M50B25NV

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kill3rBMW
Postitusi: 52
Liitunud: 03.11.2007 10:57

M50B25NV

Postitus Postitas Kill3rBMW »

Tere!

Plaanin ehitama hakata M50B25NV mootorit, et seda ülelaadida. Mul on paar mõtet aga äkki keegi laidab ja kiidab, et parem variant pinnale jääks? Ehk siis mootor koosneb originaal juppidest. Saaled, rõngad jne. lähevad uued. Küsimust tekitab rohkem surve pool mis on 10, et kas originaal on palju või peaks kasutama kahte tihendit ja surveplaati, et saavutada ~8.5? Või on mõtekas kasutada Athena või kelle iganes tihendit, et saavutada soovitud tulemus? Või kasutada stock papist tihendit, plokk O-ringida ja elu on lill? Või on surve alandamiseks olemas kolbe BMW enda mootorites mida kasutada?

Erinevates maailma nurkades pigistatavad sellistest originaal juppidega mootoritest 500-600 HP. Õige seadega ka rohkem aga siis ma arvan, et läheb jää juba liiga õhukeseks.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: M50B25NV

Postitus Postitas murjam »

500-600hp jaoks võib olla mõistlik surveastet veidi alandada. Muidu võib detonatsioonipiir enne soovitud jõunumbreid kätte tulla.
Kütusena plaanis kasutada bensiini või etanooli?
Lauda nitro
Kill3rBMW
Postitusi: 52
Liitunud: 03.11.2007 10:57

Re: M50B25NV

Postitus Postitas Kill3rBMW »

Pean leppima tankla 98 bensiiniga. Aga surve astme alandamiseks mõni hea meetod? Ise olen mõlgutanud mõtteid topelt tihendi ja surveplaadi poole. Aga kas sellise lahendusega on hea mõte näiteks O ringida plokk ja ka kaas või piisab ainult ploki või siis kaane O ringimisest?
wheelsup
Postitusi: 22
Liitunud: 15.08.2020 11:40

Re: M50B25NV

Postitus Postitas wheelsup »

Kill3rBMW kirjutas:Pean leppima tankla 98 bensiiniga. Aga surve astme alandamiseks mõni hea meetod? Ise olen mõlgutanud mõtteid topelt tihendi ja surveplaadi poole. Aga kas sellise lahendusega on hea mõte näiteks O ringida plokk ja ka kaas või piisab ainult ploki või siis kaane O ringimisest?
Lihtsaim lahendus on kasutada kas paksemat metalltihendit või sõita etanooliga. Kui mootor aga pulkadeks on siis võib lasta ka millimeetri kolbidelt maha treida. Stock Cr on ala 300kw rattast 1bariga ja süüdet lubab seal vaid 12-13 kraadi max ning suurema boostini pole mõtet minna kuna peab veel enam retardima kuid sellega sõidab ja kestab aastaid kui mõistlikult kasutada.
Vasta