TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Mersule nissani mootori paigaldus-kes aitaks?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=2008
1. leht 3-st

Autor:  ristokeu [ 30.12.2006 21:32 ]
Teema pealkiri:  Mersule nissani mootori paigaldus-kes aitaks?

Kas oleks võimalik panna MB180c 1998a.-le vahele näiteks nissani s14 mootor?

Autor:  Mihkel [ 30.12.2006 21:55 ]
Teema pealkiri: 

Pea kõike on võimalik maailmas teha.
Iseasi kui palju sa oled nõus investeerima ;)

Autor:  junsu [ 30.12.2006 22:06 ]
Teema pealkiri: 

suht OT,aga nati siiski es-tuninguga seotud.et siis: kas nendele müüdavatele mootoritele tuleb transakulu ka otsa?

Autor:  altz [ 30.12.2006 22:27 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Pea kõike on võimalik maailmas teha.
Iseasi kui palju sa oled nõus investeerima ;)

Täpselt see, mida tahtsin isegi kirjutada :)
mu järgnev tekst veidi OT, aga tasuks mõelda...
98a pole küll väga vana masin, aga just alles üks rootsi projekt suutis tõestada, et kiviaegne M103 blokiga (3.0 12v) MB mootor, koos oma KÕIKIDE ORIGINAAL osadega, et on võimalik ka 560hp/750nm...vahetatud polnud mootori alumises, ega ülemises otsas mitte midagi, st jupid olid uued, kuid need mis tehasest sinna sisse pannakse.
Autol on progetav aju (meqasquirt) ning kõrvitsa suurune turbo,korralik IC, suuremad pihustid jms nodi. Ja ära arva et see masin valu ei saa :D, pidevalt 8000rpm jne.
Nagu mees ise väitis, siis kõik on kinni seadistamises...
Et siis minu jutu point selles, et äkki on lihtsam ja odavam juba mõni originaal mersu mootor sinna istutada kui hakata kõike põhjalikult ringi tegema.
Samas, S14 SR20DET (kui ma nimega ei eksi) on tuuning maailmas ikka väga laialt levinud ja hea mootor...

Autor:  Raceboy [ 30.12.2006 22:43 ]
Teema pealkiri: 

Mercedesel endal on ülihea 4sil mootor tehtud, millel üks paremini voolavaid plokikaasi: 2.3 ja 2.6 16v (Cosworthi kaantega). Nendest mootoritest saadakse progetava ajuga juba vabalthingavana 100hj/liitri kohta ja täiesti tänavaseades!
Stock sisu koos 1mm mahatreitud kolbidega kannatab vabalt 500-600hj (korduvalt tõestatud). See mootor ei tule kallim, kui S14 oma, kuid on juba stock seades paremini voolava kaane ja tugeva alumise poolega.

Autor:  ristokeu [ 30.12.2006 23:18 ]
Teema pealkiri: 

Raceboy kirjutas:
Mercedesel endal on ülihea 4sil mootor tehtud, millel üks paremini voolavaid plokikaasi: 2.3 ja 2.6 16v (Cosworthi kaantega). Nendest mootoritest saadakse progetava ajuga juba vabalthingavana 100hj/liitri kohta ja täiesti tänavaseades!
Stock sisu koos 1mm mahatreitud kolbidega kannatab vabalt 500-600hj (korduvalt tõestatud). See mootor ei tule kallim, kui S14 oma, kuid on juba stock seades paremini voolava kaane ja tugeva alumise poolega.


Praeguseks mootoriks 1.8, seega olekski vaja midagi ette võtta. Aga minumeelest ei anna teha midagi 1.8 mootoriga?

Autor:  altz [ 30.12.2006 23:22 ]
Teema pealkiri: 

ristokeu kirjutas:
Raceboy kirjutas:
Mercedesel endal on ülihea 4sil mootor tehtud, millel üks paremini voolavaid plokikaasi: 2.3 ja 2.6 16v (Cosworthi kaantega). Nendest mootoritest saadakse progetava ajuga juba vabalthingavana 100hj/liitri kohta ja täiesti tänavaseades!
Stock sisu koos 1mm mahatreitud kolbidega kannatab vabalt 500-600hj (korduvalt tõestatud). See mootor ei tule kallim, kui S14 oma, kuid on juba stock seades paremini voolava kaane ja tugeva alumise poolega.


Praeguseks mootoriks 1.8, seega olekski vaja midagi ette võtta. Aga minumeelest ei anna teha midagi 1.8 mootoriga?

