Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 22:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 12.10.2006 10:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
....saab head infot mõlema kohta siit. Lugege ja otsustage ise:
http://www.sdsefi.com/techchip.htm

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.11.2006 22:54 
Eemal

Liitunud: 10.05.2005 12:17
Postitusi: 105
Kuna saidi omanik on ise standalone teemaga seotud, siis otse loomulikult on seal naiivne erapooletut käsitlust oodata :roll:

Kui on tegemist tuuningfirma poolt pakutava järele katsetatud ja peenhäälestatud tüüp-paketiga, siis on chip vägagi tegija ja sellisel juhul ei ole standalonel mingit eelist.

Pigem on siis eelis isegi chipitud tehase ECM-l, sest ühel tänapäeva auto tehaseajul on ikka vaks rohkem sisendeid ja seetõttu pakub ta õigesti häälestatuna paremat ökonoomsust ja driveability't

Kuskil üksikeksemplarina ehitatud autol on muidugi chip mõttetu.

Chipiga tüüp-pakettidel on ka see "aga", et tuuningfirma annab garantii ja tänakõlbliku auto korral peab olema välistatud, et iga suvaline amatöör seal "segu tjuunima" pääseb.

Igatahes masstöö puhul pakub chipitud tehaseaju paremat hinna/kvaliteedi suhet kui standalone.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.11.2006 22:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
rookie kirjutas:
Igatahes masstöö puhul pakub chipitud tehaseaju paremat hinna/kvaliteedi suhet kui standalone.


aga paraku siin ei ole masstoodanguga eriti mingit pistmist :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.11.2006 23:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.01.2005 11:10
Postitusi: 300
Asukoht: Tallinn 56158200
kindlasti oleneb ka konkreetsest masinast... nissanil (sr20det) on päris head võimalused chippimiseks ja monitoorimiseks otse ajust.

_________________
CHILLI.EE | ILUVERSUM.EE


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.11.2006 0:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
vahe on gi selles et chip on 1 kindla riistvara seade jaoks ja ei võimalda pms muutmisi kuigi kui midagi suurt ei tee töötavad asjad edasi...
hobilisele ja ehitajale ei ole chipist kasu arvanma...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.11.2006 1:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Seal oli ka öeldud selgelt: kes tahab autoga tegeleda, pole chipist mingit kasu.
Ja tänapäevaste all peetakse silmas viimase mõne aasta väljalaske ajusid, mitte 10-20a vanuseid iidseid jubinaid. Uutelgi pole nende sisendite jmga midagi väga priisata, oma vajaduste järgi neid kasutada/kohandada ikkagi ei saa.

Ja mis raha küsitakse chippide eest? Mõttetute eest vähe, aga IGA auto on erinev, ka sama "riistvaraga", sest isegi kulumisaste jm mõjutab mootori seadeid. See on väga tähtis just tõsiste autode puhul, kus ei saa paarikraadist süütenurga või seguühiku erinevust lubada.

Kas "päris hea võimalus" tähendab võimalust tõmmata binaarfail arvutisse ja siis "backward engineeringut" tehes muuta, uus fail kõrvetada ja katsetada? Või osta kallis emulaator või lasta seda tööd teha? Kõik taandub rahale ja võimalustele. Kel vähegi vajadust mõnikord seadeid ümber sättida, on chip täiesti mõttetu.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.11.2006 10:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.01.2005 11:10
Postitusi: 300
Asukoht: Tallinn 56158200
Nissanile emu chipi asemele ja läppari taha, lisaks veel monitooring ajust kah läpparile järgi. Siis on võimalik juba reaalajas jägida, mis tulbast mis andmed parasjagu kasutuses on. Seega sellises variandis tuleb sama välju kui standalone. Kui asi seades ei ole enam läpparit vaja. Standalone seadistamine kaäbi ju samamoodi läppariga.
Emu ja monitooringu kaabel tuleb kõvasti odavam kui standalone 8)

_________________
CHILLI.EE | ILUVERSUM.EE


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.11.2006 11:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kahjuks ei võimalda originaalaju eales funktsioone nagu boost control vms juhtida.
Huvitav, kui see nii hea on, miks siis kõik tõsisemad autod programmeeritava aju teed lähevad?

EDIT: paljusid standalone'e saab programmeerida ka ilma läptopita, lisaks on neil olemas on-board datalogging jm.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.11.2006 11:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Minu arusaamist mööda oleks asi sedasi:

1) "leti" chip - autole kus raud vastab 100% chipi tootja/kirjutaja poolt näidatule.

2) custom chip - tuunitud igapäevaliikurile kus rauas pole plaanis rohkem muudatusi teha.

3) standalone - hobiautole millega igapäevaselt ei liiguta ja kus raua konfiguratsiooniga pidevalt mängitakse.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.11.2006 12:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Standalone on mul igapäevaautol ja hetkel ei saa absoluutselt millegi üle kurta. Isegi külmadega käivitub paugust ja käib täiesti hästi.
Kõik sõltub häälestusest.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.11.2006 12:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Jah saab sõita küll aga reeglina on igapäevaliikluseks originaal ajud lollikindlamad - seda eriti inimesele kes ise seadistamisega hakkama ei saa...

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.11.2006 12:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Silwer jõudiski ilusti selleni mis on nende variantide peamine vahe.
See kes oskab standalone-i seadistada võtab muidugi selle.
Samas need kes ise ei ehita ei pea seda tarvilikuks ja lihtsam/odavam on lasta chip teha teatud confi jaoks.

Originaal aju remappides on see eelis, et pead muutma ainult näiteks fuel/ignition map-i.
Standalone-il pead kõik asjad nullist tegema, see on palju töömahukam.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.11.2006 14:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:25
Postitusi: 250
Asukoht: Tallinn
Kui ise ei oska/ei taha seadistada, siis on parem see variant, mida sinu auto seadistaja oskab.

_________________
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.11.2006 15:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Valik PEAKS sõltuma ainult tehnika kasutuseesmärgist.
Mis vahet kui ise seadistada ei oska, selleks on oma ala spetsialistid. Mis vahet kui süsteem on kallis, kui on vaja siis on vaja ja otseteed lihtsalt pole. Vastasel juhul peab muu ala valima.
Chiptuning on väga hea lahendus "tavaautodele" - kiire, odav, töökindel ja toimiv.
Muidugi alati ei pea lahendus/otsus puhtalt ratsionaalne olema. Võibolla on lihtsalt huvi "mängida" EMSga ja õppida tundma mootoritööd - seegi võib olla mõne inimese puhul eesmärk, ja täiesti arusaadav - so väga huvitav protsess.

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11