist ei aita
korralik mootoriremont ka :o :car

Autor:  Mardo [ 15.05.2007 15:22 ]
Teema pealkiri: 

Nii, asjad on enamvähem selgusele jõudma hakanud.....
kui leidub väliselt terve ja korralik, ning pealtnäha OSTETAV masin
siis arvatavasti lähebki loosi 2,7 Biturbo A6......teisel juhul on
valikuvarjandiks 3,0L mootor, millele hiljem turbod lisada
aga see juba kaugem teema.
soovitused tulnud - RS4 või S4 osta hetkel ei jõua, raha napib, kõik asjd
on ühe aja peale kokku sattunud - maja remont, teise auto remont, uue
auto ost, jne....

keegi võiks mulle sellest nn.
Tsiteeri:
Väljalaskekollektorid tahavad aegajalt tükke sisemusest turbiini kotta loopida....

asjast, et kuidas seda nüüd ära hoida saaks?
Väljalaskekollektorid on siis tõesti niivõrd pudedad? :o
Torukollektori vastu vahetus tooks rahu maija?
turbovahetus tuleks arvatavasti peale ostu mingi lähima poole
aasta jooksul, stock turbosid kasutama enam ei hakkaks arvatavati

Autor:  Mihkel [ 15.05.2007 15:27 ]
Teema pealkiri: 

Kui ehitada plaaanis, siis tuleb ilmselt enivei uued kolled ka panna, kui just bolt-on lahendust ei kasuta.

Autor:  Mardo [ 18.05.2007 22:32 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Kui ehitada plaaanis, siis tuleb ilmselt enivei uued kolled ka panna, kui just bolt-on lahendust ei kasuta.


pigem ikka lasen uued kolled teha, korralikud ja siis juba koos turbo vahetusega.....
kas keegi teab mootorite vahet S4 V6'l(198Kw) ja A6 V6'l(186Kw), mõlemad on Bi-Turbod :roll:

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/