Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?
Moderaatorid: Mihkel , Ringo
Telepoiss
Postitusi: 12 Liitunud: 30.11.2004 20:27
Postitus
Postitas Telepoiss » 03.05.2006 16:23
Proovisin ka ära. Aga paistab, et mul turborõhk on vist liiga madal, et erilist vahet polnud, kuid kiirendamisel oli paremini turbovilet kuulda
Jaan
Postitusi: 644 Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn
Postitus
Postitas Jaan » 03.05.2006 17:20
aga mis vahet sa ootasid?
edit: psst hääl oli vist teema. originaal actuatoriga rs-il ei teki jah sellist häält eriti.
Telepoiss
Postitusi: 12 Liitunud: 30.11.2004 20:27
Postitus
Postitas Telepoiss » 03.05.2006 17:59
psst häält ootasin jah
Kuid samas tundus, et läx paremini edasi aga see võis ka olla suurenenud turbovilest
k666n
Postitusi: 18 Liitunud: 18.10.2005 14:14
Asukoht: TLN
Postitus
Postitas k666n » 23.05.2006 23:21
VW Passat 1,8T
Forge By-pass ja Apexi koonusfilter annavad küll koos töötades päris hea efekti.
Kui gaasiklapp sulgub, käib ikka päris hea psst
manhattan
Postitusi: 8 Liitunud: 03.02.2010 23:32
Asukoht: pärnu
Postitus
Postitas manhattan » 06.02.2010 0:40
aga kas keegi oskab öelda et kuidas audi 200-le paigaldada koonusfilter
müüa turbo
manhattan
Postitusi: 8 Liitunud: 03.02.2010 23:32
Asukoht: pärnu
Postitus
Postitas manhattan » 06.02.2010 0:40
aga kas keegi oskab öelda et kuidas audi 200-le paigaldada koonusfilter
müüa turbo
Maik
Postitusi: 725 Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:
Postitus
Postitas Maik » 06.02.2010 15:03
manhattan kirjutas: aga kas keegi oskab öelda et kuidas audi 200-le paigaldada koonusfilter
jah. võtad vana filtri ära, leiad viisi kuidas paigalda koonusfilter.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
laager
Postitusi: 20 Liitunud: 05.02.2010 12:56
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas laager » 06.02.2010 15:13
manhattan kirjutas: aga kas keegi oskab öelda et kuidas audi 200-le paigaldada koonusfilter
Võtad vana filtri ära ja paned sinna asemele kohvi koonus filtri. Lisades veidi vett ja kohvi ube saad peale sõitu nautida külma kohvi otse coolerist.
Aigo
Postitusi: 1100 Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
Postitus
Postitas Aigo » 06.02.2010 17:27
minu fiatgi pssitas ilusti ja on bypass ilusti omal kohal aga koonusfilter on millest see sound kostub.
seda muidugi oli siis kui see pill käis:D
lehys
Postitusi: 8 Liitunud: 24.02.2009 14:07
Asukoht: keila
Postitus
Postitas lehys » 09.02.2010 20:13
Audi bosch bypassi eriti ei kannata bov-ina kasutada,sai endal proovitud vaakum imeb klapi lahti ja lisa õhk käes ning turtsub ainult.
Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette
Aigo
Postitusi: 1100 Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
Postitus
Postitas Aigo » 09.02.2010 21:29
lehys kirjutas: Audi bosch bypassi eriti ei kannata bov-ina kasutada,sai endal proovitud vaakum imeb klapi lahti ja lisa õhk käes ning turtsub ainult.
väideti, et audidel need 1,8 turbomootorid pidavatki eriti tudlikud olema ses suhtes, kuid mina võtsin originaal bypassi küljest ja asendasin selle BOV'ga ning minul küll midagi ei halvemaks ei läinud, rõhku hakkas vaid kiiremini üles võtma, tänu sellele sai paar korda ka turbo hõõguma aetud.
murjam
Postitusi: 689 Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:
Postitus
Postitas murjam » 09.02.2010 23:50
Aigo, arvan, et Sul kiskus BOV teatud hetkedel segu ikkagi rikkaks (lasi välja õhukulumõõtja poolt 'üleloetud' õhu), mistõttu segu väljalaskes põlemist jätkas ja selle hõõguma pani.
Lauda nitro
eclipse
Postitusi: 342 Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024
Postitus
Postitas eclipse » 11.02.2010 13:01
Rõhu all on suletud, muidu lekib jah.