TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

M62b44 surveaste
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=18189
2. leht 2-st

Autor:  IvarR [ 18.03.2020 16:55 ]
Teema pealkiri:  Re: M62b44 surveaste

hents99 kirjutas:
Eks ma ikka siit targematelt õpin...mina sain aru, et korrektsioon ei puutu baastabelisse.

Baastabel baasiks aga kui ma ütlengi 10kraadi ntx 300kpa juures ning inimene võtabki selle omale aluseks? Aga äkki ma selle 10kraadi seadistasin üldse talvel -30kraadises pakases kus iat oli ka miinuses, suurema cooleriga, turboga ning rikkama seguga ntx.
Tahtsin tähelepanu juhtida lihtsalt sellele ,et iga asi mõjutab ja süütenurk võib sama mootori puhul olla seinast seina. Pärast tullakse veel ütlema ,et minu pärast käis pada laiali ära :-D

Autor:  hents99 [ 18.03.2020 18:46 ]
Teema pealkiri:  Re: M62b44 surveaste

Muu jutt oli arusaadav, süütenurga oma mitte....

Korrektsioonid ikka vastavalt vajadusele....-30 ega +50 kraadi ei puutu asjasse, töötemperatuur on ju teada....kus töö käib.

Samamoodi on ju kütuse tabel eraldi külmkäivitusest ja temperatuuri/õhurõhu korrektsioonidest.
Seadistamise ajal nt dünos ei hakka ju kütusekoguseid ega süütenurka läbi korrektsioonide tabelite muutma??? Või olen ma ainus, kes lihtsamalt läheneb?

Lihtsalt ise omad aastatepikkust kogemust ning lugematul arvul selliste mootoritega, eriti häälestamisega. Peaks ju teadma...keegi küsis, miks mitte kogemust jagada. Või sain valesti aru.

Autor:  IvarR [ 18.03.2020 22:30 ]
Teema pealkiri:  Re: M62b44 surveaste

hents99 kirjutas:
-30 ega +50 kraadi ei puutu asjasse, töötemperatuur on ju teada....kus töö käib.


Puutub ikka ju asjasse, kui seadistan miinuskraadidega on IAT madalam ja konkreetne IAT läheb null korrektsiooniga kuid suvel on ju korrektsiooni tabel pidevalt kasutuses sel juhul. Ala rallikrossi autod mis peavad toimima nii -30c kui ka +30c näiteks

Mootori töötemperatuuriga jah lihtsam.

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/