Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 23:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 10.04.2007 12:34 
Eemal

Liitunud: 07.04.2007 17:18
Postitusi: 2
Tere.
Küsiks targemate käest nõu auto on golf 4 gti 110 kw. Mida teha ja kus lasta teha et saada autot kiiremaks. :?:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.04.2007 13:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Chip on kõige odavam lahendus tuntava vahe saamiseks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.04.2007 16:47 
Eemal

Liitunud: 07.04.2007 17:18
Postitusi: 2
Aga mis variante veel on väimalik teha kuulsin sellist juttu et kui panna audi tt turbo peale, et siis pidi saama kuskil 100 heppa juurde (kas keegi oskab õelda kas see jutt vastab tõele)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.04.2007 18:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Aa, kas sa selle foorumi oled läbi lugenud? Või vähemalt selle teema: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=589


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.04.2007 18:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.02.2006 2:57
Postitusi: 232
Asukoht: Tallinn
wv golf kirjutas:
Aga mis variante veel on väimalik teha kuulsin sellist juttu et kui panna audi tt turbo peale, et siis pidi saama kuskil 100 heppa juurde (kas keegi oskab õelda kas see jutt vastab tõele)
Turbo, voi kompressor!
Aga vist koige lihtsam lahendus VR6 ;)

_________________
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
Powered by Honda-Racing!
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.04.2007 18:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.12.2004 23:51
Postitusi: 88
Asukoht: tln
Eeldates, et sul on 1.8T siis viimane soovitus ei ole ehk kõige asjalikum :P

Isiklikult panustaks audi TT tehnika peale, millel suurtes piirides sarnane mootor ja 225 hj.

Ca 20K eest on reaalne see 225hj ka kätte saada. Kui see käes siis tekib vajadus kangema siduri ja LSD (piiratud libisemisega differ) järgi. Mis on ca jägmised 20K.

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=1062

_________________
Pill tuleb pika ehitamise peale...
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2007 23:55 
Eemal

Liitunud: 03.05.2006 14:58
Postitusi: 11
Minu Golf IV GTI'l on siis MTM 232 pakett:
Chip, roostevaba 2.5" Kat-back, suurem väljalaskekollektor, turboks KKK k04. Lubati 232 hj @ 5600 rpm ja 340 Nm @ 4200 rpm
Maksma läinud ca. 3000-3500€ Soomes.

Pole veel dynos käinud aga usun et asi vastab tõele. Minek muutus radikaalselt.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.04.2007 8:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.10.2005 15:16
Postitusi: 32
wv golf kirjutas:
Mida teha ja kus lasta teha et saada autot kiiremaks.


Selele küsimusele on võimalik vastata kolme sõnaga.

need on:

esimene sõna: NOS
teised kaks sõna: Top Parts.


...

sisutule küsimusele sisuline vastus

_________________
neli vedavat ratast


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.04.2007 13:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
diff kirjutas:
wv golf kirjutas:
Mida teha ja kus lasta teha et saada autot kiiremaks.


Selele küsimusele on võimalik vastata kolme sõnaga.

need on:

esimene sõna: NOS
teised kaks sõna: Top Parts.


...

sisutule küsimusele sisuline vastus


igapäevaselt tänaval kasutamiseks on nos ikka jama idee. endal oli a4 1,8tq ja sellele oli paigaldatud k04, chip, k&n paneel ja katita sportsumpa ning käis edasi väga hästi. eelmise omaniku sõnul oli ka tegemist 230hp paketiga.
kuna golfil sama vag 1,8t mootor, siis soovitaksin küll julgelt sama teed pidi minna või kui pappi jagub, siis garretti poole piiluda http://www.atpturbo.com/root/releases/release090105.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2007 19:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
kui eriti tahtmist pole foorumi teisi teemasid uurida, siis ma soovitan sulle hea lahenduse, kuidas auto kiiiremaks saada. võta kergem naine.

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.04.2007 0:43 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 16:18
Postitusi: 133
Kas osa GTi-d 2.3 110kw polnud, võib olla mäletan valesti ja 2.3 oli nagu ka 2.8 V6 193 (hiljem 204) hj ainult niisama saadaval aga mitte GTI. :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.05.2007 9:27 
Eemal

Liitunud: 15.07.2006 9:35
Postitusi: 1
Asukoht: Tallinn
110 ja 132kw vw 1.8t kasutab sama turbot, chiping on teine ja õhu sisse võtu torud paar tüki on erinevad (jämedamad). Se on kõige lihtsam ja odavam. Ilmselt. Edasi saab juba custom juppidega. Kui tehse kivi (aju ei leia) võib ju võtta mõne djuuning firma 132kw chipi mis siis annab u147kw. es chip maksab ca 7000.- näiteks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.05.2007 10:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
1.8T mootorist saab turbo (nt GT2863) ja aju vahetusega programmeeritava vastu juba rohkem, kui 220-230 hj (Kokku umbes 25 000-30 000kr). Kui mõned tuhanded raha lisaks panna ja turbole ülemineku asemel uus kolle ehitada, võib juba suuremat võimsust loota. Mõistagi tahaks iis juba IC ka apgreidi aga siis on käes ka enamiku 1.8T mootorite sisude lagi.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.05.2007 14:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
mul on sulle sobiv Audi 225hj turbo, väljalaskekolle ja pihustid olemas... 250-260hj ei ole mureks.

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11