Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 1:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 44 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2006 20:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
kas BMW on ainuke kes on taha suuremad kettad kruttinud kui ette?
Und miks? :shock:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2006 20:56 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Jaan kirjutas:
kas BMW on ainuke kes on taha suuremad kettad kruttinud kui ette?
Und miks? :shock:


Nissan 200SX S13 ka mis kuni 1991 aasta 9 kuuni toodeti.
Ees 257mm (Uuem juba 280mm)
Taga 266mm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.06.2006 2:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
a mis point on? et vedavat silda jörmimalt pidurdada?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.06.2006 7:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Taga suuremad kettad on Porschedel täiesti tavaline nähe, kuid nendel on see puhtalt kaalujaotuse pärast (911'l tagamootor, 924/944/968/928 käigukast taga).

BMW kasutab küll samu klotse, aga kettad on oluliselt õhemad, kui nt 928 S2-l ning seetõttu on ka heat dissipation area väiksem.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.06.2006 12:02 
Eemal

Liitunud: 15.05.2005 14:39
Postitusi: 48
Asukoht: türi
isuzu piazzal on ka taga suurema läbimõõduga aga see ei tähenda ,et nad võimsamad oleksid klotsid on tükkmaad väiksemad ja ketta pind on kitsam seega ikkagi nõrgemad pidurid.

Mingit rinka autot ei ehita open tracki tahaks korra vähemalt proovida et milleks auto võimeline on ,ei tia kas tasub seda racing blue`d panna.
Kui tahan selle autoga ka talvel niisama sõita kas siis piduri pedaal liiga tundlikuks ei lähe, et nii kui pidurdad talvel siis kohe rattad loha on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.06.2006 12:51 
Eemal

Liitunud: 24.03.2006 12:23
Postitusi: 267
Racing Blue vastab DOT 3 ja 4 standardile, nii, et pole mingit probleemi teda klasutada ükskõik, mis autol, millel võib DOT 3;4 sisse panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.06.2006 13:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
piazza_mees kirjutas:
Mingit rinka autot ei ehita open tracki tahaks korra vähemalt proovida et milleks auto võimeline on ,ei tia kas tasub seda racing blue`d panna.


Loomulikult on mõtet. Mul kogemused eelmisest aastast kui sõitsin nii Raplas kui Saugal tavalise klotsi ja vedelikuga. Tavaline tutikas klots kestis täpselt ühe ürituse Raplas + kolmveerand üritust Saugal. Lõppes asi vedeliku keemise, rauani kulunud klotsidega ja äraviskamisele kuuluvate ketastega. Tänu kuumusele oli pidurite käitumine rajal ka ettearvamatu - ei saanud enam aru mis koha pealt pidurdama hakata et kurvis teelt välja ei paneks.

Nüüd kus on korralik klots + vedelik ei saa arugi et pidur mingil moel imelikuks muutuks kui rajal ka pikemalt baarutada.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.06.2006 13:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:25
Postitusi: 250
Asukoht: Tallinn
Praktika http://wax.pri.ee/ot2006bikernieki/pages/lat%20131.htm

Tavalist DOT 5.1 pidurivedeliku kadus kuhugi, B kettad tõmbasid kõveraks, aga Ferodo DS 2500 pidurdasid endiselt.

_________________
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.06.2006 9:34 
Eemal

Liitunud: 10.05.2005 12:17
Postitusi: 105
BMW suured tagakettad tulenevad ketta keskel asuvast käsipiduritrumlist, mis on samasuur kui keskmise jaapani pereauto tagumine trummelpidur olema kipub :lol:

Ketta pind on siiski väiksem kui esimestel, märgatavalt kohe.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2006 10:53 
Eemal

Liitunud: 03.08.2005 21:54
Postitusi: 146
omale scorpale paigaldan järgmine nädal vähe suuremad ketad ja klotsid. 260-nelt 312-peale. ja pärit need audi A4 2004 S-line.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.10.2006 8:19 
Eemal

Liitunud: 03.08.2005 21:54
Postitusi: 146
pidurid vahetatud ja vahe on vägagi suur.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.12.2006 21:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.05.2005 17:39
Postitusi: 11
Asukoht: Tartu
kunn007 kirjutas:
260-nelt 312-peale. ja pärit need audi A4 2004 S-line.

nii sportlikust huvist küsin, kas äkki mõni pilt ka sul on mis illustreeriks su tehtud tööd enne ja pärast? :)
Ja pidurdusjõu vahe tuleb isegi juba paremast klotsist päris hea sisse, mis siin veel uuest ja suuremast kettast rääkida :)

_________________
Twin Turbo - The Z


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.01.2007 20:44 
Eemal

Liitunud: 03.08.2005 21:54
Postitusi: 146
eks ikka saab kui teen mõne pildi.

_________________
Järvamaa aravete.
Tel.56988185 eesti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.01.2007 10:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.12.2005 18:53
Postitusi: 114
Oskab ka keegi öelda kuidas hinnata piduri peasilindri võimekust?
Silindri läbimõõdu järgi, või peaks seal veel midagi jälgima?

terv
erich

_________________
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.01.2007 13:48 
Eemal

Liitunud: 24.03.2006 12:23
Postitusi: 267
Kuidas üldjuhul on. Kas hakkab asi sama peasilindriga toimima, kui panna ette näiteks kahekolvilise sadula asemele neljakolviline sadul.
Neljakolvilisel need kolvid ise vist sutsu väiksemad. Ei tea kas pidurivedeliku maht ka muutub ?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 44 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11