Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 21:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 12.12.2013 13:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Jaan kirjutas:
Mul on Garrett GTX3582r garaazis.
Mihkel räägib, et seegi on mõttetult suur 2,0 16v mootorile. Te räägite HX35 Superist. See on veel robustsem kolakas mis pole isegi kuullaagritel :roll:
Alla 4500 pööret ei juhtu ilmselt midagi.


Kodade füüsiline suurus ei määra kuidagi spoolimisomadusi, pigem ikka tiivikute suurus ja turbiini discharge ava.

DioX'i auto teemas ju HX35 Super spoolib kenasti 8cm2 kojaga, isegi 12cm2 divided kojaga oli alla 4000 rpm boost käes olnud.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.12.2013 19:20 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Raceboy kirjutas:
Kodade füüsiline suurus ei määra kuidagi spoolimisomadusi, pigem ikka tiivikute suurus ja turbiini discharge ava.

DioX'i auto teemas ju HX35 Super spoolib kenasti 8cm2 kojaga, isegi 12cm2 divided kojaga oli alla 4000 rpm boost käes olnud.



Mis jutt??
Koja suurus määrab samuti suuresti spoolimise. Tema Super 12cm2 kojaga ei spoolinud kuidagi pidi samamoodi, nagu minu 8cm2 20G. Selleks ajaks, kui tal see boost positiivse skaala alasse jõudis, olin ma ammu läinud juba. Mul oli target 0.5 bari, temal 1.5 bari.
Nüüd oleneb, kust maalt hakata boosti lugema, ka 0.1bar on boost.
Suure tiiviku puhul tekib ikkagi ajalise faktori määravaks osaks tiiviku välisdiameetri joonkiirus. Väiksem tiivik kiirendab paremini. Suur koda = suur tiivik = spoolup time.

Minu meelest olgu pigem väiksem kuumkoda ja väline wastegate, kui röögatu suur kuumkoda, mida ajab pool päeva käima. Seda siis tänavasõiduks.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.12.2013 19:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2007 22:14
Postitusi: 181
Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Jah 12 kojaga oli mul full boost ikka suht hilja 5k juures.
Super-iga 8cm kojaga on kuskil 4k juures. Minu custom kollektor kah veits valesti tehtud ja ei ole kõige parema voolavusega.
Super sobib suht häst tänavale hinna poolest on odavaim ja spoolup ei ole kah kõige hullem.

_________________
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.12.2013 20:13 
Eemal

Liitunud: 06.02.2009 12:31
Postitusi: 491
Asukoht: Tallinn
Nagu täna Vkmis näha oli siis 2.0 toyota mootor 35superiga 4k pöörde juures ca 225hp ja max 6k peal. 375hp rattast ja seda 1.5 -1,7 bari juures e. ca 435 jõudu mootorist. Selline tulemus peaaegu rahuldaks ka mind :D Kui graafikut õigesti loen siis asi ärkab juba 2,5k peal ja puhub kenasti ühtlaselt ülesse.

_________________
Silvia...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.12.2013 22:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
mitsu_manic kirjutas:
Suur koda = suur tiivik
:roll:

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.12.2013 22:50 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
jeff01 kirjutas:
mitsu_manic kirjutas:
Suur koda = suur tiivik
:roll:


Miks sa hakid teksti?
Võta 12cm2 ja 8cm2 kojad, pane nendesse täpselt sama suured tiivikud (ntx 8 oma) Kumb paremini spoolib 2.0 otsas?? Õige 8. Miks 12 ei spooli, kuna gaasidel on lihtsam suures kojas tiivikust mööda minna, kui tiivikut ringi hakata ajama. Paned 12 kotta suurema tiiviku, suurem takistus gaasidel, kiirem spoolup, kuid gaaside hulka on siiski rohkem tarvis, kuna lihtne füüsika ütleb, et suurema massi liigutamiseks on tarvis suuremat jõudu. Suurem jõud võrdub siinkohal rohkemate gaasidega. Isegi kui jätad sama 12cm2 koja suure tiiviku, ning tood koja 8 peale, siis antud vähesed gaasid suudavad rohkem toota.
Milleks siis on kasulik divided kojaga turbole quick spool valve?? Divided on enamus siis ju 12cm2 ja edasi.

Ühtegi laboratoorset testi mul ette näidata pole, kuid füüsika on hea.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.12.2013 22:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Miks ma hakin? sest tahan viidata konkreetselt sellele lausele. Miks sa küsid kui ise kirjutad selgelt, et suur koda = suur tiivik
Veidi peegeldub ka see, et siis võiks justkui kõik väikseimat koda kasutada kui selles vaid plusse nähakse. Mina isiklikult valiksin 500 jõu puhul suurema kui 8"
Peep ju ütles, et discharge area määrab mitte koja füüsiline suurus. Lisaks tiivikute suurus, ehitus ja proportsioon.

