Siduri tugevdamine

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Siduri tugevdamine

Postitus Postitas veider »

Olen kuulnud, et Tallinnas subaru keskuse juures panevad piduri meistrid tugevamaid siduri labasid ketastele, hüütakse vist subaru kateteks, kas keegi teab, et seda tehtakse ka Tartus?? Kui käisin subaru keskusest küsimas tartus, siis nemad polnud küll sellest midagi kuulnud.
No comment!
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Paremad katted ei anna sulle mitte midagi juurde, kui "clamp load" suurem pole.
Ehk siis siduri kõvemaks ehitamist alustatakse korvist mitte kettast.
Sport korvi ja OEM kettaga tõuseb NM arv, mida sidur hoida suudab pea 100NM võrra.
Oleneb muidugi sellest mis on originaali tegelik piir.
Aga ilmselt on ka sport korvidel antud safe parameetrid, mida nad kindlasti hoida suudavad.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Mihkel kirjutas:Paremad katted ei anna sulle mitte midagi juurde, kui "clamp load" suurem pole.
Ehk siis siduri kõvemaks ehitamist alustatakse korvist mitte kettast.
Sport korvi ja OEM kettaga tõuseb NM arv, mida sidur hoida suudab pea 100NM võrra.
Oleneb muidugi sellest mis on originaali tegelik piir.
Aga ilmselt on ka sport korvidel antud safe parameetrid, mida nad kindlasti hoida suudavad.
mul tugevam korv olemas
No comment!
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

veider kirjutas:
Mihkel kirjutas:Paremad katted ei anna sulle mitte midagi juurde, kui "clamp load" suurem pole.
Ehk siis siduri kõvemaks ehitamist alustatakse korvist mitte kettast.
Sport korvi ja OEM kettaga tõuseb NM arv, mida sidur hoida suudab pea 100NM võrra.
Oleneb muidugi sellest mis on originaali tegelik piir.
Aga ilmselt on ka sport korvidel antud safe parameetrid, mida nad kindlasti hoida suudavad.
mul tugevam korv olemas
nagu mis??? kui originaal turbo calibra/vectra oma siis see mingiks jõuks jah norm kuid libiseb ka läbi ;)
ma kirjutasin sulle et kui karmimad plaanid siis vaja näiteks Sachs Race Engineering sidurikorv soetada
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Kusjuures kui ma ei eksi siis Viljari 300ZX peaks sõitma mingisuguste Jokker Racingu katetega. Pidurimeistrist oli suunatud !?
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Kusjuures kui ma ei eksi siis Viljari 300ZX peaks sõitma mingisuguste Jokker Racingu katetega. Pidurimeistrist oli suunatud !?
Minu autol kulusid ära kuuelabalise siduri pukid. Ja Jokker tegi kõige parema hinna paksematele katetele. Kvaliteedi kohta ei oska midagi öelda, sest lahti pole võtnud.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

on siis mõtet stock (aga tutika) siduri puhul katted vahetada lasta või ei võida selle a`la 500eekise investeeringuga mitte midagi kui korv stock jääb?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ma arvan, et märgatavalt sa sellest ei võida.
Lase parem selle raha eest hooratta tööpind korralikuks teha, juhul kui seal vaod sees on (isegi väiksed).
Sellest võidad ilmselt rohkem.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

ei noh mul on kõik tehtud vinks-vonks. lihtsalt ostsin andruzka 1,8 ploki ära, seega üritan ennetada seda mis tal juhtus väände kasvuga.
tean ise ka, et peaks tugevama siduri ostma, aga mul terve suvi auto laiali olnud, tahaks nüüd kokku panna ja enne lume tulekut natukenegi peenestada, pole enam aega oodata paari nädalat 8)
et tahtsingi teada, et kas nende katete vahetamisega petan iseennast või on sellest natukenegi abi?
Viimati muutis Jaan, 19.10.2006 21:12, muudetud 1 kord kokku.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Pane lihtsalt korralik tutikas LUK-i (või Sachs-i) komplekt.
Kattmisega läheks neil ilmselt mingid päevad ikka aega.

Me just mõõtsime Andrese autot, kui tal sidur saba andis.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Mihkel kirjutas:Pane lihtsalt korralik tutikas LUK-i (või Sachs-i) komplekt.
Kattmisega läheks neil ilmselt mingid päevad ikka aega.

Me just mõõtsime Andrese autot, kui tal sidur saba andis.
räägin, et mul ongi tutikas LUK-i kit.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Enne sa seda ei maininud kuskil ;)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

Mihkel kirjutas:Kattmisega läheks neil ilmselt mingid päevad ikka aega.
Pidurimeistris 3-4 tundi.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

lubasid jah päeva jooksul ära teha, aga olgu, ma rohkem ei läbusta oma labase escorti siduriga teemat
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

RICE BURNER kirjutas:
Kusjuures kui ma ei eksi siis Viljari 300ZX peaks sõitma mingisuguste Jokker Racingu katetega. Pidurimeistrist oli suunatud !?
Minu autol kulusid ära kuuelabalise siduri pukid. Ja Jokker tegi kõige parema hinna paksematele katetele. Kvaliteedi kohta ei oska midagi öelda, sest lahti pole võtnud.
pane palun mingi hinda ka kirja ;)
mul ka kindlasti ees kas uued karmimad katted või juba keraamiliste labadega :?
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Vasta