TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

C20LET -ile natuke tõsisem turbo
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=1334
1. leht 3-st

Autor:  tt [ 01.07.2006 12:45 ]
Teema pealkiri:  C20LET -ile natuke tõsisem turbo

Küsimus sedakorda siis Opeli turbomootori tehase turbo asendamise kohta millegi tegusama vastu.
Küsimuse ajendiks on see, et originaal turbost on võetud kõik, mis sealt võtta on, aga hing ihkab ikka enamat.
Mis oleks see õige turbo, mida võiks asendamisel kasutada?
Kõik vajalik mootoris, süüte - ja kütusesüsteemis olemas suurema turbo vajadusteks.
Uue turbo puhul on oluline see, et see ei oleks liiga suur.
Vähemalt 1,0 bar -ine ülerõhk võiks tekkida 2200 - 2500 rpm -i juures ja 1,6 - 1,8 bar-ist ülerõhku peaks jõudma hoida vähemalt 5500 rpm-ini.
Turbo peaks jõudma puhuda max 350 - 400 hp.
Ise olen leidnud ühe huvitava turbo siit:
http://eds-motorsport.de/de/produkte/K26.htm
aga hind on tiba kirves kuigi samas peaks see istuma külge ilma lisakulutusteta.

Autor:  Silwer [ 01.07.2006 12:58 ]
Teema pealkiri: 

näiteks RS2 turbo. On küll tiba raske leida aga mitte võimatu. Vajab muidugi ka suuremat aretamist aga osavate näppude korral on kõik võimalik...

Autor:  Mihkel [ 01.07.2006 23:30 ]
Teema pealkiri: 

GT28RS peaks asja ära ajama.

Autor:  Raceboy [ 01.07.2006 23:58 ]
Teema pealkiri: 

Kas Opelil ruumiga mitte suht kitsas pole? Sel juhul kindlasti int. wastegatega GT28RS: kiire spooliga ja just sobiv sinu soovitud võimsuse saavutamiseks.

Autor:  tt [ 02.07.2006 19:49 ]
Teema pealkiri: 

Selle GT28RS -iga on selline lugu, et kipub teine va siduri ja kui sidur täis ON/OFF siduriks teha siis käigukasti parematele jahimaadele saatma.

Autor:  Raceboy [ 02.07.2006 20:53 ]
Teema pealkiri: 

See sõltub ikka rohkem kasutatavast rõhust, mitte turbost endast.

Autor:  tt [ 02.07.2006 22:34 ]
Teema pealkiri: 

No ma arvan, et 350-400 jõudu on saavutatav sellest turbost ikka päris kõrge rõhuga.
Iga päevaga ikka enam ja enam tekib tunne, et vastupidavuse huvides tuleks sõita orig. turboga edasi ja mõelda hoopis kaalu säästmisele kui võistlema minna tarvis on - 200 kuni 300 kg maha ja kõrge 12 peaks käes olema küll.

Autor:  Marko [ 03.07.2006 3:25 ]
Teema pealkiri: 

:lol: :lol: :lol:

ei kesta sul siduriketas ega korv 400hp ja väände jõudu välja ;)
võta GT30R kui 400hp jõudu vaja... kaal on loomulikult siga oluline, te siis juba opeli turbo moto põhjal estfield

ei ole kitsas :lol:

Pilt

Autor:  tt [ 03.07.2006 9:36 ]
Teema pealkiri: 

To Marko

Millest sa järeldad, et autol on stock sidur?
Kas Vectra ja Estfieldi kaaluvahe on 200 - 300 kg?
Kas sa ise oleksid nõus kasutama Estfieldi aastaringselt ka igapäevasõidukina?
Ja Vectra kapotialune on pisut kitsas.

Autor:  Kuuno [ 03.07.2006 9:53 ]
Teema pealkiri: 

tt kirjutas:
Selle GT28RS -iga on selline lugu, et kipub teine va siduri ja kui sidur täis ON/OFF siduriks teha siis käigukasti parematele jahimaadele saatma.


see on jah väheke segane post, pms turbo ei ole see mis kedagi paremale jahimaale saadab, kindalstim itte sidurit :)
Sa räägid vastupidamise huvides tuleb sõita orig turboga....
Kui sa saavutad oma turboga 400NM v'äänet siis se on teistsugune vääne kui GT28RS'iga saavutatud? :) Kasti lõhuvad mõlemad ikka ühtemoodi!


Vecteral võib olla vähe ruumi seal ja ei ütleks et ka astral väga palju seda on. Suur turbo siis vaja ikka väga mängida asukohaga ja vbl ka isegi radikaga...

Autor:  Raceboy [ 03.07.2006 10:30 ]
Teema pealkiri: 

tt kirjutas:
No ma arvan, et 350-400 jõudu on saavutatav sellest turbost ikka päris kõrge rõhuga.
Iga päevaga ikka enam ja enam tekib tunne, et vastupidavuse huvides tuleks sõita orig. turboga edasi ja mõelda hoopis kaalu säästmisele kui võistlema minna tarvis on - 200 kuni 300 kg maha ja kõrge 12 peaks käes olema küll.


Siis tulekski võibolla enne endale selgeks täpselt teha, millega ja kuidas sa mingit eesmärki (kas mingi 1/4 aeg või kindel hj number) saavutada tahad.
Sa mõtle selle peale kui palju originaal-turbo suudab puhuda, siis selle peale, kui palju sa kaalu säästa suudad. Saadud kaalu/hj suhtega saad teada auto potensiaalse võimekuse. Ja 200-300 kilogrammi autolt mahasaamine on odavuse mõttes täielik BS, see maksab rohkem, kui turboautol vajalike hobujõudude kättesaamine.
Lisaks kõigele on enamik liiga optimistlikud autol tehtud kaalusäästude suhtes.

Autor:  Robo [ 03.07.2006 10:30 ]
Teema pealkiri: 

Mis rõhuga siis praegu sõidab,et kogu resurss kasutusel on ja mis mootori sisu,toitesüstemi- ja süütega tehtud on :roll: :?:

Autor:  Marko [ 04.07.2006 5:07 ]
Teema pealkiri: 

kas jutt käib Mart Pere auto edasi arendamisest???

Autor:  tt [ 04.07.2006 10:00 ]
Teema pealkiri: 

Jah, see sama auto on minu hoovi veeremas

Autor:  Robo [ 04.07.2006 23:40 ]
Teema pealkiri: 

Võtan oma eelneva küsimuse tagasi - infot autost piisavalt :) :!:

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/