TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

K: sidur
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=1321
1. leht 2-st

Autor:  Kuuno [ 26.06.2006 12:27 ]
Teema pealkiri:  K: sidur

oskab keegi soovitada kas valida 4 või 6 labaga siduri ketas komplekti jaoks
eesmärk ringrada ja linnasõit(dragi mitte niiväga)

praegu vaatan kas
http://www.clutchnet.com/product.php?pr ... t=0&page=1
või
http://www.clutchnet.com/product.php?pr ... t=0&page=1

vahe peaks olema haakumises? 4labaga haakub kiiremini või seal on suurem vahe selles palju keegi lõpus väänet kannatab, sest 4 labaga on puutepind parem...


korv selline:
http://www.clutchnet.com/product.php?pr ... t=0&page=1

Autor:  Ar21 [ 26.06.2006 16:25 ]
Teema pealkiri: 

Mõlemal kettal vähemalt leevendid olemas. Iseasi, kui jäigad need täpselt on. Ma kaldun arvama, et mida vähem labasid, seda järsemalt ja "nurgelisemalt" see haakumine ikkagi toimub. Kui auto jääb ka igapäevakasutusse tasub võtta ikka mingi keskmine varjant. Pole mõtet seda kõige ekstreemimat taga ajada. Aga eks igaüks ise teab, mis plaanid autoga on. Eks väiksema kontaktpinnaga kannatab rohkem pöördemomenti ikka sama korvi korral. Aga kui ka kuuelabalise momenditaluvusest piisab, siis mina võtaks küll selle või hoopis mõne poolracing täisketta. Kui asi läheb päris on-off tüüpi on ikka linnavahel päris raske ja veidi tüütu liikuda.

Autor:  Jõuvanker [ 20.07.2006 10:15 ]
Teema pealkiri: 

6 laba. Olin samuti küsimuse ees, kas 4,6 või täisketas, sai konsulteeritud rallimeestega jms, ning 6 laba keraamiline all, pidamine igati ok, libisemist ei toimu eriti, laksab koheselt, linnavahel on esinenud probleeme, kuid juba harjunud ja asi n-ö " käpas" :)

Autor:  erik [ 20.07.2006 11:27 ]
Teema pealkiri: 

Ma kasutan Centerforce`i dual friction ketast ja korvi. Asi annab suurepärase mugavuse ja performance suhte, vaata nende hinda ka. See keraamiline labadega ja leevenditeta on ikka äärmus (ebamugav).

Autor:  Ar21 [ 08.03.2007 14:28 ]
Teema pealkiri: 

Ma saan aru, et see www.clutchnet.com asub USA-s. Palju sealt saatmise hind tuleb ja kas saadavad ka Eestisse ?
Saadetavate riikide valikus on küll Estonia sees.

Autor:  Kuuno [ 08.03.2007 16:30 ]
Teema pealkiri: 

ei tea kuidas otse on..võimalik et se estonia on seal sees et näidata, et siin on diiler, aga võid proovida!

Autor:  patrik [ 08.03.2007 17:13 ]
Teema pealkiri: 

vaata sachs racingu poole. korralik korv ja orgaaniline (täis) ketas. sellest peaks piisama, pedaal läheb küll jäigemaks aga tänaval on parim

Autor:  Ar21 [ 08.03.2007 17:30 ]
Teema pealkiri: 

Kas Sachs Racing teeb ka Subarule korvi ? Kunagi sai nagu vaadata ei leidnud. Pakub rohkem saksa masinatele. Tavalist tänavakomplekti teeb küll.

Autor:  Marko [ 08.03.2007 18:06 ]
Teema pealkiri: 

Ar21 kirjutas:
Kas Sachs Racing teeb ka Subarule korvi ? Kunagi sai nagu vaadata ei leidnud. Pakub rohkem saksa masinatele. Tavalist tänavakomplekti teeb küll.


ei ole kanget korvi :( uuritud
clutchnet ja centeforce on peamised mida saada...

Autor:  Ar21 [ 09.03.2007 11:09 ]
Teema pealkiri: 

Endal ka Cusco korv silma hakanud. Inglismaalt saaks ~6900 kr. (saatmine tasuta). Sellepärast nagu huvitabki, et need clutchneti hinnad on poole odavamad, iseasi, mis see saatmine tuleks.
See Cusco oma on vist päris vinge, koos Cusco täiskettaga (orgaanika vist) kannatab 400 hj. välja. Nii nad lubavad. N/M nad seal millegipärast ei anna.
Centerforce ja clutchnet mõlemad USA omad :(
Kunagi ühele USA džiibile ootasin mingeid lihtsaid jubinaid 2 kuud, kusjuures margiesindus tellis.
Clutchnetil muidu ka Venemaal esindused, aga sealt Eestisse nad üldiselt ei saada. Peab ise maksmas ja järel käima. Kusjuures ülekandega ka maksta ei saa. Mingid Venemaa seadused !?

Autor:  patrik [ 09.03.2007 15:39 ]
Teema pealkiri: 

Tsiteeri:
kannatab 400 hj. välja. Nii nad lubavad. N/M nad seal millegipärast ei anna.


juba selline lubadus peaks valvsaks tegema.


stock sidur kannatab ka 400hp välja ilma mingi probleemita

iseasi mis pöördel

Autor:  Mihkel [ 09.03.2007 15:46 ]
Teema pealkiri: 

Minu CenterForce tuli USA-st 2 või 3 nädalat.
Ei osanudki asja nii kiiresti oodata.

Autor:  Ar21 [ 12.03.2007 10:15 ]
Teema pealkiri: 

Mispärast see lubadus peaks valvsaks tegema?
Selliseid lubadusi annavad kõik siduritootjad. Pealegi pole Cusco tuuningumaailmas just mingi prügikala, pigem vastupidi.
Kusjuures väike täpsustus neid jõudusid kannatab ta koos Cusco komplekti kuuluva kettaga, mis on vask ketas, mitte orgaanika nagu eespool nimetasin.
Ainuüksi pildi järgi jätab asi mulle parema mulje, kui need siiru-viiruliseks värvitud ilusidurid.
www.flat4online.co.uk/catalog/index?cNa ... 0-clutches

Kellel midagi paha öelda andke tulla !

Autor:  MB [ 08.07.2007 15:51 ]
Teema pealkiri: 

Ei hakkaks vast uut teemat tegema, aga küsimus oleks selline, et kus kohast oleks võimalik sidurit norm hinnaga tellida, just oleks sellist kohta vaja kus ei läheks ca 6k hinnale veel lisaks otsa, siiani eesti tarnijad on kõik näidanud ulmelisi juurdehindluseid, seega plaanis ise tellida kuskilt, sidur läheks 91a Celica gt-fourile sellele mudelile pakuvad suhteliselt paljud tootjad sidurikomplekte (Fidanza, ACT, Centerforce, SPEC, Helix, Clutchmasters jne) kui keegi on kuskilt tellinud ja oskab umbkaudse saatekulude hinna ka öelda oleks hea

Autor:  Mihkel [ 08.07.2007 23:32 ]
Teema pealkiri: 

Minule pakkusid enamus tootjad Eestisse transa hinnaks suuremat summat kui sidurikomplekt ise maksis.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/