Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 10:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: DIY bypass bov'iks !?
PostitusPostitatud: 01.04.2005 20:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Mõtlesin siis seda, et lihtsalt proovi mõttes bypass'i küljest tagasivoolu voolik ära võtta ja kinni toppida. On keegi teinud ? Lihtsalt prooviks järgi, et mis häält ta sellises olekus teeb.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.04.2005 22:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
ma proovisin, mul ei teinud ültse mingit häält


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: DIY bypass bov'iks !?
PostitusPostitatud: 03.04.2005 14:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2004 1:04
Postitusi: 79
Asukoht: Viljandi
ragz kirjutas:
Mõtlesin siis seda, et lihtsalt proovi mõttes bypass'i küljest tagasivoolu voolik ära võtta ja kinni toppida. On keegi teinud ? Lihtsalt prooviks järgi, et mis häält ta sellises olekus teeb.


Kuskil oli mingi link, kus sellisest tegevusest juttu (ei suuda seda leida hetkel...).
Minu mäletamist mööda pandi sinna veel a`la pardivile, et häält saada...

_________________
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.04.2005 14:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
pardivile peale mõtsin ma isegi, sest õhku tuli küll seal päris hästi kui gaasi maha lasin


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.04.2005 17:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
no aga ma võin teha sellele väljalaskeavale ( mis on parajalt suur ) mingisuguse ülemineku toru kus ta läheb väiksemaks... ja mingi vile otsa toppimist mõtlesin kah lihtsalt pulli pärast :-D midagi ma leiutan, ei raatsi nagu paar kilo raha lihtsalt pshht'i peale ka raisata

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.04.2005 18:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
kas seal pole siis mingit vahet, et kas kasutan bybass klappi bovina või ostan mõnest tuningu firmast bovi. mul tundus kätt ees hoides et laseb kohe välja kui gaasi nätuke maha lasin, et äkki peaks seda vaakumit ka veic piirama nagu wastegatel. või äkki panen boost controllerist wastegate minevale voolikule kolmiku vahele ja vean ühe otsa bov-i


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.04.2005 20:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
aga klapi eesmärk ongi ju õhk välja lasta kui gaasi pedaali lahti laseb. ja tühikäigul mingit erilist boosti ei tekigi ju.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.04.2005 20:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
aga kas mingit sellist varjanti ei ole, et käib vilest läbi ja suundub turbo ette nagu bypass klapp on


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.04.2005 21:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
creese kirjutas:
aga kas mingit sellist varjanti ei ole, et käib vilest läbi ja suundub turbo ette nagu bypass klapp on


Mis selle kõige mõte on??? :lol:

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.04.2005 23:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
mina isiklikult ei näe mõtet hääle pärast paari tonni raisata ja prooviks mis häält saaks tegema bypassi. ma millegipärast arvan, et maks nädala pshhitan ja siis saab siiber ja bypass hakkab oma eesmärgipõhist tööd jälle tegema.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.04.2005 8:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ma seda hääle mõtet pidasingi silmas :) IMO bypass on parem, ja kuidas kellelegi, aga mina igatahes ei näe vajadust muuks (lisa)hääleks, kui seda on turbovile. Aga selles on sul õigeus, et asja eest teist taga hääle pärast suurt raha magama panna pole tõesti mõtet.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.08.2005 16:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2004 21:49
Postitusi: 186
Asukoht: Harjumaa
Paneks siia teemasse ka, nii igaksjuhuks, joonise ( skeemi ) by-pass klapi paigaldamise õigsusest ( konkreetne on audi turbomootoritel kasutatav klapp )


Pilt

_________________
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.08.2005 20:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
by-pass on ju kogu aeg avatud, st. ka tühikäigul, aga bov on avatud ainult gaasi maha lastes ja ainult hetkeks.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.08.2005 21:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
zoom1 kirjutas:
by-pass on ju kogu aeg avatud, st. ka tühikäigul, aga bov on avatud ainult gaasi maha lastes ja ainult hetkeks.


Millest selline arvamus?

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.08.2005 21:07 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 18:51
Postitusi: 14
Asukoht: Hrjm.
Tsiteeri:
by-pass on ju kogu aeg avatud, st. ka tühikäigul


Et kas ikka on? Sel juhul mis mõte tal üldse oleks, võiks ju lihtsalt ühe vooliku vahele pista.

Edit: Silwer jõudis ette :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11