Nagu Raceboy ütles, tasuks otsida MB Cosworth-i mootor 2.3/2.5 töömahuga. Praeguse 1.8-saga pole tõesti mõtet midagi teha.

Autor:  Kuuno [ 31.12.2006 16:02 ]
Teema pealkiri: 

http://www.es-tuning.ee/?mid=11 :)

Autor:  Taavi [ 31.12.2006 16:56 ]
Teema pealkiri: 

Raceboy kirjutas:
Mercedesel endal on ülihea 4sil mootor tehtud, millel üks paremini voolavaid plokikaasi: 2.3 ja 2.6 16v (Cosworthi kaantega). Nendest mootoritest saadakse progetava ajuga juba vabalthingavana 100hj/liitri kohta ja täiesti tänavaseades!
Stock sisu koos 1mm mahatreitud kolbidega kannatab vabalt 500-600hj (korduvalt tõestatud). See mootor ei tule kallim, kui S14 oma, kuid on juba stock seades paremini voolava kaane ja tugeva alumise poolega.


Neid cossie mootoriga mersusid on isegi vähe liikvel, rääkimata eraldi töökorras mootori leidmisest. Kui ka keegi selle mootori müüks, mis siis võiks hind olla? Nende kaaned on küll kuulsad, aga kas keegi on voolavuse võrdluse teinud SR20 vs see 16v mootor, et saad nii kindlalt siin väita? Kui neid kahte turbomootorina võrrelda, siis ühel vast on aftermarket jullade valik veidi parem?

Igasugustele suvalistele pereautodele nagu antud MB C180 turbo(mootori) peale aretamine minu meelest täiesti absurdne tegevus. Esiteks võiks juba kohe alguses turboauto osta või leida väga hea juhitavuse/kasti/veermikuga/kerge kaaluga vabalthingav millele oleks tõesti mõte turbomootorit peale hakata planeerima.

Autor:  Raceboy [ 31.12.2006 17:45 ]
Teema pealkiri: 

Seda võrdlust kaante vahel on tehtud mitmeid kordi ja S14 kaas vajab järeleaitamist kuskil 400hj piirimail kui edasi minna tahad. Cosworthi kaas voolab väga hästi vähemalt 600hj jagu õhku. Seda on korduvalt tehtud-tõestatud, mingis teemas olid isegi cfm numbrid ära toodud.
Taavi, IGA Nissani toodang ei ole siiski parem Euroopa omast, kas sellega on nii raske leppida?
Lihtsalt neid 200SX-e on nii palju, et see on juba igav ja isiklikult ei arva aftermarket osadest eriti midagi, praktiliselt kõike peale mootoriosade on võimalik väga korralikult ka lasta teha, täpselt vastavalt vajadustele.
Neid Cosworthi mootoreid leiab umbes 20 000-30 000kr ringis Rootsist väga eduliselt ja kui ma MB huviline oleks (või niisama raha veidi üle), siis ei hakkaks ma mõtlemagi vaid ostaks 190 2.3 16v masina ja teeks sellest midagi rajut. Nagu näiteks midagi sellist (650hj, Schwitzer S364E, 2x044 pumbad, VEMS):
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  hents99 [ 31.12.2006 18:24 ]
Teema pealkiri: 

Pigem siis juba 2.5-16V
Minagi arvan, et see cossu mootor on üsna tegija. Neid on tegelikult saada päris odavalt saksas, koos rondi kerega. Uue kütte- ja süütesüsteemiga + turbo, oleks juba jumet.

Autor:  junsu [ 31.12.2006 18:36 ]
Teema pealkiri: 

Tsiteeri:
Lihtsalt neid 200SX-e on nii palju, et see on juba igav


4-5 vähe kangemat SX-i eesti peale nüüd küll liiga palju pole :) ja MB 190 tänavapildis on haruldane?

Autor:  Samvel [ 31.12.2006 19:00 ]
Teema pealkiri: 

Esimese asjana soovitan omanikul välja mõelda, mis saab olema auto eesmärk. Sellest peaks lähtuma ennekõike!
Mootorite hinnad on koos transpordiga ja KMga, ehk lõplikud tarbijahinnad.

MB vs sr20. Mõlemast saab kindlasti soovitud tulemuse. Küsimus puhtalt otstarbekuses. Kas antud 650hp 2.3 16v võimsaim näide sellest mootorist? Neid üle 600hp sr20 on maailmas väga palju, millest võimsamad (tean väh 3 sellist) küündivad juba 900-1000hp`ni. USAkad alustasid sr25 1100+hp prototüüpi ehitamisega. Kõvad tulemused ja nagu näha arendustöö käib edasi. Väga populaarne ja hea mootor.
Kuigi endale ongi sr20 väga südamelähedane, soovitan antud juhul otstarbekamat lahendust = MB tehnika kasutamist.

