TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

K-31 turbo
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=1906
1. leht 1-st

Autor:  rookie [ 30.11.2006 10:32 ]
Teema pealkiri:  K-31 turbo

Siin müügis mitu korda olnud tutikad KKK K-31 turbod, mille kuum koda on nr 20 või nr 22. Need ilmselt pärinevad mingiselt mersu diiselveoautolt.
Kõik siiani ära ostetud ja ilmselt kuskil ehitamine käib 8)

Palju sellega on bensumootori juures peale hakata ning mida sealt oodata mõtet on. Saan aru, et panna saab seda 3+ liitrit mootorile. Kui lugeda Belli raamatut, siis sealt võetud valemite järgi on sellise kobaka jõudlus kuskil 800-900 cfm ehk sellega võiks teoorias produtseerida 600-700 hj.

Tulistage, kes teab

Autor:  Raceboy [ 30.11.2006 10:37 ]
Teema pealkiri: 

See turbo on tegelikult sobiv mootorile, mille kubatuur on alates 3,5 liitrit ja siis isegi on powerband u 4000-7500p/min.
Kõige sobivam on selline turbo mõne 4.5-6liitrise V8 turbotamiseks. Heade kaante ja korraliku setupiga suudab see turbo probleemideta 800-850hj puhuda.

Autor:  Miq [ 30.11.2006 12:47 ]
Teema pealkiri: 

k31 võib ju väiksesele mootorile ka panna - biturbo setup'ina.. :evil:

Autor:  zoom1 [ 30.11.2006 13:51 ]
Teema pealkiri: 

Miq kirjutas:
k31 võib ju väiksesele mootorile ka panna - biturbo setup'ina.. :evil:


Õigem oleks "järjestik" turbo settinguna, sest bi-turbo peaks siiski sama olema mis twin turbo (kaks ühesuurust), sellest palju juttu olnud :roll:

Autor:  Laisu [ 30.11.2006 17:37 ]
Teema pealkiri: 

zoom1 kirjutas:
Miq kirjutas:
k31 võib ju väiksesele mootorile ka panna - biturbo setup'ina.. :evil:


Õigem oleks "järjestik" turbo settinguna, sest bi-turbo peaks siiski sama olema mis twin turbo (kaks ühesuurust), sellest palju juttu olnud :roll:


hakkab jälle peale.....heal lapsel mitu nime :lol:

Autor:  OKS [ 30.11.2006 18:47 ]
Teema pealkiri: 

Laisu kirjutas:
zoom1 kirjutas:
Miq kirjutas:
k31 võib ju väiksesele mootorile ka panna - biturbo setup'ina.. :evil:


Õigem oleks "järjestik" turbo settinguna, sest bi-turbo peaks siiski sama olema mis twin turbo (kaks ühesuurust), sellest palju juttu olnud :roll:


hakkab jälle peale.....heal lapsel mitu nime :lol:

Autor:  mell [ 30.11.2006 20:08 ]
Teema pealkiri: 

Selleks et välistada pikka vaidlust bi-,twin- vms turbo erinevustest kordaks kaasfoorumlase Raceboy kokkuvõtlikku lauset selle teema kohta :

Nimetuses on ainult vahe. Kuidas meeldivamalt kõlab .
Kuid on olemas vahe, kuidas kaht turbot kasutatakse, kas paralleelselt või järjestikku (sequential), kuid see nimes küll ei kajastu.

terv. mell :)

Autor:  henri [ 30.11.2006 20:33 ]
Teema pealkiri: 

sequential setupe on ka erinevaid, üks on kahe erineva suurusega teine on kahe samasuurega

ning on olemas ka tandem süsteem

Autor:  Laisu [ 30.11.2006 20:53 ]
Teema pealkiri: 

no kuulge, sellejaoks on ju eraldi teema olemas...ja nimevahe neil tõesti ei ole...

Autor:  Raimo [ 30.11.2006 22:09 ]
Teema pealkiri: 

Kõik oleneb ju milleks jaoks sa seda autot kasutad.

Stripi jaoks ei pruugi see sugugi väike olla

Autor:  Miq [ 01.12.2006 16:14 ]
Teema pealkiri: 

arvasingi et selline segatud ja vaidlus tekkib - mõtetu.
Ma pidasin silmas siis, et kaks erimõõtu turbot, üks selgelt alamõõtudile ja teine ülemõõduline e. K31. Kui arvestada 1.8- 2.5 l kubatuuri. Aga see oleks siis ka highpower setup..

Autor:  Mihkel [ 01.12.2006 16:16 ]
Teema pealkiri: 

Sel juhul on korrektsem rääkida sequential turbo süsteemist.
Twin ja Bi on ikkagi kahe ühesuguse turbiini pärusmaa rohkem.

Autor:  rookie [ 01.12.2006 16:39 ]
Teema pealkiri: 

ühesõnaga - sellest saab asja, kuid pada peab olema turbo vääriline, mingite vabahingava seeriakolbidega ja kepsudega pole seal vist mõtet ruletti mängima hakata?

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/