TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Turbo motikale
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=142
1. leht 2-st

Autor:  korgits [ 12.02.2005 15:45 ]
Teema pealkiri:  Turbo motikale

Küll on natuke OT kuid mujalt ei osand abi otsida....

Tegu on siis Tsikliga honda vfr 800 f, V4 mootor, 800 ccm, sissepritse..jne

Tekkis tagasihoidlik idee ,et panna turbo peale kuid mu teadmised selles valdkonnas on täielikult puudulikud :(

võimsus lisa tahaks vähe mingi 10 % oleks täiesti piisav :)
Mida tuleks ümber teha mootoris ? Kas tuleb uued kolvid sisse panna ? klapid ....mis nendega pean tegema ....üldse ...mida kõike tuleb ümber teha seal mootoris ,et ta kestaks ning kokku ei jookseks.

Mis turbo peale panna ?

Võin lisada pilte mootorist ja jooniseid.....kui vajalik on .

Kindalsti tekib kõigil kiusatus kirjutada ...loe vanu teemasi ....aga teeks äkki ühe korraliku teema kus käsitlema aint sissepritsega mootorattaid ....,et teine kord oleks minu sugusel lihtsam :)

Autor:  Miq [ 12.02.2005 16:10 ]
Teema pealkiri: 

kui, siis mehaaniline ülelaadur (kompressor)..

Autor:  quattromees [ 12.02.2005 17:32 ]
Teema pealkiri: 

Tsikli mootorite tugevusvarust jne ei tea eriti, kuid julgen arvata, et seal mootoris kvaliteetsetest materjalidest sepistatud ja tasakaalus jupid sees, millele ehk ka tugevusvaru jäetud.

Alustuseks kogu mootori kohta informatsiooni:


Palju sel mootoril surveaste on?
Milline pritse, kui tootlikud pihustid, kui suur pritserõhk jne. (pritse on ikka aju poolt juhitud, mitte mehhaaniline??? )
Milline õhulugeja (kui üldse) sel on?

"Hingamisteed" peaks sel masinal juba väga vabad olema, võrreldes autode originaalkaantega. Klappidega ei pea sa midagi tegema, kolbide kohta ei oska öelda, aga julgeks arvata, et need seal sepistatud on, iseasi, kas surveaste liiga suur pole...
Vile - ehk KKK K16 sobiks...

Autor:  Silwer [ 12.02.2005 17:45 ]
Teema pealkiri: 

Mis on antud tsiklil maks rpm ja mis ta originaal võimsusnäitajad on?


EDIT: nägin juba, et 80kw ja 80nm...
Kas lihtsalt kangema tsikli peale minek ei oleks asjalikum? 80kw ei ole tsikli kohta veel midagi erilist ju...

Autor:  korgits [ 13.02.2005 17:09 ]
Teema pealkiri: 

12 000 pöörde pealt hakkab punane ala....

Pilt

Autor:  korgits [ 13.02.2005 17:43 ]
Teema pealkiri: 

Kuidas ma kinnitan selle ? Ja kust ma sellise saan ?
Miq kirjutas:
kui, siis mehaaniline ülelaadur (kompressor)..

Autor:  korgits [ 13.02.2005 20:51 ]
Teema pealkiri: 

Uurisin mootori ehitust ja kuna mul nukkvõllid ei käi rihma ega mitte keti pealt vaid hammasrataste pealt . Seega ainuke võimalus surveaste alla lasta on uued kolvid lasta teha ?
On eestis kohta kus saaks lasta teha uued kolvid ?

Autor:  zoom1 [ 13.02.2005 22:20 ]
Teema pealkiri: 

Üks võimalus surveastet alla saada on paks metall tihend plokikaane vahele 0,4-0,7mm umbes - see tuleb odavam kui uued kolvid ja rõngad.

Seda ei tea kas eestis keegi teeb sulle selle tihendi.

Autor:  korgits [ 13.02.2005 22:31 ]
Teema pealkiri: 

Arvad ? Et , saab tihendi abil ....millegi pärast kahtlen kuna hammasratas ylekanne on väntvõllilit nukkvõllile.
Pilt


zoom1 kirjutas:
Üks võimalus surveastet alla saada on paks metall tihend plokikaane vahele 0,4-0,7mm umbes - see tuleb odavam kui uued kolvid ja rõngad.

Seda ei tea kas eestis keegi teeb sulle selle tihendi.

Autor:  zoom1 [ 13.02.2005 22:54 ]
Teema pealkiri: 

nijah - keeruline värk.

Aga ma usun et väikse rõhu juures pole vaja surveastet muuta.
Kui tahad jääda 10% võimsuse kasvu juurde siis pole vaja midagi erilist teha.

Kompressori tööpõhimõte on sama mis turbol - tekitab rõhku, aga selle paneb tööle väntvõll, rihmülekandega vms. Turbo paneb tööle heitgaasid.

Autor:  korgits [ 13.02.2005 23:59 ]
Teema pealkiri: 

Palju on väike rõhk ?
Ja kui piirduda ''väikse rõhuga mida ma pean mootoris ära vahetama või ymber tegema ?

zoom1 kirjutas:
nijah - keeruline värk.

Aga ma usun et väikse rõhu juures pole vaja surveastet muuta.
Kui tahad jääda 10% võimsuse kasvu juurde siis pole vaja midagi erilist teha.

Kompressori tööpõhimõte on sama mis turbol - tekitab rõhku, aga selle paneb tööle väntvõll, rihmülekandega vms. Turbo paneb tööle heitgaasid.

Autor:  riceboy [ 14.02.2005 2:13 ]
Teema pealkiri: 

Eestist saab ikka tammepuust kolbe , probleemi pole :-D
Ainult kas need 12000 rpm ja veel turbot otsa ka vastu peavad

Otsi ikka mõni honda motikate tuuning firma, maailmas neid kindlasti on päris mitu, kahjuks pole mootoratastega kokku puutund et soovitada

Sepistatud ja madalamaid kolbe siis vaja sul, tugevdatud kepse ka soovitvalt. Võibolla kuskil saaks eestis teha ümber originaale mingi X kvaliteediga aga turbo jaoks need jäävad nõrgaks tõenäoliselt....

Üldiselt turbo võid kohe ära unustada kui mingi 10% juurde tahad aind! Turbo jama läheb ikka väga kalliks ja aeganõudvaks ettevõtmiseks...

korralik sumps+kolle, sportfiltrid, korralik hooldus ja voilaa!
http://www.holeshot.com/old/sv650/image ... _short.jpg

Autor:  Miq78 [ 14.02.2005 22:30 ]
Teema pealkiri: 

huvitavat

http://www.rbracing-rsr.com/calculations.htm

Autor:  zoom1 [ 14.02.2005 22:57 ]
Teema pealkiri: 

Ma ei tea palju on kellegi jaoks väike rõhk, aga üldiselt kuni 0,5bar peaks suht väike olema.

Autor:  korgits [ 14.02.2005 23:09 ]
Teema pealkiri: 

no ....palju võimsus lisa oleks 0,5bar rõhu juures ja kas tuleks midagi mootoris ära vahetada või ymber teha ? ...vähendada surveastet ..vms ....dyyse vahetada ?

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/