TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

aeromotive belt drive kytysepump
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=13072
1. leht 1-st

Autor:  s3nder [ 17.06.2014 9:21 ]
Teema pealkiri:  aeromotive belt drive kytysepump

kas kellegil sellise asjaga on kogemust olnud ?


http://aeromotiveinc.com/products-page/ ... fuel-pump/

Autor:  Raceboy [ 17.06.2014 17:19 ]
Teema pealkiri:  Re: aeromotive belt drive kytysepump

Ise omanud ei ole, aga rihmaga ringiaetavad pumbad teevad tühikäigu praktiliselt olematuks ja tänaval sõidetavus on ülikehv, ehk siis praktilise poole pealt on selline lahendus sobiv vaid täisgaasil sõitvale dräägipillile, isegi ringrajaautod ei kasuta selliseid.

Autor:  s3nder [ 17.06.2014 19:35 ]
Teema pealkiri:  Re: aeromotive belt drive kytysepump

seda aetakse siiski nuka pealt ringi , ja ameerika automeeste käest siit soomest uuritud juba ,et töötab ja kestab , viimane kellega rääkisin oli sellise pand tsiklile peale millega söidab ka maanteel.

regulaatori peab ära vahetama suurema vastu .

Autor:  Raceboy [ 17.06.2014 23:09 ]
Teema pealkiri:  Re: aeromotive belt drive kytysepump

Kestab muidugi, aga segu paika saada selle pulseerimise tõttu on võimatu ja sõidetavusega tänaval võid hüvasti jätta. Aga proovi ära ja anna teada :)

Autor:  jeff01 [ 18.06.2014 12:25 ]
Teema pealkiri:  Re: aeromotive belt drive kytysepump

Reino Poomi pillil oli küttesurve kella lausa huumor vaadata....a-la 1+ bar pidevat tõmbalemist ja seadistada.....ma ei kujuta ette kui mõne pihustamise ajal on küttesurve ntx 2,5 ja ja mõne pihustamise ajal 4 bari :roll:
Võibolla suuremal pöördel asi stabiliseerub kuid 1000 juures oli see kohutav.

Autor:  s3nder [ 18.06.2014 18:18 ]
Teema pealkiri:  Re: aeromotive belt drive kytysepump

jeff01 kirjutas:
Reino Poomi pillil oli küttesurve kella lausa huumor vaadata....a-la 1+ bar pidevat tõmbalemist ja seadistada.....ma ei kujuta ette kui mõne pihustamise ajal on küttesurve ntx 2,5 ja ja mõne pihustamise ajal 4 bari :roll:
Võibolla suuremal pöördel asi stabiliseerub kuid 1000 juures oli see kohutav.


mis pumpa ta kasutas ?

Autor:  s3nder [ 18.06.2014 18:38 ]
Teema pealkiri:  Re: aeromotive belt drive kytysepump

möni klubiline kellel selline on olnud vöiks ka söna vötta :D

Autor:  Maik [ 18.06.2014 22:35 ]
Teema pealkiri:  Re: aeromotive belt drive kytysepump

kuskilt neti lehelt oled sa selle mõtte ju saanud, seega loe vastavakeelseid interneti lehti (need ei ole eesti keeles )

asjal kindlasti on mingi mõte taga - ja see mõte on ilmselselt,et saada näiteks 3000hp juures odav kütusepump millel pole eriti rikkeid ? ;) Eestis kasutakse üldjuhul asju mis töötavad või osatakse tööle panna, ka dragracerid ostavad el kütusepumbad,kasvõi 3 kui vaja...

600 dollari eest 3500hp support saada on muidugi odav,seda bosch 044 pumpadega järgi ei tee,seega see mõte ongi seal peidus ? Neid oleks ju vaja...mingi meeletu arv?

Seega - kui su mootor on eesti standardlahendus (loe - heal juhul napilt 600hp max) ,siis täiesti räige üleehitamine sellist asja osta. See muidugi on meiemaal normaalne ...

Kui sul on 2000hp mootor ehitamisel,võta parem sõna lugejate autode all.

Autor:  ValgeKotkas [ 18.06.2014 23:27 ]
Teema pealkiri:  Re: aeromotive belt drive kytysepump

Probleem oleks panna üks elektriline tühikäiku/madalal pöördel tootma kui teine veel ei suuda midagi stabiilset anda?

