Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 22:36

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 17.11.2006 19:26 
Eemal

Liitunud: 05.11.2006 19:39
Postitusi: 225
...ja/või pööretele turbo rõhku muuta?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.11.2006 20:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ikk ainult selline, millel on mootori pöörete anduri sisend, ehk enamikus siis standalone ajudesse sisseehitatud controllerid. Esimesena tulevad ka päriselus toimivaid kontrollereid omavatest ajudest pähe Tatech ja VEMS. Kindlasti on mõned veel, äkki keegi täpsustab?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.11.2006 22:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Kas seda signaali ei saa kasutada mis tahhot juhib?

----

Kui seda signaali kasutavaid boost controllereid müügil tõesti ei ole siis on ju võimalus lasta see mõnel pädeval elektroonikul teha...

Iseenesest peaks olema lihtsalt seade mis suudab tahho signaali konverteerida wastegate solenoidile arusaadavaks ja see seade peab olema vastavalt pööretele progetav.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.11.2006 22:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
http://autospeed.com/
seal oli selline skeem olemas isegi, sagedusest sõltuvad ümberlülitused, kalibreeritav. suht väike ka. kuna mul pole täis pääsu siis ei saa skeemidele ligi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.11.2006 22:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Apex-i boost controller suudab vist vastavalt käigule boosti sättida, ei tea ka kas vastavalt pöördele.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.11.2006 14:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Apexi AVCR - closed loop boost, duty vastavalt mootori pöördele, boost vastavalt käigule (rpm ja kiiruse signaal vajalik).
Iga korralik management kasutab juba 3D kaarte boosti seadistamiseks. Paljudel saab piirata vastavalt käigule, osadel ka vatavalt kiirusele (AEM).

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.11.2006 15:54 
Eemal

Liitunud: 05.11.2006 19:39
Postitusi: 225
kas viimast ka eestist on võimalik saada või tuleb kuskilt mujalt vaadata


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.11.2006 16:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Olavi Keisei-Racingust sebib selle ilmselt sulle normaalse hinnaga välja. Kasutaja "parm" siinses foorumis.
Xenon-Eesti vast pakub ka.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.04.2007 10:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
Huvi pärast küsin, et miks on üldse vaja boosti pööretega konkreetsesse sõltuvusse viia? Boost (ehk turbo rõhk) juba oma olemuselt sõltub mootori pööretest ja koormusest.

Reaalne on boost saada alates ca 3k ja seda kui kaua turbo suudab rõhku hoida oleneb juba sellest, kui hea ja sobiva turbo sa oled valinud. Ainult pöörete järgi pole kõige parem lahendus, kuna pöörded üksi ei tähenda mitte midagi.

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.04.2007 11:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Idee antud juhul oli selles, et mõttetut wheelspin-i (rataste stardis tühja käimist) vältida.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.04.2007 0:13 
Eemal

Liitunud: 05.11.2006 19:39
Postitusi: 225
hea lugeda mis natuke aega tagasi sai kirjutatud :)
paar kuud tagasi otsisin boost controllerit. nüüd on paigaldamisel teine aju koos veojõukontrolli ja boost controliga. eks näis mis elu edasi toob...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.04.2007 11:55 
Eemal

Liitunud: 24.03.2006 12:23
Postitusi: 267
Mõnel autol vist isegi orginaalis peal, et näiteks esimese käiguga ei saa vaatamata pöörtele max. boosti kunagi kätte. 4 vedustel tänavamasinatel vast rohkem siduri hoidmise pärast.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11