TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Racing- ja aviobensiinid
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=243
3. leht 6-st

Autor:  mart154 [ 22.03.2006 23:30 ]
Teema pealkiri: 

viskoossus(vedelus) ja tihedus on ikka teineteisest sõltumatud asjad.

Võtame kasvõi elavhõbeda. kaalub ta liiter ligikaudu 12 kilogrammi. aga üpriski vedel. Kõrvale võtta mingi vene päritolu paks õli, see on veega enam-vähem samas kaalus, natuke kergem, aga tükk maad paksem kui elavhõbe näiteks ;)

Loll näide, aga ehk saad midagi aru ;)

Autor:  jeff01 [ 22.03.2006 23:44 ]
Teema pealkiri: 

selge, täiesti arvestavad näited tõid :)

Autor:  race [ 03.05.2006 16:14 ]
Teema pealkiri: 

Tolueeni ja nitrometaani saab soetada Laki tuningust Kaimo käest 100 eek liiter.

Kuna Kaimot seal hetkel enam ei ole siis nüüd tegeleb seal sellega Eero ja ta müüb minuteada juba valmis kütust nii et kallad paaki ja sõidad.
Nii et kel huvi minge rääkige

Autor:  Raceboy [ 03.05.2006 19:23 ]
Teema pealkiri: 

Tolueeni saab ka hoopis soodsama hinnaga keemiatarvetega tegelevatest firmadest :arrow:
Valmis kütuse pakkumine Laki Tuningu poolt on aga väga hea asi :)

Autor:  CIS [ 03.05.2006 19:46 ]
Teema pealkiri: 

Mida see valmis kütus endast kujutab, huvitav? Bensiinile sorts tolueeni (ksüleeni?) ja kahetaktilise õli sisse = 100.- EEK/L?

Ei hakka sellepärast Lakisse helistama... keegi oskab kommenteerida äkki seda "valmis kütust"?

Autor:  race [ 04.05.2006 8:28 ]
Teema pealkiri: 

arvad et nad kohe nagu hakkavad kõigile rääkima mida nad sinna sisse panevad või ? vaevalt , eks igal ühel natuke oma valem mida ja kuipalju, muidugi võid ju ise ka kokku segada , aga kas siis ka mootor kokku jääb? selles suhtes peaks Lakil juba natuke kogemusi olema, et kohe kõik laiali ei lendaks

Autor:  henri [ 04.05.2006 8:33 ]
Teema pealkiri: 

tervist alkeemikud

Kes on tolueeni kohta midagigi lugenud teavad et iga ühik rohkem tolueeni rikastab ainult segu. Teisisõnu mootor ei saa laiali lennata, küll aga väheneb võimsus. Üldiselt peab kütusekoguseid näppima. Metanooli ja etanooliga on aga juba teine teema, seal võib küll mootori laiali lasta (lahja segu tõttu). Nitrometaan on aga minu jaoks tundmatu maa sest üheski motospordi alas (peale dragrace) on keelatud kasutada keemilist ülelaade viisi, ja nitrometaan on üks neist.

Kuid kuna nitrometaan on suure hapniku sisaldusega siis õige kogus nitrometaani ja tolueeni ei muuda kütuse segu mitte kummaski suunas. See kui palju kumbagi peab lisama jääb igaühe enda arvutada sest ega mina ka laki tuningu pahameelt ei soovi saada.

See oleks juba nagu keemiline ülelaadimine (ala nitro kit) kasutamine , kuid seda ei saa sisse lülitada lüliti abil vaid toimib seni kuni paagis kütet jagub.

Kahjuks ei ole nitrometaani tootmine üldsegi lihtne ega odav, teisisõnu hind 100 eek liiter jääb igati õigustatuks. Oeh oleks see sama lihtne kui dünamiidi tootmine :( .

Autor:  Raceboy [ 04.05.2006 9:13 ]
Teema pealkiri: 

Tolueeni kasutamine võib lõppeda ainult sellega, et mootor ei käivitu kütuse kehva aurustumise tõttu või võimsuse vähenemisega, kuna mootor ei suuda piisavalt kõrget oktaaniarvu "ise" süüte jm seadmisega ära kasutada.

Autor:  Raiki [ 04.05.2006 12:32 ]
Teema pealkiri: 

huvitav mis siis juhtub kui lisada mudelikütet
see koosneb metaloolist, nitrometaanist ja õlidest millel siis sisalduste järgi 16% 25% mnitro sisaldusega

ainuke jama on see et seal kasutatavad õlid ei põle vaid tulevad läbi väljalaske välja

galloni hind on ca. 425.-

Autor:  race [ 08.05.2007 15:42 ]
Teema pealkiri: 

Kuna kohe kohe kiirendus hooaeg algamas siis pakun nitrometaani , metanooli ja tolueeni.
Pakun sellepärast et kogu kupatsus oli mõeldud Äpuracingule , eelmine aasta nad ka kasutasid sama asja, kuna aga neil enamus autosid hetkel laiali , siis on kaup saadaval , seega kellel vaja antke PM teada.
Müün lisandid koos koguste valemitega muidugi.

Autor:  epic_metal [ 08.05.2007 17:56 ]
Teema pealkiri: 

ranz kirjutas:
godzila kirjutas:
Ja teiseks top fuelis tehakse kap remont peale igat sõitu aga F1 millel liitrikohta oli rohkem võimsust pidas 2h sõidu vastu. See on päris mitu dragracing hooaega ju.

Liitri kohta võibolt tuleb tõesti HJ rohkem... kuid dragsteri miski 5000HJ (kui ma nüüd mööda ei pane peaks neid seal ca niipalju ka olema) on ikka väga janused ja annavad sellist jõudu vaid hetkeliselt.
Nagu öeldud... kui F1 tuleb tagakurvist täisgaasil sirgele lõigule, siis stardijoonel seisab ootams teda dgarser... F1 saavutab stardijoonel kiiruseks 300km/h ja siis stardib dragster... paku kumb juhib 400m pärast :D
Krt OT juba ilge.

OT Aga F1 ikka juhib paraku :D

Autor:  Laisu [ 08.05.2007 18:40 ]
Teema pealkiri: 

epic_metal kirjutas:
OT Aga F1 ikka juhib paraku :D


kahjuks või õnneks see nii ei ole...

Autor:  Raceboy [ 08.05.2007 19:45 ]
Teema pealkiri: 

Aga kumb juhib 600m pärast? Õige vastus: F1.

Autor:  Pierre [ 29.05.2007 17:48 ]
Teema pealkiri: 

OT

Laisu kirjutas:
epic_metal kirjutas:
OT Aga F1 ikka juhib paraku :D


kahjuks või õnneks see nii ei ole...


tähendab trikk on selles, et F1 ei suuda arendada piisavalt palju üle 300km/h, et 400m pärast mitte dragsterile alla jääda?

300km/h on ju 83,3 m/s, kui ma ei eksi. seega kulub F1´el 400m läbimiseks 4,8sek´i. arvestades asjaolu, et F1 masin suudab ju tegelikult ka rohkem kui 300km/h sõita, kasvõi hetkeliselt 320km/h, siis seaksin selle fakti kahtluse alla.
On seal "testis" see rada liimitud või mitte, igaljuhul TopFuel, mis alla 4 sekundi 400m teeb, on üks kuradima võimatu aparaat, ma ütlen... 8)

:roll:

Autor:  henri [ 29.05.2007 18:06 ]
Teema pealkiri: 

F1 sirge tee seadistusel võtab sisse üle 400km/h.

See 320km/h on suht suure downforce juures.

3. leht 6-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/