Autor:  s3nder [ 19.06.2014 7:43 ]
Teema pealkiri:  Re: aeromotive belt drive kytysepump

Maik, möte sain ma kkd Kallelt ja olen neid välismaa foorumeid ka lugend ja seal väidavad et söidavad ilusti tänavatel.
minu setup vajaks vast 3x044 pumpa ja see läheks kallimaks maksma kui hex drive pump. ja enam ei looda elektriliste pumpade peale kuna viimane fuelabi pump kestis 30km .kas viga oli minu tekitatud vöi oli lihtsalt praak seda ma veel ei tea , igatahes vana aeromotive a1000 kestis selle systeemiga 2 aastat ja ei usu , et juhtmestikus mingi kala oli.
Usun siiski et see pump oleks 2x pommikindlam kui mingi elektriline pump ja odavam ka.

Autor:  jeff01 [ 19.06.2014 16:56 ]
Teema pealkiri:  Re: aeromotive belt drive kytysepump

Maik kirjutas selle pumba mõtte siin välja oma valju mõtlemisega :)
Ilmselt on miskit normaalsemat spetsiaallahendust ka saada kui "hydroaku" kusagilt voolikupoest kuid pmt on selline asi õli tarbeks olemas mis selle pulsseerimise ära silub. Ilmselt on see pulseerimine proleemiks madalatel pööretel kui boosti pole.....AFR näitu ei taha siis vast vaadata kuid sõidetavus võib isegi rahuldav olla. (Kindlasti ei saa see olla nii öko ja puhas kui elektrilisepumbaga)
Reino Poomiga saad kontakti facebookis BOP Racingu alt aga eks iga L.ts kiida ikka oma V.ttu. Olen ta kütusekaarti näinud ja minule tundus see ulme kohutav kuubis (osati olla need korrektsioonid siis pumba eripäradega võitlemiseks) kuid mida mina tean sest sellega on ju ametlik backupiga triikraudade maailmarekord sõidetud nii, et olen parem vait. :)
Lahe oleks, kui keegi selle siinpool "tänavaautol" ära prooviks....eks siis teevad teised ka järgi... Küttekaart tuleb muidugi täies mahus üle häälestada.
600+hp driftiautosid on meil vast ca 10 juba....valdavalt elektripumpadega nii, et jaluta Biltemast läbi 150€ taskus ja võta 3x044 replikad kaasa :-D

Autor:  rst [ 19.06.2014 17:11 ]
Teema pealkiri:  Re: aeromotive belt drive kytysepump

Võid uurida ka Magnafuel elektrilisipumpasid:
http://www.magnafuel.com/products/efi/pumps/index.htm

Autor:  s3nder [ 19.06.2014 19:45 ]
Teema pealkiri:  Re: aeromotive belt drive kytysepump

Joosep, naq ennist mainisin siis ei looda enam elektri pumpade peale ja ammu mitte biltema koopiale :D , aeromotive pump oli aga jäi väikseks muidu töötas laitmatult, siis sai ostud see fuelabi pask mis pidi olema parem kui aeromotive aga naq näha siis mitte :D.... sellepärast ei sooviga enam el. pumpa
Kysimus oligi just selle belt/hex pumbale .

Aru ma ei saa miks see peaks pulseerima hakkama, see pole ju 2 labaga vaid 6-ga , oskab keegi ära seletada ?

kas mitte vanasti paljudel autodel olnudki mehaanilised pumbad peal , ometi need ju söitsid.

kui nyyd arvesse vötta seda, et kui see pump töötab ka tänaval ( naq usa foorumid väidavad ) siis oleks ju see odavam lahendus 500 kuni +1000hp etanooli vöi mingi muu racing kytega söitvale masinale.

Mul endal vedas selle pumba rikki minemisega nii palju ,et läks kruiisides mitte miilil 5 käiguga pikemalt pöhjas hoides :D

Autor:  jeff01 [ 19.06.2014 21:01 ]
Teema pealkiri:  Re: aeromotive belt drive kytysepump

Käivitus siis umbes selline kui elektrilist lisa priming pumpa ei kasuta.


Videosid vaadates tundub asi parem kui mu senine mulje neist on jäänud.
Ma prooviks vist ära ja kui ei jää rahule siis lisaks elektrilise priming pumba või müüks mõnele dragimehele maha :)

Autor:  s3nder [ 19.06.2014 21:35 ]
Teema pealkiri:  Re: aeromotive belt drive kytysepump

jeff01 kirjutas:
Käivitus siis umbes selline kui elektrilist lisa priming pumpa ei kasuta.


Videosid vaadates tundub asi parem kui mu senine mulje neist on jäänud.
Ma prooviks vist ära ja kui ei jää rahule siis lisaks elektrilise priming pumba või müüks mõnele dragimehele maha :)



nyyd räägime juba 6iget juttu :D

kusjuures Kalle "väitis" ka ,et tal pole seda priming pumpa vajagi oma supra dragika tööle saamise jaoks .... kui ei tööta siis vanarauas alumiini eest mingi kopika ikka saab :D

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/