Racing- ja aviobensiinid

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Racing- ja aviobensiinid

Postitus Postitas Raceboy »

Nii, oleks nats inffi tarvis, kes Eestis müüvad, mis maksavad, mis kogemusi kellegil on jne.
Olen kuulnud, et Hylas kasutavat 1:4 vahekorras lennukibensiini segatuna 98ga. On see nii?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

täpset vahekorda ma ei mäleta, aga hylas ja 555vrx mõlemad sõidavad taolise kokteiliga :)
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
quattromees
Postitusi: 79
Liitunud: 07.12.2004 1:04
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas quattromees »

Bensiini oktaaniarvu tõstmiseks kasutatake ka tolueeni. Millises vahekorras, kust saab ja mida endast täpselt kujutab? Teab keegi sel teemal rääkida?
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
devilc
Postitusi: 70
Liitunud: 01.12.2004 11:06

Postitus Postitas devilc »

Tolueeni kohta loe siit. (Seal artiklis küll USA tänavabensiinist juttu, mille oktaanarv antakse teise valemi järgi. Meie RON oktaanarvu saab jämedalt nii, et liidad USA benu oktaanarvule 5.)

http://www.elektro.com/~audi/audi/toluene.html

Tolueeni oktaanarv (RON) on 121.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

oskab ehk keegi ära seletada kuidas uus vastab oktaan arv leida/arvutada. Staatilisele surveastmele lisandub ju turbo poolt toodetud ülerõhk - dünaamiline surveaste(?) - ning see veel kokku surutult. ?? abi vaja. Siiski tahaks välja arvutada, millal mu praegune 98 detoneeruma võib hataka.
Kasutaja avatar
Simpson
Postitusi: 131
Liitunud: 07.03.2005 22:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Simpson »

Valemitest ei tea aga selline väike programm, mis kannab nime turbocalc vms. Seal on igasugu erinevaid asju arvutamiseks kaasa arvatud too surveastme värk. Ma ei tea kui täpne see on.

selle saab aadressilt

http://www.turbofast.com.au/freesoftware.html

Sealt kõige ülemine.

Edit:

Maximum boostis ka mingine tabel selle kohta:

Pilt
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

Kas Eestimaa pinnal on ka võimalik tolueeni saada. Põmst kasutasid F1 tubomootorid seda vedelikku, kuidas viimane nüüd mootorile mõjub on mulle igatahes selgusetu. Tean et süüde peab suht varajane olema.
devilc
Postitusi: 70
Liitunud: 01.12.2004 11:06

Postitus Postitas devilc »

On küll võimalik saada - uuri Laki Tuningust näiteks. Mõju kohta loe seda linki, mille ülalpool postitasin. Lühidalt - mõistlikes kogustes kasutatuna (10-20% paagist) negatiivne mõju puudub.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mis hinnaklassis Eestis tolueeni müüakse?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

devilc kirjutas:On küll võimalik saada - uuri Laki Tuningust näiteks. Mõju kohta loe seda linki, mille ülalpool postitasin. Lühidalt - mõistlikes kogustes kasutatuna (10-20% paagist) negatiivne mõju puudub.
odavam mõnest keemiaga tegelevast firmast osta, väiksemas koguses ilmselt isegi keemiakauplused/värvifirmad müüvad :roll:
milline oleks negatiivne mõju suurema kontsentratsiooniga?
F1d kasutasid 80% ning sedagi ainult seetõttu, et muidu oleks oktaan lubatust kõrgem. Isiklikult olen nii mõelnud, et tolueen on väga hea alternatiiv rajudele tänavaautodele sest võrreldes metanooli või nitrometaaniga ei pea A/F suhe nii rikas olema (tolueeniga õige A/F veidi kõrgem kui tavabensiiniga), mistõttu võimalik kasutada sama kütusesüsteemiga igapäevaselt bensiini ning mõnel nädalavahetusel metüülbensiini ja kangemaid seadistusi.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
devilc
Postitusi: 70
Liitunud: 01.12.2004 11:06

Postitus Postitas devilc »

555vrx kirjutas:milline oleks negatiivne mõju suurema kontsentratsiooniga?
Sealtsamast dokumendist:
Because toluene is such an effective anti knock fuel it also means that it is more difficult to ignite at low temperatures. The Formula 1 cars that ran on 84% toluene needed to have hot radiator air diverted to heat its fuel tank to 70C to assist its vaporization. Thus too strong a concentration of toluene will lead to poor cold start and running characteristics. I recommend that the concentration of toluene used to not exceed what the engine is capable of utilizing. i.e. Experiment with small increases in concentration until you can no longer detect an improvement.
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

ehk siis mitte otseselt negatiivne mõju vaid külmkäivitus on probleemiks. Selle vastu on omad nipid ;)
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Miq kirjutas:Siiski tahaks välja arvutada, millal mu praegune 98 detoneeruma võib hataka.
mission impossible
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

kustutatud
Viimati muutis henri, 29.03.2006 0:38, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

godzila kirjutas: Ja teiseks top fuelis tehakse kap remont peale igat sõitu aga F1 millel liitrikohta oli rohkem võimsust pidas 2h sõidu vastu. See on päris mitu dragracing hooaega ju.
Liitri kohta võibolt tuleb tõesti HJ rohkem... kuid dragsteri miski 5000HJ (kui ma nüüd mööda ei pane peaks neid seal ca niipalju ka olema) on ikka väga janused ja annavad sellist jõudu vaid hetkeliselt.
Nagu öeldud... kui F1 tuleb tagakurvist täisgaasil sirgele lõigule, siis stardijoonel seisab ootams teda dgarser... F1 saavutab stardijoonel kiiruseks 300km/h ja siis stardib dragster... paku kumb juhib 400m pärast :D
Krt OT juba ilge.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Vasta