Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 17:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 29.08.2013 18:11 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Sai siin uuritud siis oma volvo mootorile kepse ja nipetnäpet ka muid osi ning jõudsin järeldusele, et firmasid on tohutu palju kes neid tooteid teevad ja müüvad.

Siinkohal uuriks turbotajate käest, et mis firmad üldse levinumad on ja kelle tooteid kasutatakse põhiliselt ning miks?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.08.2013 18:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.04.2006 18:01
Postitusi: 222
Asukoht: Tallinn
Ma lisaks siia juurde ka saaled. Mis kannatavad ka järelaidatud mootorisse panemist ja mis oleks laialtlevinud

_________________
Volvo S70 T5M


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.08.2013 1:26 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Ei tasu üle pingutada kõigega.
Esiteks tuleb välja uurida originaalosade taluvuspiir ja seejärel hakata kallimaid juppe valima.

Saaledest:
Kepsud ja väntvõll liiguvad õlikile peal, mitte laagritel/saaledel.
Kui puhas õli sees ja õlitus korras, siis sobivad vasruosapoes müüdavad saaled ka.
Kallimad on vb mikromeetripealt mõõdus ja omavad veits pehmemat pealiskihti, et rohkem osakesi saaks sinna tungida ilma õlikilet kahjustamata, aga see ei ole asi, mille tõttu mootorid(suurem osa) laiali lähevad.

Terv


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.08.2013 10:00 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Mitte, et tahaks ette rutata asjadest või midagi, aga mootori jõupiiriks erinevate allikate kohaselt pannakse kuskil 300bhp veel ohutult jõudu ja 400bhp pidi juba kepse purustama hakkama :-D Kui volvo T5R juba originaalis omab 250 jõudu siis polegi nagu kuhugi minna ilma, et pidevas kartuses elada ;)

Eriti mängib rolli see, et minu konkreetne mootor on siia ilma loodud vabalthingavana ja kui turbotama hakata siis tahaks, et oleks natuke niiöelda mängimisruumi seadistamise ajal, mitte ei lendaks kepse igale poole esimese juhusliku deto ajal :-D

Ühesõnaga kui juba mingihetk mootorit ehitama hakata siis tahaks korraga juba mõelda ka tuleviku peale.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.08.2013 11:53 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
Volvo jaoks saab tugevamaid mõistliku hinnaga juppe siit: http://www.stenparnermotor.se/
Pidid küll olema "tavalised hiinakad".

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.08.2013 12:20 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Niipalju kui internetist inffi leiab siis tundub, et enamus performance juppe on lõppkokkuvõttes hiinakad, sõltumata sellest mis firmaga tegu on.

Sellelt SPM kodulehelt tuvastan, et oma mootorile tuleks kepsud umbestäpselt 1000 euri, samas kasvõi meie oma lehelt carshop.ee, on sama tootja kepsud ligi 600 euri.. kust selline hinnavahe tuleb?
Mingi suvalise ardtuning.com kodulehe pealt leiab üldse ligi 400 eurised kepsud. :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.08.2013 10:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Hiina kepsud saaks 60€ tükk lõdvalt, juurde pead ainult ARP poldid hankima. Ise kaldun ka arvama, et kõik valged mehed on sama liini ääres reas ja valivad paremaid isendeid endale välja ja löövad oma templi peale :lol:


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.08.2013 12:00 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Kui deto toas pole ja õlitus hea, siis kestab ka stock keps. Odavam vast stock mootor laiali lasta ja sellega taluvuspiir paika sättida/teada saada, kui kalli raha eest ostetud juppe harjaga kokku lükata.
Saalede seisukoht sama, mis KaroK.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.08.2013 16:58 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
No antud volvo mootoritel on teada nõrk koht juba kepsud. Kui eesmärk on suurem kui kepsu jõupiir siis milleks hakata lolli mängima? :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.09.2013 14:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.04.2006 18:01
Postitusi: 222
Asukoht: Tallinn
Miks sa õldse vabalthingava turbotamisega jamad, kui liinilto ntulnud valmis turbokad, millel on kepsud mis kannatavad vabalthingavast rohkem ja kolvid on juba mahle omad?

_________________
Volvo S70 T5M


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.09.2013 11:03 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Tegelikult see kepsu info ongi T5 kohta netist leitud, et nende piir seal kuskil 3-400bhp juures jookseb.

Vabalthingavaid ei turbota niiehknaa keegi niiet selle jõupiirist ma tegelikult ei tea üldse midagi :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.09.2013 12:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.04.2006 18:01
Postitusi: 222
Asukoht: Tallinn
Corrado kirjutas:
Tegelikult see kepsu info ongi T5 kohta netist leitud, et nende piir seal kuskil 3-400bhp juures jookseb.

Vabalthingavaid ei turbota niiehknaa keegi niiet selle jõupiirist ma tegelikult ei tea üldse midagi :-D

400hp ja esivedu on oroginaal sisuga vähe?

Spm kepsud ja ülejäänu jäta originaaliks. (endal kasutusel)

_________________
Volvo S70 T5M


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.09.2013 10:30 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Kindlasti mitte esiveolisena, aga see selleks.

Üldiselt selle teema tegin ma selleks, et teada saada mis kepsutootjaid rohkem eelistada ja mis täielik kräpp on jne. :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.09.2013 19:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ka kõige parematelt/kallimatelt tootjatelt võid ovaalsete/mõõdust väljas alumiste silmadega kepse saada.
Siiani on elu näidanud, et keskmisel tänavaautol on pigem oluline, et kõik asjad õiges mõõdus oleks.
Otsest materjali tugevuse vahet pole ilmselt mõtet taga ajama hakata H-profiili puhul tootjate lõikes.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.09.2013 22:53 
Eemal

Liitunud: 23.02.2006 17:50
Postitusi: 190
Asukoht: Tartu
Vb kui huvi, siis jäävad ühe T5R kolvid/kepsud üle. Omanik tahab jõudu veidi rohkem ja õige pea hakkan mootorit lahkama :)

_________________
e36 compact 2jz


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11