Kõik on õige aga kui 1 hakkab kusagilt nokkima lähevad kõik seda teed.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.12.2013 11:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
DioX kirjutas:
Minu custom kollektor kah veits valesti tehtud ja ei ole kõige parema voolavusega.
Super sobib suht häst tänavale hinna poolest on odavaim ja spoolup ei ole kah kõige hullem.



Kui kollektor on valesti tehtud, siis divided kojaga spoolib kehvemini kui single kojaga eeldusel, et muud asjad on samad.

Siin näide HX40 2liitrise Saabi mootori peal, 1,5 bar'i @ 3200 rpm: http://www.youtube.com/watch?v=Jl_JjCl6PGY

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.12.2013 11:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Tegelt on mingi lambi video, millel midagi näha pole või keegi rääkis, et tal oli silma järgi umbes nii ja naa. Tahaks ikka reaalset dynosheeti näha. Muidu ongi selline silmaga, tead küll mille mõõtmine.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.12.2013 19:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Mis sest dynosheetist, kui tegelik elu on miskit muud kui vaid neljas käik ja dyno rampup.
Nii mõnigi jutt sitast spoolist saab alguse valest koldest, valest wg juhtumisest, mōnest lekkest, valest seadest, hiinaka võrdlusest originaaliga vms iganes ja kui kõike teiste tehtut või öeldut puhta kullana võtta ei julgekski midagi ehitada.
Olen ühel driftikal näinud vist nelja erinevat turbot ja samasugustel teistel mootoritel vast viit / kuut erinevat turbot ja kui ōige super ei spooli siis ma midagi muud ei oskaks küll enam kōrvale pakkuda. Isegi ilma superita ja 24ljase kojaga käib 2,5 liitrise peal fullboost 3500-4000 vahel HX40nega kui kōik muu on nii kui peab.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.01.2014 12:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
jeff01 kirjutas:
hiinaka võrdlusest originaaliga vms iganes .


FYI Garrett R&D ja tootmine on kõik Hiinas. Parem oleks rääkida et hiinakal ja hiinakal on vahe :D

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.01.2014 12:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
jah rohkem seda silmas pidasingi, et noname kuid müügiparameetritelt justkui sama turbo pole kindlasti samamoodi käituv kui originaal...kogemus ühe "replicaga" olemas. Mitte just hea.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.02.2014 13:04 
Eemal

Liitunud: 12.01.2006 19:10
Postitusi: 39
Raceboy kirjutas:
DioX kirjutas:
Minu custom kollektor kah veits valesti tehtud ja ei ole kõige parema voolavusega.
Super sobib suht häst tänavale hinna poolest on odavaim ja spoolup ei ole kah kõige hullem.



Kui kollektor on valesti tehtud, siis divided kojaga spoolib kehvemini kui single kojaga eeldusel, et muud asjad on samad.

Siin näide HX40 2liitrise Saabi mootori peal, 1,5 bar'i @ 3200 rpm: http://www.youtube.com/watch?v=Jl_JjCl6PGY

Ei usu,et see reaalne on :D
Ja auto armatuur on fordi oma.
Mina valiksin ja valisin hx35 superi 8-se kojaga nagu tarzic rääkis. Kpt.Trumm ehk Andre Raud tegi kollektori ka väheke väiksemast torust kui peaks,et kiiremini spooliks. Kui nüüd progetav aju tuleb siis peaks teoreetiliselt veel varem selle spoolima saama, kuna originaal ajuga alguses segu jube rikkas praegu.
Kas väljalaske torude pikkus ja läbimõõt mõjutab spooli?
On keegi ise konkreetselt sellega kokku puutunud?
Rõhutan sõna ISE :-D
Teoriaat olen palju kuulnud ja väga erinevat,aga näidet elust enesest pole kuulnud ega näinud.
Ise arvan,et kollektor peaks ikka väheke suurema läbimõõduga olema,et mootor paremini hingaks, turbo koda võtab ju nagunii ühepalju gaase vastu ja ei teki nii palju tagasi survet mootorile.
Ise mõtlen,seda selle näol,et oma diisel auto peal vahetasin kollektori oluliselt suurma tüki vastu ja hx35e ka suurema vastu,ning kui sai suurele turbole väiksem kuumkoda siis spool on võrdväärdne originaalis oleva hx35ga.

_________________
Dodge ram cummins
Ford sierra cosworth


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11