Kaalun siin vahetada oma Holset HX35 #12 T3 divided turbo pisut parema responsiga turbo vastu.
Tegemist ju ikkagi rekkaturboga, mis peab kaua vastu pidama, aga pole see päris "race" turbo. Ja häält võiks ka rohkem teha
Palju väiksemat turbot ei soovi, sest EGT läheb arvatavasti liialt kõrgeks ja siit pikas perspektiivis tekivad probleemid, aga natuke võib kompromissi teha.
Võimsust tõsta ei plaaniks samuti.
HX35 #12 A/R peaks olema 0.89
Garrett GTX3071 856801-5005S on A/R 0.82, mis peaks juba veidi parem olema? Aga ehk isegi liiga väike?
Precision turbod vist liiga kallid (2k?).
BorgWarner EFR turbode valikut ei oskaks ise kommenteerida.
Et mida soovitaksite 450hp jaoks?
Ideaalis peaks siis füüsilistelt mõõtudelt suht sarnane ka olema, et saaks kasutada olemasolevat väga head torukollektorit.
Hetkel Holsetil vaid õlijahutus, veekanalid vajadusel olemas.
Auto taust:
Volvo R4 1855cc mootor, originaalis 200hp.
Hetkel on siis kaagi seade toiminud u 30 000 km väga tublilt ja 5x Onemile võistlust ka sõidetud + Audrus mõned ringid vuratud.
Miilil saavutanud 275 km/h.
EMU dünos 440hp ja 580nm (290 kw ja 510 nm rattast).
https://www.youtube.com/watch?v=vjG94txFkUMManus:
dyno-17.jpg [ 513.62 KB | Vaadatud 12360 korda ]