Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 1:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: K-31 turbo
PostitusPostitatud: 30.11.2006 10:32 
Eemal

Liitunud: 10.05.2005 12:17
Postitusi: 105
Siin müügis mitu korda olnud tutikad KKK K-31 turbod, mille kuum koda on nr 20 või nr 22. Need ilmselt pärinevad mingiselt mersu diiselveoautolt.
Kõik siiani ära ostetud ja ilmselt kuskil ehitamine käib 8)

Palju sellega on bensumootori juures peale hakata ning mida sealt oodata mõtet on. Saan aru, et panna saab seda 3+ liitrit mootorile. Kui lugeda Belli raamatut, siis sealt võetud valemite järgi on sellise kobaka jõudlus kuskil 800-900 cfm ehk sellega võiks teoorias produtseerida 600-700 hj.

Tulistage, kes teab


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2006 10:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
See turbo on tegelikult sobiv mootorile, mille kubatuur on alates 3,5 liitrit ja siis isegi on powerband u 4000-7500p/min.
Kõige sobivam on selline turbo mõne 4.5-6liitrise V8 turbotamiseks. Heade kaante ja korraliku setupiga suudab see turbo probleemideta 800-850hj puhuda.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2006 12:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
k31 võib ju väiksesele mootorile ka panna - biturbo setup'ina.. :evil:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2006 13:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Miq kirjutas:
k31 võib ju väiksesele mootorile ka panna - biturbo setup'ina.. :evil:


Õigem oleks "järjestik" turbo settinguna, sest bi-turbo peaks siiski sama olema mis twin turbo (kaks ühesuurust), sellest palju juttu olnud :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2006 17:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.09.2006 21:16
Postitusi: 451
Asukoht: Saue/Tallinn
zoom1 kirjutas:
Miq kirjutas:
k31 võib ju väiksesele mootorile ka panna - biturbo setup'ina.. :evil:


Õigem oleks "järjestik" turbo settinguna, sest bi-turbo peaks siiski sama olema mis twin turbo (kaks ühesuurust), sellest palju juttu olnud :roll:


hakkab jälle peale.....heal lapsel mitu nime :lol:

_________________
200SX with Rb25det
http://www.es-racing.ee
http://www.es-wheels.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2006 18:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.07.2005 21:52
Postitusi: 110
Asukoht: Tallinn
Laisu kirjutas:
zoom1 kirjutas:
Miq kirjutas:
k31 võib ju väiksesele mootorile ka panna - biturbo setup'ina.. :evil:


Õigem oleks "järjestik" turbo settinguna, sest bi-turbo peaks siiski sama olema mis twin turbo (kaks ühesuurust), sellest palju juttu olnud :roll:


hakkab jälle peale.....heal lapsel mitu nime :lol:


Viimati muutis OKS, 04.10.2007 16:14, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2006 20:08 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 19:07
Postitusi: 45
Selleks et välistada pikka vaidlust bi-,twin- vms turbo erinevustest kordaks kaasfoorumlase Raceboy kokkuvõtlikku lauset selle teema kohta :

Nimetuses on ainult vahe. Kuidas meeldivamalt kõlab .
Kuid on olemas vahe, kuidas kaht turbot kasutatakse, kas paralleelselt või järjestikku (sequential), kuid see nimes küll ei kajastu.

terv. mell :)

_________________
Jaguar XJR V8 Supercharged / BMW M3 / RR Vogue


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2006 20:33 
Eemal

Liitunud: 22.03.2005 18:10
Postitusi: 385
sequential setupe on ka erinevaid, üks on kahe erineva suurusega teine on kahe samasuurega

ning on olemas ka tandem süsteem


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2006 20:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.09.2006 21:16
Postitusi: 451
Asukoht: Saue/Tallinn
no kuulge, sellejaoks on ju eraldi teema olemas...ja nimevahe neil tõesti ei ole...

_________________
200SX with Rb25det
http://www.es-racing.ee
http://www.es-wheels.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2006 22:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2006 19:04
Postitusi: 160
Kõik oleneb ju milleks jaoks sa seda autot kasutad.

Stripi jaoks ei pruugi see sugugi väike olla


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2006 16:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
arvasingi et selline segatud ja vaidlus tekkib - mõtetu.
Ma pidasin silmas siis, et kaks erimõõtu turbot, üks selgelt alamõõtudile ja teine ülemõõduline e. K31. Kui arvestada 1.8- 2.5 l kubatuuri. Aga see oleks siis ka highpower setup..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2006 16:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sel juhul on korrektsem rääkida sequential turbo süsteemist.
Twin ja Bi on ikkagi kahe ühesuguse turbiini pärusmaa rohkem.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2006 16:39 
Eemal

Liitunud: 10.05.2005 12:17
Postitusi: 105
ühesõnaga - sellest saab asja, kuid pada peab olema turbo vääriline, mingite vabahingava seeriakolbidega ja kepsudega pole seal vist mõtet ruletti mängima hakata?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11