Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 17:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.02.2005 23:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
No 0,5bar (30-40hp, tsikli mootoril vb isegi rohkem) peaks kolvidel ja kepsudel ikka võimsuse varu olema.
Ainuke mure on kütusesegu - kui selle saad kuidagi paika et lahjaks ei jää siis ainult tuld 8)

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.02.2005 0:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
Tsikli mootoreid ei turbotata tavaliselt va kiirendusmasinad

Kas turbo on mingi omaette eesmärk? Miks? Või mis on eesmärk?

Tavaliselt on tsikkel elustiil ja sõidunaudingu vahend mida pakub pea iga masin küll ja küll....milles siis nagu iva on? Lapsik lähenemine on sellel teemal kuna ükski tsikkel ei vaja mingit turbojunni sõidu nautimiseks.... Kiirendustsiklit ka vaevalt siin ehitada üritatakse....

Kas üks korralik vabalthingav rinka tsikli mootor on siis liiga aeglane :lol:
See käib ikka tugevalt üle enamus tsikliomanike sõiduoskustest ja on kordades kiirem mingist põlve otsas aretatud turbo-tsiklist

Vaata parem mida teevad rinkamehed ja kasuta tavapäraseid lahendusi

Honda mootorid on maailma tipp, selles valguses käib siin ikka väga mõtetu oletamise jutt. Honda tsikli mootor on väga erinev teema Nissanist ;) mina küll ei julgeks täieliku võhikuna mingeid boosti numbreid ja veel vähem hobuseid lubada....

Tsikli puhul on kaal ülitähtis, räägitakse grammidest mitte kilodest ja siin käib umbes selline teema et paneme auto turbo peale ja uued torud....no edu igatahes aga suht jama idee

Mõned ideed kust infot otsida....saad kiiresti kõvasti targemaks kui siit

http://www.hayabusazone.com/
http://www.dragbike.com/directory/index.htm
otsi http://www.google.com/ alt IMAGES "turbo bike" :) näed palju huvitavat!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.02.2005 12:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
ei viitsinud tervet teksti läbi lugeda, seega lähtusin esimesest postitusest. Isiklikult arvan, et kui eesmärgiks on 10% lisavõimsust, siis mõtekam paigaldada nitrosüsteem hoopis. Nitroga on paigaldus lihtsam ja kindlasti odavam, kuna ümberehitusi tunduvalt vähem. Samas turbo installatsioon bike`le pole mingi ime. Kui leian üles panen lingi kus rootslased on ehitanud Hayabusa ja Ninja, mõlemad 1.3 mootoritega ja võimsustega üle 600hj :evil: Kui rääkisin ühe võistlusbike`i sõitjaga, siis ta arvas et sellisega suht võimatu sõita.

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.02.2005 22:55 
Eemal

Liitunud: 09.02.2005 10:23
Postitusi: 6
555vrx kirjutas:
ei viitsinud tervet teksti läbi lugeda, seega lähtusin esimesest postitusest. Isiklikult arvan, et kui eesmärgiks on 10% lisavõimsust, siis mõtekam paigaldada nitrosüsteem hoopis. Nitroga on paigaldus lihtsam ja kindlasti odavam, kuna ümberehitusi tunduvalt vähem. Samas turbo installatsioon bike`le pole mingi ime. Kui leian üles panen lingi kus rootslased on ehitanud Hayabusa ja Ninja, mõlemad 1.3 mootoritega ja võimsustega üle 600hj :evil: Kui rääkisin ühe võistlusbike`i sõitjaga, siis ta arvas et sellisega suht võimatu sõita.


kes soovib laeb alla 12MB DivX video: http://alpha.future.ee/GR_2_Busa_Turbo_2.wmv ehk siis 499hp, ilma gondlita hayabusa, rootsi liikluses trikitamas.

cl


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.02.2005 11:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Eestis on ennegi föönidega sikleid nähtud aga nood minuteada tehasest tulnud pillid. Isegi mehel, kes sõidab ühe käega ringi on sikli mootoril föön vahel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.02.2005 19:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
http://www.biker.ee
Sealt see teema läbi käinud, kasuta otsingut :idea:
Aga kogu ettevõtmine sul ääretult mõttetu, see juba ära tõestatud - odavam ja kindlam tuleks osta võimsam :)

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.02.2005 1:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.02.2005 23:36
Postitusi: 45
kristjan kirjutas:

kes soovib laeb alla 12MB DivX video: http://alpha.future.ee/GR_2_Busa_Turbo_2.wmv ehk siis 499hp, ilma gondlita hayabusa, rootsi liikluses trikitamas.

cl



Kulgen ka ise aegajalt tsikliga ja olen ka alles täielik algaja, kuid ausalt õelda ei kujuta ette mingit 400-ja jõulist turbotsiklit :roll:
Kui sealt korraga turbolaks taha tuleb siis ainult katsu seda kinni hoida..nagu videoski näha yamaha r1-st (liigub kiirusega 280 km/h) minnakse nagu postist mööda :shock:
mul on oma stock 1300 kuubikulise 100 jõulise kinnihoidminegi juba paras ekstreem...

ehk siis ma arvan et ära näe vaeva, osta lihtsalt kibedam tsikkel kui praegune lahjaks jääb


I.
(tsikkel 0-100 alla 3 seki 8) )


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.02.2005 11:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2004 11:15
Postitusi: 50
Asukoht: Tartu
Turboclubi liikme mõtlemine võiks olla - " turbo pole võimalus vaid eesmärk" :D

_________________
Overkill is just about enough

Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.04.2005 20:02 
Eemal

Liitunud: 05.03.2005 13:31
Postitusi: 65
jah.. lihtsam osta võimsam sikkel, või kui nii väga turbot tarvis siis hayabusa peaks sind liigutama piisavalt:)

_________________
jou


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.04.2005 9:58 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Eestis ka inimene kes on siklile turbo panemisest teinud ka lõputööd, minuteada lõppes see ikka samamoodi nagu päris mitmed turboprojektid (segu lahja suland kolvid). Kasutatavad turbod näit 1.3 l hayabusadel on TD04-18T (mitsubishi turbo). Viseco toodab siklikolbe ja kindlalt saab seal surveastet valida. Fuel mangamentide valikuga on keeruline sest vähesed suudavad opereerida 14000 rpm.

Aga jõudu ikkagi.


Max

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11