Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 19:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: wg signaali asukoht
PostitusPostitatud: 11.03.2005 9:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
eile lugesin et kui turbo külma osa külest wg aktuatori vaakum voolik ära võtta ja pannase peale gaasi siibrit muutub boost responce paremaks kuna külma osa juures on õhk külm aga sisselaske juures palju soojem...
On keegi proovinud seda?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.03.2005 18:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Mul sunnyl oli see voolik peale segusiibrit ehk siis sisselaskes.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.03.2005 13:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
ma maletan et sa kunagi vist kysisid kah seda et mis vahe on...nyyd on siis teada! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.03.2005 14:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
.....et mingit vahet pole!

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2005 9:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
puuse panin mina....vahe ei ole boostis vaid väheke väändes ja wg avanemises!
siit saab täpselt lugeda:
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2005 20:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Kokkuvõteks siis võiks öelda, et kui võtta waste signaal sisselaskest, siis on rõhu üleslöömis aeg kiirem, aga miinus sellest, et vaste reageerib alles siis, kui rõhk on sisselaskes vastav ja seega puhub turbo hetkeliselt rõhkem boosti ja sellega tõuseb ka hetkeks temperatuur.

Kui hea cooler siis võib ju isegi vooliku sisselaskesse viia. Usun et pigem võidab, kui kaotab - küll aga väheneb turbo eluiga.

Thanks Panter - sain hea seletuse oma kunagisele küsimusele ;)

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2005 20:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
zoom1 kirjutas:
Kokkuvõteks siis võiks öelda, et kui võtta waste signaal sisselaskest, siis on rõhu üleslöömis aeg kiirem, aga miinus sellest, et vaste reageerib alles siis, kui rõhk on sisselaskes vastav ja seega puhub turbo hetkeliselt rõhkem boosti ja sellega tõuseb ka hetkeks temperatuur.

Kui hea cooler siis võib ju isegi vooliku sisselaskesse viia. Usun et pigem võidab, kui kaotab - küll aga väheneb turbo eluiga.

Thanks Panter - sain hea seletuse oma kunagisele küsimusele ;)


selles mõttes, et kui kunagi plaan turbo välja vahetada ja seni kauaks paremat tootlikkust saada siis miks ka mitte :) me@proovib järgi.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.03.2005 1:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sisselaskest wastegate-i signaali võtmine hetkel testimises ja tunda on, et rõhk tuleb natuke hiljem taha.

Mis juhutb siis, kui wastegate-i vaakumots lahti on?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.03.2005 21:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
M-Tech kirjutas:
Sisselaskest wastegate-i signaali võtmine hetkel testimises ja tunda on, et rõhk tuleb natuke hiljem taha.

Mis juhutb siis, kui wastegate-i vaakumots lahti on?


Peaks just varem rõhk tulema :shock:

Proovi järele, saad teada :-D
Tegelikult juhtub see et turbo lööb oma maksimum rõhu mootorisse mis ta üldse tekitada suudab

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.03.2005 22:50 
Eemal

Liitunud: 22.03.2005 18:10
Postitusi: 385
zoom1 kirjutas:
...
Peaks just varem rõhk tulema :shock:
...


Rõhk tuleb varem sest terve see aeg kui throttle on ~0 üritab turbo rõhku üles ajada. Seega nt hetk kui sa täisgaasil korra jala tõstad ja uuesti vajutad on wastgate kinni ja rõhk enne trottle bodyt on täiesti olemas, samas aga BOW nullib asja ära.
Miinuseks on boost peak ehk siis hetkeline kõrge rõhk. See on tingitud sellest et ühu tee sisselaskeni on pikk ja selle aja jooksul kui rõhk sisselaskesse liigub on turbo juba väga suure rõhu saavutanud. Wastgate ei avane enne kui sisselaskesse piisav rõhk on saabunud.

Ma arvan et jk oskaks seda paremini kommenteerida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2005 0:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Minu viga siiski.
Tuleb jah suht järsku/kiirelt taha ja lööb algul rõhu spike-i sisse.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2005 19:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Ma kavatsen asja nii ära proovida et üks kell turbo juurde ja teine sisselaskesse - näeb kohe erinevusi ja seda palju rõhk hetkeliselt suuremaks läheb ja kui palju.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2005 20:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kui oled ära testinud, siis anna ka siin sellest teada.
Tehaseseades vist enamustel autodel kohe turbo külma otsa küljes WG signaal?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2005 20:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
M-Tech kirjutas:
Kui oled ära testinud, siis anna ka siin sellest teada.
Tehaseseades vist enamustel autodel kohe turbo külma otsa küljes WG signaal?


enamustel ikka jah tundub olevat nii

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.03.2005 21:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Proovisin ära 2 kellaga
Üks sisselaskesse ja teine kohe peale turbot.
Waste signaali viisin sisselaskesse
Ühtlasel kiirendamisel näitab sisselaskes olev kell 0,1bar vähem rõhku.
Järsul kiirendamisel lööb turbo juures olev kell hetkeks 0,2-0,3bar suurema rõhu. Unustasin vaadata mis sisselaskes olev kell samal ajal teeb.

Üldiselt oli nii et käiguvahetusel jõud ei kao enam ja see hetkeks suurem rõhk tekitab sellise meeldiva tõmbe uue käigu alguses :-D

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11