Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 18:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 10.12.2013 21:03 
Eemal

Liitunud: 06.02.2009 12:31
Postitusi: 491
Asukoht: Tallinn
Kuna hetkel kone maas ja võimalik kõiksuguseid modisid teha siis oleks ilmselt õige aeg turbo vahetuseks. Olen seda plaani ammu pidanud , kuid ei ole reaalselt siiani ühest vastust kuskilt saanud , milline oleks siis see õige !?! Kes siis ei tea... mootor 4 silindriline, muutuva nukaajasutsega (VCT) , surveaste kuskil 9.1 või natuke alla, silindrid üle puuritud , nüüd peaks mootorimaht olema kuskil 2,19 L . Lisaks on kaanes Tomei nukad 256 kraadiga ja 11,5 tõusuga. Plokis kõik detailid korralikud ja tugevad.

Nagu ikka oleks siis vaja võimalikult madalat ärkamist (3-3500 võiks juba full boost olla) ja 500-600 hj võiks mootorist kätte tulla. Ootaks siis teadjamate valikuid ja põhjendusi. Endal mõlgub mõttes Garrett gt3582R või Holseti HX40 Super 16 kojaga.

Hetkel on HKS GT-RS , mis ilmselt üle 400-450 jõu ei puhu .

_________________
Silvia...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.12.2013 23:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2007 11:07
Postitusi: 91
Asukoht: Tartu
16cm kojaga HX40 Super ei ärkagi sul selle kone peal ellu. Kui sa tahas SR20DET'i saada 3500rpm full-boostima, siis peenikese runneriga divided kolle otsa istuta 12cm kojaga HX35 Super ning 2bar kandis võid 500hp oodata.

Edit: ma ei mäleta kas HX35 Super'ile 12cm koda divided versioonina üldse pakutakse?
Edit2: Tegelikult võikdid sa mikromootori (SR20DET) puhul ka 8cm koja peale mõelda!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.12.2013 0:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2013 21:54
Postitusi: 142
Asukoht: jõgevamaa
Garrett gt3582R tunduks mõistlik valik... pigem valikust 63 A/R

_________________
Black smoke....also the tires


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.12.2013 8:00 
Eemal

Liitunud: 29.08.2005 19:56
Postitusi: 259
bmwre39 kirjutas:
Garrett gt3582R tunduks mõistlik valik... pigem valikust 63 A/R



Kui full boost on 0,5bari, siis tõesti on 3500rpmi juures see olemas. 500hp jaoks 2bari tõesti vaja ja muidugi mujal maailmas tuleb see 500hp 1.2bariga.
0.19L lisa mingi eelise annab...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.12.2013 11:23 
Eemal

Liitunud: 06.02.2009 12:31
Postitusi: 491
Asukoht: Tallinn
Pigem, 0.23 lisa originaalis ju 1998 . Ma selle muu maailma pealt just vaatangi ,et see gt30 ja 35 on sellised suht enimkasutatavad nende peal, kuid siin eestis tundub populaarsem Holset, ja pidavat ka varem spoolima hakkama.

_________________
Silvia...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.12.2013 12:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
tarzic kirjutas:
16cm kojaga HX40 Super ei ärkagi sul selle kone peal ellu. Kui sa tahas SR20DET'i saada 3500rpm full-boostima, siis peenikese runneriga divided kolle otsa istuta 12cm kojaga HX35 Super ning 2bar kandis võid 500hp oodata.

Edit: ma ei mäleta kas HX35 Super'ile 12cm koda divided versioonina üldse pakutakse?
Edit2: Tegelikult võikdid sa mikromootori (SR20DET) puhul ka 8cm koja peale mõelda!


Jutt õige, 40 super jääb suureks ja 35 oleks paras.
12koda vist isegi oli divided, 8sast aga mitte. Ise pooldaks pigem 12 divided kui 8 single entri koda sellise jõusoovi puhul.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.12.2013 12:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2007 11:07
Postitusi: 91
Asukoht: Tartu
Holseti kasuks räägivad hind ja saadavus. VKM'i sõbrad sebivad sulle paari päevaga Soomest sobiva HX'i. Nii meil, kui põhja pool leiab ka piisavalt know-how'd just suuruse valiku osas. Räägi Andre'ga (Kpt Trumm) tema tegi minumeelest Taisto Kala cossule kolle ning paigaldas HX35 Superi. Mälu järgi läks sinna 8cm kojaga isend, kuid pead ma ei julge anda. Selle mootori dünaamika on täitsa mõnus ning spoolib päris madalalt :)

Mis suunitlusega sa seda turbot valid muidu? Mikromootoril on fast-spool ja hi-power pigem antonüümid kui sünonüümid.
Mis kütust plaanid kasutada? E85 teeks sinu eesmärkide saavutamise pisut lihtsamaks.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.12.2013 13:32 
Eemal

Liitunud: 06.02.2009 12:31
Postitusi: 491
Asukoht: Tallinn
Eesmärk on ikka peamiselt fun tänavamasin , millega aegajalt ka Pärnus vms käia. E85 sõitma hakata ei plaani ,kuna pole seda piisavalt linnavahelt saada. Nagu aru saan siis siis läheb see suund ikka 35 superi poole... Mis arvate 35/40 superist ?

