Kolvid
Postitatud: 16.08.2015 19:36
Tere foorumirahvas.
Eelkõige peaks teemakohane olema VW 16v meestele kuid mõtteid ning lahendusi ootaks igast suunast.
Nimelt otsin lahendust turbomootori kolvidenäol.
Kütuseks peenestamisel E85 (võimalik, et ka E100) ning pole ka välistatud vesi-meta.
Eesmärk 100..120hp silindri kohta.
Loomulikult eeldab dynos seadistamist jne.
Küsimus lihtsalt sellise jõuga vastupidavuse suhtes.
Jubelihtne muidugi tellida 800$ eest kolvid kui prooviks esialgu leida alternatiivi.
Põhimõtteliselt tegu 16v VAG mootoriga.
Spec:
220mm plokk
92.8mm vändakäik
144mm keps 20mm pin (tugev)
82.5mm bore
CH 29.6mm
1) 9A kolvi
2) Kasutada vw 2.0 TFSI originaal kolbi mis samuti 82.5 ning CH29.6.
3) Kasutada 7mgte "hiina" ebay kolvi mis ei maksa ka miskit eriti kuid eeldaks sõrmeaugu ülepuurimist 22mm peale
4) ca18det kolvi millel 20mm pin, CH 29,9 ja 83mm?
5)???
Parandage kui millegiga eksin ning tulistage ideid.
Lugupidamisega Zitikaz
Eelkõige peaks teemakohane olema VW 16v meestele kuid mõtteid ning lahendusi ootaks igast suunast.
Nimelt otsin lahendust turbomootori kolvidenäol.
Kütuseks peenestamisel E85 (võimalik, et ka E100) ning pole ka välistatud vesi-meta.
Eesmärk 100..120hp silindri kohta.
Loomulikult eeldab dynos seadistamist jne.
Küsimus lihtsalt sellise jõuga vastupidavuse suhtes.
Jubelihtne muidugi tellida 800$ eest kolvid kui prooviks esialgu leida alternatiivi.
Põhimõtteliselt tegu 16v VAG mootoriga.
Spec:
220mm plokk
92.8mm vändakäik
144mm keps 20mm pin (tugev)
82.5mm bore
CH 29.6mm
1) 9A kolvi
2) Kasutada vw 2.0 TFSI originaal kolbi mis samuti 82.5 ning CH29.6.
3) Kasutada 7mgte "hiina" ebay kolvi mis ei maksa ka miskit eriti kuid eeldaks sõrmeaugu ülepuurimist 22mm peale
4) ca18det kolvi millel 20mm pin, CH 29,9 ja 83mm?
5)???
Parandage kui millegiga eksin ning tulistage ideid.
Lugupidamisega Zitikaz