TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Siduri tugevdamine
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=1676
1. leht 2-st

Autor:  veider [ 26.09.2006 8:16 ]
Teema pealkiri:  Siduri tugevdamine

Olen kuulnud, et Tallinnas subaru keskuse juures panevad piduri meistrid tugevamaid siduri labasid ketastele, hüütakse vist subaru kateteks, kas keegi teab, et seda tehtakse ka Tartus?? Kui käisin subaru keskusest küsimas tartus, siis nemad polnud küll sellest midagi kuulnud.

Autor:  Mihkel [ 26.09.2006 13:43 ]
Teema pealkiri: 

Paremad katted ei anna sulle mitte midagi juurde, kui "clamp load" suurem pole.
Ehk siis siduri kõvemaks ehitamist alustatakse korvist mitte kettast.
Sport korvi ja OEM kettaga tõuseb NM arv, mida sidur hoida suudab pea 100NM võrra.
Oleneb muidugi sellest mis on originaali tegelik piir.
Aga ilmselt on ka sport korvidel antud safe parameetrid, mida nad kindlasti hoida suudavad.

Autor:  veider [ 26.09.2006 16:47 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Paremad katted ei anna sulle mitte midagi juurde, kui "clamp load" suurem pole.
Ehk siis siduri kõvemaks ehitamist alustatakse korvist mitte kettast.
Sport korvi ja OEM kettaga tõuseb NM arv, mida sidur hoida suudab pea 100NM võrra.
Oleneb muidugi sellest mis on originaali tegelik piir.
Aga ilmselt on ka sport korvidel antud safe parameetrid, mida nad kindlasti hoida suudavad.

mul tugevam korv olemas

Autor:  Marko [ 26.09.2006 16:50 ]
Teema pealkiri: 

veider kirjutas:
Mihkel kirjutas:
Paremad katted ei anna sulle mitte midagi juurde, kui "clamp load" suurem pole.
Ehk siis siduri kõvemaks ehitamist alustatakse korvist mitte kettast.
Sport korvi ja OEM kettaga tõuseb NM arv, mida sidur hoida suudab pea 100NM võrra.
Oleneb muidugi sellest mis on originaali tegelik piir.
Aga ilmselt on ka sport korvidel antud safe parameetrid, mida nad kindlasti hoida suudavad.

mul tugevam korv olemas


nagu mis??? kui originaal turbo calibra/vectra oma siis see mingiks jõuks jah norm kuid libiseb ka läbi ;)
ma kirjutasin sulle et kui karmimad plaanid siis vaja näiteks Sachs Race Engineering sidurikorv soetada

Autor:  Ragnar [ 19.10.2006 9:58 ]
Teema pealkiri: 

Kusjuures kui ma ei eksi siis Viljari 300ZX peaks sõitma mingisuguste Jokker Racingu katetega. Pidurimeistrist oli suunatud !?

Autor:  RICE BURNER [ 19.10.2006 14:24 ]
Teema pealkiri: 

Tsiteeri:
Kusjuures kui ma ei eksi siis Viljari 300ZX peaks sõitma mingisuguste Jokker Racingu katetega. Pidurimeistrist oli suunatud !?

Minu autol kulusid ära kuuelabalise siduri pukid. Ja Jokker tegi kõige parema hinna paksematele katetele. Kvaliteedi kohta ei oska midagi öelda, sest lahti pole võtnud.

Autor:  Jaan [ 19.10.2006 20:54 ]
Teema pealkiri: 

on siis mõtet stock (aga tutika) siduri puhul katted vahetada lasta või ei võida selle a`la 500eekise investeeringuga mitte midagi kui korv stock jääb?

Autor:  Mihkel [ 19.10.2006 20:58 ]
Teema pealkiri: 

Ma arvan, et märgatavalt sa sellest ei võida.
Lase parem selle raha eest hooratta tööpind korralikuks teha, juhul kui seal vaod sees on (isegi väiksed).
Sellest võidad ilmselt rohkem.

Autor:  Jaan [ 19.10.2006 21:07 ]
Teema pealkiri: 

ei noh mul on kõik tehtud vinks-vonks. lihtsalt ostsin andruzka 1,8 ploki ära, seega üritan ennetada seda mis tal juhtus väände kasvuga.
tean ise ka, et peaks tugevama siduri ostma, aga mul terve suvi auto laiali olnud, tahaks nüüd kokku panna ja enne lume tulekut natukenegi peenestada, pole enam aega oodata paari nädalat 8)
et tahtsingi teada, et kas nende katete vahetamisega petan iseennast või on sellest natukenegi abi?

Autor:  Mihkel [ 19.10.2006 21:11 ]
Teema pealkiri: 

Pane lihtsalt korralik tutikas LUK-i (või Sachs-i) komplekt.
Kattmisega läheks neil ilmselt mingid päevad ikka aega.

Me just mõõtsime Andrese autot, kui tal sidur saba andis.

Autor:  Jaan [ 19.10.2006 21:13 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Pane lihtsalt korralik tutikas LUK-i (või Sachs-i) komplekt.
Kattmisega läheks neil ilmselt mingid päevad ikka aega.

Me just mõõtsime Andrese autot, kui tal sidur saba andis.

räägin, et mul ongi tutikas LUK-i kit.

Autor:  Mihkel [ 19.10.2006 21:17 ]
Teema pealkiri: 

Enne sa seda ei maininud kuskil ;)

Autor:  Laisu [ 19.10.2006 21:18 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Kattmisega läheks neil ilmselt mingid päevad ikka aega.


Pidurimeistris 3-4 tundi.

Autor:  Jaan [ 19.10.2006 21:34 ]
Teema pealkiri: 

lubasid jah päeva jooksul ära teha, aga olgu, ma rohkem ei läbusta oma labase escorti siduriga teemat

Autor:  Marko [ 19.10.2006 21:56 ]
Teema pealkiri: 

RICE BURNER kirjutas:
Tsiteeri:
Kusjuures kui ma ei eksi siis Viljari 300ZX peaks sõitma mingisuguste Jokker Racingu katetega. Pidurimeistrist oli suunatud !?

Minu autol kulusid ära kuuelabalise siduri pukid. Ja Jokker tegi kõige parema hinna paksematele katetele. Kvaliteedi kohta ei oska midagi öelda, sest lahti pole võtnud.


pane palun mingi hinda ka kirja ;)
mul ka kindlasti ees kas uued karmimad katted või juba keraamiliste labadega :?

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/