_________________
Silvia...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.12.2013 13:33 
Eemal

Liitunud: 06.02.2009 12:31
Postitusi: 491
Asukoht: Tallinn
35super hea tahte juures 500hj välja punnitab. Usun ,et sealt 550 päris ei tule ?!?

_________________
Silvia...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.12.2013 17:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2007 11:07
Postitusi: 91
Asukoht: Tartu
No ma ei tea, SR20DET ei ole üle 500 jõu juures enam "fun" sõita. Saad vajadusel ka 600-700 jõudu sellest mootorist, kuid seda kõike sõidetavuse arvelt. Milleks üldse nii suuri numbreid sellest mootorist taga ajada? Ma ise üritan hetkel RB25DET'ist 12cm kojaga HX35 abil tagasihoidlikku 450 mootori jõudu välja meelitada nii, et full-boost oleks 3000rpm. Eks näis kas õnnestub...

Muidu SR20DET'ile võid kaaluda ka Precision'i valikust midagi. Kui rahakott kannatab, siis 5557, 5558 kui ka 5857 puhuvad kõik 500+ jõudu ning neile pakutakse ka .63AR kuumakoda.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.12.2013 19:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
EFR 7000 seeria, kui pappi jätkub...

_________________
0,5 MW


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.12.2013 19:49 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Turbo valik sõltub ka suuresti seadistamisviisist.
Kas teha nö "scandinavian või american way".
Kas tähtis on võimsuse number või maksimaalselt lai ühtlaselt jõuline ala või graafik nagu viimasel ajal siin foorumis popp öelda on.

Võimalusi on palju, eks omanik ja/või seadistaja peab ise välja mõtlema, mis ja kuidas ta sest autost/mootorist tahab.

Kas foorumites kõvatada 600hp max võimsusega, mis tuleb 6000 pöörde pealt ja piiraja on 7500 või reaalselt sõita kiiresti, mitte taga ajada numbrit. Muidu võib tekkida foori taga natuke halb olukord, kui "kiire ja vihane" seljatatakse 300hp auto poolt.

Edu valimisel!

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.12.2013 21:05 
Eemal

Liitunud: 06.02.2009 12:31
Postitusi: 491
Asukoht: Tallinn
Hentsi jutul on iva sees... Kui auto ise kaalub 1000kg ja on hea kaalujaotusega jne, siis tänava ja rinka autoks on seda 450-500 jõudu küll ja veel. Kui selle HKSi turboga 450 + jõudu kätte tuleb siis ning see tänu kubatuurile/nukkadele igast asendist suudab puhuda siis peaks olema sellega ülimalt hea sõita. Ilmselt jääb siiski peale minu enda turbo ja seadistame peenelt :), ning vaatame milleks see HKSi kärakas suuteline on ja kui jääb millestki natuke puudu siis tuleb muud abinõud käiku võtta . Ootame kevadet ja näeme.
Kas keegi oskab äkki öelda , Kui peaks vajadus tekkima kas huvitav on võimalik sellest olemas olevast turbost mõned jõud lisaks võtta... suurema koja vms ga ?

_________________
Silvia...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.12.2013 22:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2013 21:54
Postitusi: 142
Asukoht: jõgevamaa
ise kasutan diislil vesi metanooli pritset kes ei tea suurt sellest ss see lugu seletab asja lahti http://www.youtube.com/watch?v=ermuzBvHbwE

_________________
Black smoke....also the tires


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.12.2013 11:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Mul on Garrett GTX3582r garaazis.
Mihkel räägib, et seegi on mõttetult suur 2,0 16v mootorile. Te räägite HX35 Superist. See on veel robustsem kolakas mis pole isegi kuullaagritel :roll:
Alla 4500 pööret ei juhtu ilmselt midagi.
Aa, siin on ka võrdlused. Stock ~200hp saadaksegi 1000rpm vahega Gt28 vs HX35 näiteks.
http://forum.vastaheitto.com/index.php?topic=5260.0


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11