TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Racing- ja aviobensiinid
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=243
1. leht 6-st

Autor:  Raceboy [ 06.04.2005 8:49 ]
Teema pealkiri:  Racing- ja aviobensiinid

Nii, oleks nats inffi tarvis, kes Eestis müüvad, mis maksavad, mis kogemusi kellegil on jne.
Olen kuulnud, et Hylas kasutavat 1:4 vahekorras lennukibensiini segatuna 98ga. On see nii?

Autor:  Ragnar [ 06.04.2005 10:17 ]
Teema pealkiri: 

täpset vahekorda ma ei mäleta, aga hylas ja 555vrx mõlemad sõidavad taolise kokteiliga :)

Autor:  quattromees [ 06.04.2005 10:35 ]
Teema pealkiri: 

Bensiini oktaaniarvu tõstmiseks kasutatake ka tolueeni. Millises vahekorras, kust saab ja mida endast täpselt kujutab? Teab keegi sel teemal rääkida?

Autor:  devilc [ 06.04.2005 14:36 ]
Teema pealkiri: 

Tolueeni kohta loe siit. (Seal artiklis küll USA tänavabensiinist juttu, mille oktaanarv antakse teise valemi järgi. Meie RON oktaanarvu saab jämedalt nii, et liidad USA benu oktaanarvule 5.)

http://www.elektro.com/~audi/audi/toluene.html

Tolueeni oktaanarv (RON) on 121.

Autor:  Miq [ 06.04.2005 15:22 ]
Teema pealkiri: 

oskab ehk keegi ära seletada kuidas uus vastab oktaan arv leida/arvutada. Staatilisele surveastmele lisandub ju turbo poolt toodetud ülerõhk - dünaamiline surveaste(?) - ning see veel kokku surutult. ?? abi vaja. Siiski tahaks välja arvutada, millal mu praegune 98 detoneeruma võib hataka.

Autor:  Simpson [ 06.04.2005 15:45 ]
Teema pealkiri: 

Valemitest ei tea aga selline väike programm, mis kannab nime turbocalc vms. Seal on igasugu erinevaid asju arvutamiseks kaasa arvatud too surveastme värk. Ma ei tea kui täpne see on.

selle saab aadressilt

http://www.turbofast.com.au/freesoftware.html

Sealt kõige ülemine.

Edit:

Maximum boostis ka mingine tabel selle kohta:

Pilt

Autor:  henri [ 08.04.2005 18:26 ]
Teema pealkiri: 

Kas Eestimaa pinnal on ka võimalik tolueeni saada. Põmst kasutasid F1 tubomootorid seda vedelikku, kuidas viimane nüüd mootorile mõjub on mulle igatahes selgusetu. Tean et süüde peab suht varajane olema.

Autor:  devilc [ 09.04.2005 1:12 ]
Teema pealkiri: 

On küll võimalik saada - uuri Laki Tuningust näiteks. Mõju kohta loe seda linki, mille ülalpool postitasin. Lühidalt - mõistlikes kogustes kasutatuna (10-20% paagist) negatiivne mõju puudub.

Autor:  Raceboy [ 09.04.2005 8:44 ]
Teema pealkiri: 

Mis hinnaklassis Eestis tolueeni müüakse?

Autor:  Samvel [ 14.04.2005 0:53 ]
Teema pealkiri: 

devilc kirjutas:
On küll võimalik saada - uuri Laki Tuningust näiteks. Mõju kohta loe seda linki, mille ülalpool postitasin. Lühidalt - mõistlikes kogustes kasutatuna (10-20% paagist) negatiivne mõju puudub.


odavam mõnest keemiaga tegelevast firmast osta, väiksemas koguses ilmselt isegi keemiakauplused/värvifirmad müüvad :roll:
milline oleks negatiivne mõju suurema kontsentratsiooniga?
F1d kasutasid 80% ning sedagi ainult seetõttu, et muidu oleks oktaan lubatust kõrgem. Isiklikult olen nii mõelnud, et tolueen on väga hea alternatiiv rajudele tänavaautodele sest võrreldes metanooli või nitrometaaniga ei pea A/F suhe nii rikas olema (tolueeniga õige A/F veidi kõrgem kui tavabensiiniga), mistõttu võimalik kasutada sama kütusesüsteemiga igapäevaselt bensiini ning mõnel nädalavahetusel metüülbensiini ja kangemaid seadistusi.

Autor:  devilc [ 14.04.2005 19:13 ]
Teema pealkiri: 

555vrx kirjutas:
milline oleks negatiivne mõju suurema kontsentratsiooniga?


Sealtsamast dokumendist:

Tsiteeri:
Because toluene is such an effective anti knock fuel it also means that it is more difficult to ignite at low temperatures. The Formula 1 cars that ran on 84% toluene needed to have hot radiator air diverted to heat its fuel tank to 70C to assist its vaporization. Thus too strong a concentration of toluene will lead to poor cold start and running characteristics. I recommend that the concentration of toluene used to not exceed what the engine is capable of utilizing. i.e. Experiment with small increases in concentration until you can no longer detect an improvement.

Autor:  Samvel [ 15.04.2005 7:55 ]
Teema pealkiri: 

ehk siis mitte otseselt negatiivne mõju vaid külmkäivitus on probleemiks. Selle vastu on omad nipid ;)

Autor:  Samvel [ 15.04.2005 8:56 ]
Teema pealkiri: 

Miq kirjutas:
Siiski tahaks välja arvutada, millal mu praegune 98 detoneeruma võib hataka.


mission impossible

Autor:  henri [ 29.04.2005 12:01 ]
Teema pealkiri: 

kustutatud

Autor:  ranz [ 29.04.2005 12:10 ]
Teema pealkiri: 

godzila kirjutas:
Ja teiseks top fuelis tehakse kap remont peale igat sõitu aga F1 millel liitrikohta oli rohkem võimsust pidas 2h sõidu vastu. See on päris mitu dragracing hooaega ju.

Liitri kohta võibolt tuleb tõesti HJ rohkem... kuid dragsteri miski 5000HJ (kui ma nüüd mööda ei pane peaks neid seal ca niipalju ka olema) on ikka väga janused ja annavad sellist jõudu vaid hetkeliselt.
Nagu öeldud... kui F1 tuleb tagakurvist täisgaasil sirgele lõigule, siis stardijoonel seisab ootams teda dgarser... F1 saavutab stardijoonel kiiruseks 300km/h ja siis stardib dragster... paku kumb juhib 400m pärast :D
Krt OT juba ilge.

1. leht 6-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/