Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 18:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 84 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Racing- ja aviobensiinid
PostitusPostitatud: 06.04.2005 8:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Nii, oleks nats inffi tarvis, kes Eestis müüvad, mis maksavad, mis kogemusi kellegil on jne.
Olen kuulnud, et Hylas kasutavat 1:4 vahekorras lennukibensiini segatuna 98ga. On see nii?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.04.2005 10:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
täpset vahekorda ma ei mäleta, aga hylas ja 555vrx mõlemad sõidavad taolise kokteiliga :)

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.04.2005 10:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2004 1:04
Postitusi: 79
Asukoht: Viljandi
Bensiini oktaaniarvu tõstmiseks kasutatake ka tolueeni. Millises vahekorras, kust saab ja mida endast täpselt kujutab? Teab keegi sel teemal rääkida?

_________________
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.04.2005 14:36 
Eemal

Liitunud: 01.12.2004 11:06
Postitusi: 70
Tolueeni kohta loe siit. (Seal artiklis küll USA tänavabensiinist juttu, mille oktaanarv antakse teise valemi järgi. Meie RON oktaanarvu saab jämedalt nii, et liidad USA benu oktaanarvule 5.)

http://www.elektro.com/~audi/audi/toluene.html

Tolueeni oktaanarv (RON) on 121.

_________________
http://opentrack.pri.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.04.2005 15:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
oskab ehk keegi ära seletada kuidas uus vastab oktaan arv leida/arvutada. Staatilisele surveastmele lisandub ju turbo poolt toodetud ülerõhk - dünaamiline surveaste(?) - ning see veel kokku surutult. ?? abi vaja. Siiski tahaks välja arvutada, millal mu praegune 98 detoneeruma võib hataka.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.04.2005 15:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.03.2005 22:48
Postitusi: 131
Asukoht: Tallinn
Valemitest ei tea aga selline väike programm, mis kannab nime turbocalc vms. Seal on igasugu erinevaid asju arvutamiseks kaasa arvatud too surveastme värk. Ma ei tea kui täpne see on.

selle saab aadressilt

http://www.turbofast.com.au/freesoftware.html

Sealt kõige ülemine.

Edit:

Maximum boostis ka mingine tabel selle kohta:

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2005 18:26 
Eemal

Liitunud: 22.03.2005 18:10
Postitusi: 385
Kas Eestimaa pinnal on ka võimalik tolueeni saada. Põmst kasutasid F1 tubomootorid seda vedelikku, kuidas viimane nüüd mootorile mõjub on mulle igatahes selgusetu. Tean et süüde peab suht varajane olema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.04.2005 1:12 
Eemal

Liitunud: 01.12.2004 11:06
Postitusi: 70
On küll võimalik saada - uuri Laki Tuningust näiteks. Mõju kohta loe seda linki, mille ülalpool postitasin. Lühidalt - mõistlikes kogustes kasutatuna (10-20% paagist) negatiivne mõju puudub.

_________________
http://opentrack.pri.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.04.2005 8:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Mis hinnaklassis Eestis tolueeni müüakse?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.04.2005 0:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
devilc kirjutas:
On küll võimalik saada - uuri Laki Tuningust näiteks. Mõju kohta loe seda linki, mille ülalpool postitasin. Lühidalt - mõistlikes kogustes kasutatuna (10-20% paagist) negatiivne mõju puudub.


odavam mõnest keemiaga tegelevast firmast osta, väiksemas koguses ilmselt isegi keemiakauplused/värvifirmad müüvad :roll:
milline oleks negatiivne mõju suurema kontsentratsiooniga?
F1d kasutasid 80% ning sedagi ainult seetõttu, et muidu oleks oktaan lubatust kõrgem. Isiklikult olen nii mõelnud, et tolueen on väga hea alternatiiv rajudele tänavaautodele sest võrreldes metanooli või nitrometaaniga ei pea A/F suhe nii rikas olema (tolueeniga õige A/F veidi kõrgem kui tavabensiiniga), mistõttu võimalik kasutada sama kütusesüsteemiga igapäevaselt bensiini ning mõnel nädalavahetusel metüülbensiini ja kangemaid seadistusi.

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.04.2005 19:13 
Eemal

Liitunud: 01.12.2004 11:06
Postitusi: 70
555vrx kirjutas:
milline oleks negatiivne mõju suurema kontsentratsiooniga?


Sealtsamast dokumendist:

Tsiteeri:
Because toluene is such an effective anti knock fuel it also means that it is more difficult to ignite at low temperatures. The Formula 1 cars that ran on 84% toluene needed to have hot radiator air diverted to heat its fuel tank to 70C to assist its vaporization. Thus too strong a concentration of toluene will lead to poor cold start and running characteristics. I recommend that the concentration of toluene used to not exceed what the engine is capable of utilizing. i.e. Experiment with small increases in concentration until you can no longer detect an improvement.

_________________
http://opentrack.pri.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.04.2005 7:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
ehk siis mitte otseselt negatiivne mõju vaid külmkäivitus on probleemiks. Selle vastu on omad nipid ;)

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.04.2005 8:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Miq kirjutas:
Siiski tahaks välja arvutada, millal mu praegune 98 detoneeruma võib hataka.


mission impossible

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.04.2005 12:01 
Eemal

Liitunud: 22.03.2005 18:10
Postitusi: 385
kustutatud


Viimati muutis henri, 29.03.2006 0:38, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.04.2005 12:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
godzila kirjutas:
Ja teiseks top fuelis tehakse kap remont peale igat sõitu aga F1 millel liitrikohta oli rohkem võimsust pidas 2h sõidu vastu. See on päris mitu dragracing hooaega ju.

Liitri kohta võibolt tuleb tõesti HJ rohkem... kuid dragsteri miski 5000HJ (kui ma nüüd mööda ei pane peaks neid seal ca niipalju ka olema) on ikka väga janused ja annavad sellist jõudu vaid hetkeliselt.
Nagu öeldud... kui F1 tuleb tagakurvist täisgaasil sirgele lõigule, siis stardijoonel seisab ootams teda dgarser... F1 saavutab stardijoonel kiiruseks 300km/h ja siis stardib dragster... paku kumb juhib 400m pärast :D
Krt OT juba ilge.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 84 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11