TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

milline boost controller suudab vastavalt kiirusele...
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=1857
1. leht 1-st

Autor:  patrik [ 17.11.2006 19:26 ]
Teema pealkiri:  milline boost controller suudab vastavalt kiirusele...

...ja/või pööretele turbo rõhku muuta?

Autor:  Raceboy [ 17.11.2006 20:51 ]
Teema pealkiri: 

Ikk ainult selline, millel on mootori pöörete anduri sisend, ehk enamikus siis standalone ajudesse sisseehitatud controllerid. Esimesena tulevad ka päriselus toimivaid kontrollereid omavatest ajudest pähe Tatech ja VEMS. Kindlasti on mõned veel, äkki keegi täpsustab?

Autor:  Silwer [ 17.11.2006 22:02 ]
Teema pealkiri: 

Kas seda signaali ei saa kasutada mis tahhot juhib?

----

Kui seda signaali kasutavaid boost controllereid müügil tõesti ei ole siis on ju võimalus lasta see mõnel pädeval elektroonikul teha...

Iseenesest peaks olema lihtsalt seade mis suudab tahho signaali konverteerida wastegate solenoidile arusaadavaks ja see seade peab olema vastavalt pööretele progetav.

Autor:  Miq [ 17.11.2006 22:38 ]
Teema pealkiri: 

http://autospeed.com/
seal oli selline skeem olemas isegi, sagedusest sõltuvad ümberlülitused, kalibreeritav. suht väike ka. kuna mul pole täis pääsu siis ei saa skeemidele ligi.

Autor:  Mihkel [ 17.11.2006 22:39 ]
Teema pealkiri: 

Apex-i boost controller suudab vist vastavalt käigule boosti sättida, ei tea ka kas vastavalt pöördele.

Autor:  Samvel [ 18.11.2006 14:01 ]
Teema pealkiri: 

Apexi AVCR - closed loop boost, duty vastavalt mootori pöördele, boost vastavalt käigule (rpm ja kiiruse signaal vajalik).
Iga korralik management kasutab juba 3D kaarte boosti seadistamiseks. Paljudel saab piirata vastavalt käigule, osadel ka vatavalt kiirusele (AEM).

Autor:  patrik [ 20.11.2006 15:54 ]
Teema pealkiri: 

kas viimast ka eestist on võimalik saada või tuleb kuskilt mujalt vaadata

Autor:  Mihkel [ 20.11.2006 16:46 ]
Teema pealkiri: 

Olavi Keisei-Racingust sebib selle ilmselt sulle normaalse hinnaga välja. Kasutaja "parm" siinses foorumis.
Xenon-Eesti vast pakub ka.

Autor:  Fos [ 09.04.2007 10:03 ]
Teema pealkiri: 

Huvi pärast küsin, et miks on üldse vaja boosti pööretega konkreetsesse sõltuvusse viia? Boost (ehk turbo rõhk) juba oma olemuselt sõltub mootori pööretest ja koormusest.

Reaalne on boost saada alates ca 3k ja seda kui kaua turbo suudab rõhku hoida oleneb juba sellest, kui hea ja sobiva turbo sa oled valinud. Ainult pöörete järgi pole kõige parem lahendus, kuna pöörded üksi ei tähenda mitte midagi.

Autor:  Mihkel [ 09.04.2007 11:29 ]
Teema pealkiri: 

Idee antud juhul oli selles, et mõttetut wheelspin-i (rataste stardis tühja käimist) vältida.

Autor:  patrik [ 10.04.2007 0:13 ]
Teema pealkiri: 

hea lugeda mis natuke aega tagasi sai kirjutatud :)
paar kuud tagasi otsisin boost controllerit. nüüd on paigaldamisel teine aju koos veojõukontrolli ja boost controliga. eks näis mis elu edasi toob...

Autor:  Ar21 [ 10.04.2007 11:55 ]
Teema pealkiri: 

Mõnel autol vist isegi orginaalis peal, et näiteks esimese käiguga ei saa vaatamata pöörtele max. boosti kunagi kätte. 4 vedustel tänavamasinatel vast rohkem siduri hoidmise pärast.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/