Racing- ja aviobensiinid
Racing- ja aviobensiinid
Nii, oleks nats inffi tarvis, kes Eestis müüvad, mis maksavad, mis kogemusi kellegil on jne.
Olen kuulnud, et Hylas kasutavat 1:4 vahekorras lennukibensiini segatuna 98ga. On see nii?
Olen kuulnud, et Hylas kasutavat 1:4 vahekorras lennukibensiini segatuna 98ga. On see nii?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 07.12.2004 1:04
- Asukoht: Viljandi
Tolueeni kohta loe siit. (Seal artiklis küll USA tänavabensiinist juttu, mille oktaanarv antakse teise valemi järgi. Meie RON oktaanarvu saab jämedalt nii, et liidad USA benu oktaanarvule 5.)
http://www.elektro.com/~audi/audi/toluene.html
Tolueeni oktaanarv (RON) on 121.
http://www.elektro.com/~audi/audi/toluene.html
Tolueeni oktaanarv (RON) on 121.
Valemitest ei tea aga selline väike programm, mis kannab nime turbocalc vms. Seal on igasugu erinevaid asju arvutamiseks kaasa arvatud too surveastme värk. Ma ei tea kui täpne see on.
selle saab aadressilt
http://www.turbofast.com.au/freesoftware.html
Sealt kõige ülemine.
Edit:
Maximum boostis ka mingine tabel selle kohta:
selle saab aadressilt
http://www.turbofast.com.au/freesoftware.html
Sealt kõige ülemine.
Edit:
Maximum boostis ka mingine tabel selle kohta:
Mis hinnaklassis Eestis tolueeni müüakse?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
odavam mõnest keemiaga tegelevast firmast osta, väiksemas koguses ilmselt isegi keemiakauplused/värvifirmad müüvaddevilc kirjutas:On küll võimalik saada - uuri Laki Tuningust näiteks. Mõju kohta loe seda linki, mille ülalpool postitasin. Lühidalt - mõistlikes kogustes kasutatuna (10-20% paagist) negatiivne mõju puudub.
milline oleks negatiivne mõju suurema kontsentratsiooniga?
F1d kasutasid 80% ning sedagi ainult seetõttu, et muidu oleks oktaan lubatust kõrgem. Isiklikult olen nii mõelnud, et tolueen on väga hea alternatiiv rajudele tänavaautodele sest võrreldes metanooli või nitrometaaniga ei pea A/F suhe nii rikas olema (tolueeniga õige A/F veidi kõrgem kui tavabensiiniga), mistõttu võimalik kasutada sama kütusesüsteemiga igapäevaselt bensiini ning mõnel nädalavahetusel metüülbensiini ja kangemaid seadistusi.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Sealtsamast dokumendist:555vrx kirjutas:milline oleks negatiivne mõju suurema kontsentratsiooniga?
Because toluene is such an effective anti knock fuel it also means that it is more difficult to ignite at low temperatures. The Formula 1 cars that ran on 84% toluene needed to have hot radiator air diverted to heat its fuel tank to 70C to assist its vaporization. Thus too strong a concentration of toluene will lead to poor cold start and running characteristics. I recommend that the concentration of toluene used to not exceed what the engine is capable of utilizing. i.e. Experiment with small increases in concentration until you can no longer detect an improvement.
Liitri kohta võibolt tuleb tõesti HJ rohkem... kuid dragsteri miski 5000HJ (kui ma nüüd mööda ei pane peaks neid seal ca niipalju ka olema) on ikka väga janused ja annavad sellist jõudu vaid hetkeliselt.godzila kirjutas: Ja teiseks top fuelis tehakse kap remont peale igat sõitu aga F1 millel liitrikohta oli rohkem võimsust pidas 2h sõidu vastu. See on päris mitu dragracing hooaega ju.
Nagu öeldud... kui F1 tuleb tagakurvist täisgaasil sirgele lõigule, siis stardijoonel seisab ootams teda dgarser... F1 saavutab stardijoonel kiiruseks 300km/h ja siis stardib dragster... paku kumb juhib 400m pärast :D
Krt OT juba ilge.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.