Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 2:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 01.07.2006 12:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Küsimus sedakorda siis Opeli turbomootori tehase turbo asendamise kohta millegi tegusama vastu.
Küsimuse ajendiks on see, et originaal turbost on võetud kõik, mis sealt võtta on, aga hing ihkab ikka enamat.
Mis oleks see õige turbo, mida võiks asendamisel kasutada?
Kõik vajalik mootoris, süüte - ja kütusesüsteemis olemas suurema turbo vajadusteks.
Uue turbo puhul on oluline see, et see ei oleks liiga suur.
Vähemalt 1,0 bar -ine ülerõhk võiks tekkida 2200 - 2500 rpm -i juures ja 1,6 - 1,8 bar-ist ülerõhku peaks jõudma hoida vähemalt 5500 rpm-ini.
Turbo peaks jõudma puhuda max 350 - 400 hp.
Ise olen leidnud ühe huvitava turbo siit:
http://eds-motorsport.de/de/produkte/K26.htm
aga hind on tiba kirves kuigi samas peaks see istuma külge ilma lisakulutusteta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.07.2006 12:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
näiteks RS2 turbo. On küll tiba raske leida aga mitte võimatu. Vajab muidugi ka suuremat aretamist aga osavate näppude korral on kõik võimalik...

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.07.2006 23:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
GT28RS peaks asja ära ajama.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.07.2006 23:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kas Opelil ruumiga mitte suht kitsas pole? Sel juhul kindlasti int. wastegatega GT28RS: kiire spooliga ja just sobiv sinu soovitud võimsuse saavutamiseks.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.07.2006 19:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Selle GT28RS -iga on selline lugu, et kipub teine va siduri ja kui sidur täis ON/OFF siduriks teha siis käigukasti parematele jahimaadele saatma.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.07.2006 20:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
See sõltub ikka rohkem kasutatavast rõhust, mitte turbost endast.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.07.2006 22:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
No ma arvan, et 350-400 jõudu on saavutatav sellest turbost ikka päris kõrge rõhuga.
Iga päevaga ikka enam ja enam tekib tunne, et vastupidavuse huvides tuleks sõita orig. turboga edasi ja mõelda hoopis kaalu säästmisele kui võistlema minna tarvis on - 200 kuni 300 kg maha ja kõrge 12 peaks käes olema küll.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.07.2006 3:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
:lol: :lol: :lol:

ei kesta sul siduriketas ega korv 400hp ja väände jõudu välja ;)
võta GT30R kui 400hp jõudu vaja... kaal on loomulikult siga oluline, te siis juba opeli turbo moto põhjal estfield

ei ole kitsas :lol:

Pilt

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.07.2006 9:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
To Marko

Millest sa järeldad, et autol on stock sidur?
Kas Vectra ja Estfieldi kaaluvahe on 200 - 300 kg?
Kas sa ise oleksid nõus kasutama Estfieldi aastaringselt ka igapäevasõidukina?
Ja Vectra kapotialune on pisut kitsas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.07.2006 9:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
tt kirjutas:
Selle GT28RS -iga on selline lugu, et kipub teine va siduri ja kui sidur täis ON/OFF siduriks teha siis käigukasti parematele jahimaadele saatma.


see on jah väheke segane post, pms turbo ei ole see mis kedagi paremale jahimaale saadab, kindalstim itte sidurit :)
Sa räägid vastupidamise huvides tuleb sõita orig turboga....
Kui sa saavutad oma turboga 400NM v'äänet siis se on teistsugune vääne kui GT28RS'iga saavutatud? :) Kasti lõhuvad mõlemad ikka ühtemoodi!


Vecteral võib olla vähe ruumi seal ja ei ütleks et ka astral väga palju seda on. Suur turbo siis vaja ikka väga mängida asukohaga ja vbl ka isegi radikaga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.07.2006 10:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
tt kirjutas:
No ma arvan, et 350-400 jõudu on saavutatav sellest turbost ikka päris kõrge rõhuga.
Iga päevaga ikka enam ja enam tekib tunne, et vastupidavuse huvides tuleks sõita orig. turboga edasi ja mõelda hoopis kaalu säästmisele kui võistlema minna tarvis on - 200 kuni 300 kg maha ja kõrge 12 peaks käes olema küll.


Siis tulekski võibolla enne endale selgeks täpselt teha, millega ja kuidas sa mingit eesmärki (kas mingi 1/4 aeg või kindel hj number) saavutada tahad.
Sa mõtle selle peale kui palju originaal-turbo suudab puhuda, siis selle peale, kui palju sa kaalu säästa suudad. Saadud kaalu/hj suhtega saad teada auto potensiaalse võimekuse. Ja 200-300 kilogrammi autolt mahasaamine on odavuse mõttes täielik BS, see maksab rohkem, kui turboautol vajalike hobujõudude kättesaamine.
Lisaks kõigele on enamik liiga optimistlikud autol tehtud kaalusäästude suhtes.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.07.2006 10:30 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Mis rõhuga siis praegu sõidab,et kogu resurss kasutusel on ja mis mootori sisu,toitesüstemi- ja süütega tehtud on :roll: :?:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.07.2006 5:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
kas jutt käib Mart Pere auto edasi arendamisest???

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.07.2006 10:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Jah, see sama auto on minu hoovi veeremas


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.07.2006 23:40 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Võtan oma eelneva küsimuse tagasi - infot autost piisavalt :) :!:


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11