Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 19:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 08.05.2007 23:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
nimelt plaan säärase mootoriga A6 soetada ja uuriks natuke selle masina
vigasid ja häid külgi......

mida arvate sellest V6 BiTurbo mootorist?
Milliseid vigu võib hakata tihedamini esinema jnejne ;)
kellel kogumusi, võib natukene juttu sellest puhuda 8)

Tänud ette :!:

EDIT:
täpsemalt tegu:
Pilt
Pilt

LINK

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2007 0:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Antud mootoritel esineb tihti elektroonika vigu (andureid on palju ja kipuvad aegajalt saba andma).

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2007 8:44 
Eemal

Liitunud: 28.06.2006 11:38
Postitusi: 522
Asukoht: Tallinn - Helsinki
Vigadest ei oska eriti rääkida.
Ise olin ka valiku ees kas osta 2,7 Bi-turbo või 4,2.
Käisin sõitsin erinevatega ringi ja väga paljudel olid Turbod uimased või juba enamvähem läbi.
Omale sai lõpuks 4,2L võetud.

_________________
Tel. 5654585


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2007 9:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
siis mõistliku lahendusena oleks algul suur töö teha
turbovahetus ja mootorile väike upgrade.....

rääkige aga edasi ;)

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2007 10:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2004 21:49
Postitusi: 186
Asukoht: Harjumaa
Väljalaskekollektorid tahavad aegajalt tükke sisemusest turbiini kotta loopida, järeldused tee ise ( just A6-l, S4 vanemad mudelid, RS4-l seda jama ei ole enam ) :-D

Elektooniline pool st andurid on jah sellised, mitte vastupidavad.

Pigev võta AGB ehk S4, palju mõnusma juba ;)
Või hoopiski ASJ/ASR - RS4 :roll:
Ise omasin ca aasta tagsi RS4-ja. Mootoriruumis kokkupakitus ajas hinge täis aegajalt, kuid sai hakkama.

_________________
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2007 12:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
hmm.....eks sis kui ostmiseks läheb, uurin täpsemalt kõigepeatl järgi
hetkel on üks A6 2,7 BT silmapiiril, aga kui nii räägite, siis vist ei aita
korralik mootoriremont ka :o :car

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.05.2007 15:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
Nii, asjad on enamvähem selgusele jõudma hakanud.....
kui leidub väliselt terve ja korralik, ning pealtnäha OSTETAV masin
siis arvatavasti lähebki loosi 2,7 Biturbo A6......teisel juhul on
valikuvarjandiks 3,0L mootor, millele hiljem turbod lisada
aga see juba kaugem teema.
soovitused tulnud - RS4 või S4 osta hetkel ei jõua, raha napib, kõik asjd
on ühe aja peale kokku sattunud - maja remont, teise auto remont, uue
auto ost, jne....

keegi võiks mulle sellest nn.
Tsiteeri:
Väljalaskekollektorid tahavad aegajalt tükke sisemusest turbiini kotta loopida....

asjast, et kuidas seda nüüd ära hoida saaks?
Väljalaskekollektorid on siis tõesti niivõrd pudedad? :o
Torukollektori vastu vahetus tooks rahu maija?
turbovahetus tuleks arvatavasti peale ostu mingi lähima poole
aasta jooksul, stock turbosid kasutama enam ei hakkaks arvatavati

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.05.2007 15:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kui ehitada plaaanis, siis tuleb ilmselt enivei uued kolled ka panna, kui just bolt-on lahendust ei kasuta.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2007 22:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
Mihkel kirjutas:
Kui ehitada plaaanis, siis tuleb ilmselt enivei uued kolled ka panna, kui just bolt-on lahendust ei kasuta.


pigem ikka lasen uued kolled teha, korralikud ja siis juba koos turbo vahetusega.....
kas keegi teab mootorite vahet S4 V6'l(198Kw) ja A6 V6'l(186Kw), mõlemad on Bi-Turbod :roll:

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11