Peep, leiad kuskilt MB kaane voolavusandmed? Ilmselt pole päris õige võrrelda erinevate flowbench pinkide andmeid, kuna testirõhk on erinev. Kuid mingi ülevaade siiski. Mul on sr20 viimase põlvkonna kaanest mis kahjuks pole kahest sr20 kaanest just voolavam nii stock, kui "tehtud" kaane andmed. Omades voolavusandmeid nii paarikümne erineva kaane kohta, ütleksin, et antud kaan pole paha. Suure tööga hakkas ta voolama samasse auku, mis näiteks 1.põlvkonna Toyota 3sgte kaan, mis on Yamaha toodang ning voolab juba päris hästi.

PS! tulevikus paluks Estuning OÜ`le suunatud küsimused esitada otse.

Autor:  Taavi [ 31.12.2006 19:14 ]
Teema pealkiri: 

Raceboy kirjutas:
Seda võrdlust kaante vahel on tehtud mitmeid kordi ja S14 kaas vajab järeleaitamist kuskil 400hj piirimail kui edasi minna tahad. Cosworthi kaas voolab väga hästi vähemalt 600hj jagu õhku. Seda on korduvalt tehtud-tõestatud, mingis teemas olid isegi cfm numbrid ära toodud.
Taavi, IGA Nissani toodang ei ole siiski parem Euroopa omast, kas sellega on nii raske leppida?
Lihtsalt neid 200SX-e on nii palju, et see on juba igav ja isiklikult ei arva aftermarket osadest eriti midagi, praktiliselt kõike peale mootoriosade on võimalik väga korralikult ka lasta teha, täpselt vastavalt vajadustele.
Neid Cosworthi mootoreid leiab umbes 20 000-30 000kr ringis Rootsist väga eduliselt ja kui ma MB huviline oleks (või niisama raha veidi üle), siis ei hakkaks ma mõtlemagi vaid ostaks 190 2.3 16v masina ja teeks sellest midagi rajut. Nagu näiteks midagi sellist (650hj, Schwitzer S364E, 2x044 pumbad, VEMS):


Tõenäoliselt see cossie 16V pea voolabki paremini, ma lihtsalt ei näe siin mingeid graafikuid ja mõõtmistulemusi, sest väide oli sinu poolt nii muuseas siia visatud. Aga ma arvan, et surmkindlalt silmad kinni seda väita päris pole ka mõtet, sest kõik tänavasõidujullad millel Cosworth on peal kirjas ei ole ka alati 100% imepulgad kui võrrelda ükskõik millise muu hea mootoriga.

Sinu enda auto ehitamisest on näha jah, et aftermarket sind eriti ei liiguta, sellele tehnikale vist midagi keegi eriti ei pakugi? Aga maailmas levinud ja populaarsetele nö tuuningumootoritele on kujunenud suur perf jullade järelturg, mis viib ka hinnad omakorda alla. Mingi põhjus ju peab olema miks maailmas ehitatakse mõnda mootorit rohkem kui teist? :)

Mul endal ausalt vahet ei ole kas auto on Nissan, Toyota, BMW või Porsche. Igal tootjal on omad kihvtid autod. Jaapanlased on veidi südamelähedasemad, sest nende perf masinad on alati olnud kättesaadavad ka nö tavalisele juhanile ja tavaliselt juhanil on neid lihtsam ka veel kiiremaks ehitada tänu väga laiale aftermarket juppide valikule. Sinusuguseid noori insenere, kes oskavad-jõuavad-viitsivad peaaegu kõik asjad ise teha on autohuviliste seas väga vähe. Aga kiire autoga meeldib kõigile sõita :)

Sinu Porsche ja euromasina lembus ning japside peale nina kirtsutamine pole vist ka kellelegi salduseks.

PS! Seda ühte sama mersut sa oled enne ka postitanud, sr ja tqhq foorumisse vist.

