Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 16:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.08.2005 21:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Tühikäigul on klapp avatud kuna vaakum tõmbab lahti, aga kiirendades sulgeb klapi rõhk.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.10.2005 16:08 
Eemal

Liitunud: 27.06.2005 10:11
Postitusi: 121
enda Vulvaril ikka By-pass ning väga rahul. Hea ja vaikne, ei ole mingit riisipoisilikku rämedat möla kostmas pssst asja näol. Kui tuleb tehase poolt BOV'ga siis tulgu aga jah raha selle alla suht mõttetu panna, mõlemad ju teevad oma töö ära.

_________________
Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.10.2005 15:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
zoom1 kirjutas:
Tühikäigul on klapp avatud kuna vaakum tõmbab lahti, aga kiirendades sulgeb klapi rõhk.


Vedru hoiab kinni.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.10.2005 15:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
minul on audi bypass peal ja üks ots lahti teeb kah seda "tsõhh" häält vaese mehe blow off :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.10.2005 9:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Silwer kirjutas:
zoom1 kirjutas:
Tühikäigul on klapp avatud kuna vaakum tõmbab lahti, aga kiirendades sulgeb klapi rõhk.


Vedru hoiab kinni.


kujuures ei hoia, vaakum ületab selle tugevalt. (Boschi 110 klappiga siis tegu)

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.10.2005 10:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.03.2005 22:48
Postitusi: 131
Asukoht: Tallinn
zoom1 kirjutas:
Silwer kirjutas:
zoom1 kirjutas:
Tühikäigul on klapp avatud kuna vaakum tõmbab lahti, aga kiirendades sulgeb klapi rõhk.


Vedru hoiab kinni.


kujuures ei hoia, vaakum ületab selle tugevalt. (Boschi 110 klappiga siis tegu)


Samamoodi on vaakumiga minu bypass lahti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.10.2005 10:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
zoom1 kirjutas:
Silwer kirjutas:
zoom1 kirjutas:
Tühikäigul on klapp avatud kuna vaakum tõmbab lahti, aga kiirendades sulgeb klapi rõhk.


Vedru hoiab kinni.


kujuures ei hoia, vaakum ületab selle tugevalt. (Boschi 110 klappiga siis tegu)


Võib olla siis tõesti...

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.10.2005 18:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
siis on vast vedru ära väsinud. nii bov kui by-pass peavad avanema alles siis, kui gaasiklapp sulgub, et rõhk turbosse tagasi ei löö. Nende vedrudega on nii, et need enamvähem tehaxe standard, tugevama vaakum autodel tõmbabki lahti. Bov'il on selle jaoks kruvi, by-passil pole, kuna pmst lisaõhku ta ei saa, aga hea pole ikkagi, kui õhk madala boostiu peal õhulugeja ette tagasi läheb.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.10.2005 18:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Ostsin uue boschi 110 sport by-passi millel tugevam vedru ja ikka on avatud tühikäigul. Kui sul klapp ei avane siis sul mootoris väike vaakum.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.10.2005 19:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
üldiselt suurt vahet ei ole by-passi puhul, aga bov'i puhul küll. Kui tahate by-passi bov'ina kasutada, siis selline by-pass, mis tühikäigul lahti seisab ei kõlba kohe kindlasti... sisselaskesse läheb muidu õhk, mis pole läbi õhulugeja käinud. mootor hakkab tuterdama, sureb välja.

To zoom1: Siiski ma ütleks, et by-pass võiks ka olla kohe alguses suletud, siis ei läheks rõhu üles saamiseks nii kaua aega...
Tuleb õhk õhulugejast, suundub turbsi, sealt läheb nii sisselaskesse, kui ka by-passi kaudu tagasi turbo ette, ehk siis osa rõhust läheb uuele ringile(ei lähe mootorisse kohe), peaks tekkima suurem lag. Selline olukord säilib seni, kuni turbo saab ülesse suuremad pöörded ja sisselaskest kaob vaakum. Siis lihtsalt sulgub by-pass ja kogu rõhk läheb otse mootorisse. Isiklikult arvan nii.
Kuna tegelen bov'ide tegemisega, siis võin omadest kogemustest öelda, et väga väga raske on teha sellist universaalset klappi, mis kõikide autode peal ennast tühikäigul kinni hoiaks. Kuna by-pass võib teoreetiliselt lahti olla tühikäigul, siis pakun, et on lihtsalt hoitud raha kokku reguleerimise süsteemi pealt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.10.2005 19:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Sisselaskest kaob vaakum hetkega kui sa gaasi puudutad ja by-pass sulgub pm. sellel samal hetkel, ja kõvasti enne kui boost üles tuleb. Nii et turbo reageerimisaega see ei mõjuta :)

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.10.2005 21:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
zoom1 kirjutas:
Sisselaskest kaob vaakum hetkega kui sa gaasi puudutad ja by-pass sulgub pm.
igaksjuhuks täpsustaks, et vaakum kaob siis kui siiber/gaasiklapp on täiesti avatud, või pisut varem - olenevalt pööretest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.04.2006 0:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
teema küll suhteliselt aegunud, aga lisan omalt poolt veel seda, et ei soovita kasutada bov'i, kui pole g-maf'i. Ühesõnaga kui õhu atmosfäri laskimne toimuba õhulugeja ja sisselaske vahel. Ja ei tasu ka arvata, et kui õhulugeja tõsta vahetult enne sisselaset, et ta siis rõhu all olevat õhku lugedes annab õige tulemuse.

teeb häält küll ägedat, aga performancile mõjub halvasti... segu läheb kangeks ja aju hakkab fuel trimi sättima. Pealegi teeb by-pass ka suht kõrvulukustavat häält, kui just 0,5 bar'iga ei sõida.

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.05.2006 15:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2004 20:27
Postitusi: 12
Kas keegi on katsetanud juba seda süsteemi?
:roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.05.2006 16:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Telepoiss kirjutas:
Kas keegi on katsetanud juba seda süsteemi?
:roll:


kui sa pead silmas bypassil tagasivoolu otsa lahti jätmist siis jah. töötab nagu päris ehtne bov.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11