Autor:  altz [ 31.12.2006 19:58 ]
Teema pealkiri: 

Taavi kirjutas:
Raceboy kirjutas:
Seda võrdlust kaante vahel on tehtud mitmeid kordi ja S14 kaas vajab järeleaitamist kuskil 400hj piirimail kui edasi minna tahad. Cosworthi kaas voolab väga hästi vähemalt 600hj jagu õhku. Seda on korduvalt tehtud-tõestatud, mingis teemas olid isegi cfm numbrid ära toodud.
Taavi, IGA Nissani toodang ei ole siiski parem Euroopa omast, kas sellega on nii raske leppida?
Lihtsalt neid 200SX-e on nii palju, et see on juba igav ja isiklikult ei arva aftermarket osadest eriti midagi, praktiliselt kõike peale mootoriosade on võimalik väga korralikult ka lasta teha, täpselt vastavalt vajadustele.
Neid Cosworthi mootoreid leiab umbes 20 000-30 000kr ringis Rootsist väga eduliselt ja kui ma MB huviline oleks (või niisama raha veidi üle), siis ei hakkaks ma mõtlemagi vaid ostaks 190 2.3 16v masina ja teeks sellest midagi rajut. Nagu näiteks midagi sellist (650hj, Schwitzer S364E, 2x044 pumbad, VEMS):


Tõenäoliselt see cossie 16V pea voolabki paremini, ma lihtsalt ei näe siin mingeid graafikuid ja mõõtmistulemusi, sest väide oli sinu poolt nii muuseas siia visatud. Aga ma arvan, et surmkindlalt silmad kinni seda väita päris pole ka mõtet, sest kõik tänavasõidujullad millel Cosworth on peal kirjas ei ole ka alati 100% imepulgad kui võrrelda ükskõik millise muu hea mootoriga.

Sinu enda auto ehitamisest on näha jah, et aftermarket sind eriti ei liiguta, sellele tehnikale vist midagi keegi eriti ei pakugi? Aga maailmas levinud ja populaarsetele nö tuuningumootoritele on kujunenud suur perf jullade järelturg, mis viib ka hinnad omakorda alla. Mingi põhjus ju peab olema miks maailmas ehitatakse mõnda mootorit rohkem kui teist? :)

Mul endal ausalt vahet ei ole kas auto on Nissan, Toyota, BMW või Porsche. Igal tootjal on omad kihvtid autod. Jaapanlased on veidi südamelähedasemad, sest nende perf masinad on alati olnud kättesaadavad ka nö tavalisele juhanile ja tavaliselt juhanil on neid lihtsam ka veel kiiremaks ehitada tänu väga laiale aftermarket juppide valikule. Sinusuguseid noori insenere, kes oskavad-jõuavad-viitsivad peaaegu kõik asjad ise teha on autohuviliste seas väga vähe. Aga kiire autoga meeldib kõigile sõita :)

Sinu Porsche ja euromasina lembus ning japside peale nina kirtsutamine pole vist ka kellelegi salduseks.

PS! Seda ühte sama mersut sa oled enne ka postitanud, sr ja tqhq foorumisse vist.

Taavil on ka õigus, kõik millel Cosworth peale kirjutatud, ei ole tõesti imepulgad, siin kohal võiks vaadata kasvõi ford scorpio 2.9 152kw mootorit, mis IMO pole küll mitte midagi erilist....
Olen ise kah saksamasinatele pühendunud, kuid ei hakka never jaapani masinaid maha tegema, kuna nad on ka tõesti head, vähemalt just need millel turbo küljes :)
Aga samas on bs ka see ,et koguaeg üritatakse väita ,et sakslased ei oska võimsaid/häid mootoreid teha. IMO on kaalukauss siiski suht võrdne, kui võrrelda mootorite kvaliteeti/potentsiaali. Lihtsalt enamike saksa masinate puhul pole seda potentsiaali avastatud. Nagu ma varem kirjutasin, võeti suvalisest kiviaegsest m103 blokiga mersust lihtsalt 560hp välja, ilma et midagi peale aju, turbo ja sisse/vl. kolle oleks tehtud..või siis praegu saksas ehitatavat 7.3L töömahuga v12 mersu mootorit, mis peaks ka hakkama näitama 1000+kw numbreid..pole ju paha või mis?perevagunite kohta :)
Samas 10 000+ rpm jooksvat ja pikka hooramist taluvad Nissani 26RB mootorid on ka parajad meistriteosed. Omale meeldib jaapani mootoritest kõige rohkem 2JZ-GTE, mis on näidanud ka 1500+hp võimsusi, ka ikka väga hull asi:) Asi on maitses, olge tolerantsed.
All-in-all tuult tiibadesse kõigile ehitajatele ja et 2007 tuleks meeldiv.:)
Head vana lõppu ja uue algust !

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/