TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

VAG 1.8 Turbo?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=1110
7. leht 8-st

Autor:  k666n [ 14.07.2006 16:58 ]
Teema pealkiri: 

Kui keeruline oleks 1,8T ümberehitus K03->K04 ' le?

Või äkki on võimalik teha K03/04 hübriidi (külm osa K04 oma) ja kui palju sellel variandil efekti oleks?

Autor:  preparaator [ 05.12.2006 21:03 ]
Teema pealkiri: 

Endal võetud käsile tõsisem VAG 1,8 20 V arendamine. Toorikuks leidsin vabalthingava 1,8 AGN mootori. Sellest motost jääb järele põhilistest komponentidest ainult plokk ja komplektne kaas. Kasutusse jääb ka originaal väntvõll, mis on muideks valu ning mida tugevdame lisa tugevdusplaadiga. Külge lähevad uued kollektorid ja Garrett-i 3071 välise WG-ga. Lisaks tuleb wet nitro(eraldi igale silindrile) ja standalone mootorijuhtimine. Eesmärgiks on saada selline kooslus mis oleks neljandikmiili võimeline läbima 12 sekundi sees :x

Autor:  h4rz [ 14.12.2007 15:48 ]
Teema pealkiri: 

Mul tekkis üks küsimus. Kas MBC-l peabki üks ots lahti jääma nagu siin pildil näha ?

Pilt

Edit: Ju siis ikka peab nii olema. Ühendasin ära ja toimib.

Autor:  Siim [ 21.02.2009 20:32 ]
Teema pealkiri: 

On keegi pannud AEB mootorile K04 turbo ilma chipi ja suuremate pihustiteta? On oodata kohe Fuel-Cuti?

Autor:  Raceboy [ 21.02.2009 23:51 ]
Teema pealkiri: 

AEB mootori pihustid kannatavad kuni 220hj, kuid kui aju pole ümber programmeeritud, ei muutu seal midagi (= pulsilaius on pihustite juhtimiseks ikka sama, kuigi mootorisse minev õhukogus sama).

Autor:  kristjan1234 [ 15.03.2010 17:02 ]
Teema pealkiri: 

Kuidas mõjub kui lihtsalt stockile panna chip? Kas mootor jääb kestma?
Kiirendus paraneb tuntavalt?
Mis juhtub kütuskuluga?
Vastused siis võiks tulla inimestelt, kes on pannud chipi oma 1.8t.
Mis maksavad chipid?

Autor:  aksberg [ 15.03.2010 18:58 ]
Teema pealkiri: 

kiirendus muutub paremaks, aga sellega harjub kiiresti ja hakkad varsti lisa nõudma. kütusekulu jääb suht samaks, hind oli kusagil 7500 es-racingus

Autor:  Aigo [ 15.03.2010 21:00 ]
Teema pealkiri: 

ebay kiibiga sain mina tervelt nädala nägu naerul sõita, siis hakkas aga turbo peale igat kiirendamist punaseks minema, muidu mina sõitsin ringi kuskil 6 kuud ka sellega ja müüsin auto edasi ning mõõdab soomes praegu kilomeetreid ilusti, vähemalt nädal tagasi tuli vastu seal. ehk mootor pidas vastu, kiirendus paranes ja kuna mul oli quattro ka siis kütusekulu langes tervelt 1,5-2l per 100 aga jah turbo läks kuumaks. ahjaa kokku läks minul 3000.- koos tinutusega

Autor:  Kivi [ 16.03.2010 0:26 ]
Teema pealkiri: 

Autohai kiibiga muutus kiirendus tuntavalt paremaks. Kui ennem oli masin suht uimane ja turbo tõmmet ei olnud tunda, siis peale chipi see muutus. Kuskilt peale 2k rpm hakkas kenasti spoolima ja siis natsa enne 3k oli turbot mõnuga tunda ja vedas kuni 5k'ni välja. Sai stopperiga ka mõõdetud, et umbes 1s võrra paranes kiirendus 0-100km/h. Kütusekulu vähenes natuke, max 0,5l/100km, aga siiski. Masin oli enne sõitnud ~150k ja koos chipiga umbes 50k, nüüd juba mitu aastat autol uus omanik, edasist käiku ei tea.

Autor:  uudi [ 26.03.2010 8:35 ]
Teema pealkiri: 

k666n kirjutas:
Kui keeruline oleks 1,8T ümberehitus K03->K04 ' le?

Või äkki on võimalik teha K03/04 hübriidi (külm osa K04 oma) ja kui palju sellel variandil efekti oleks?


Oskab keegi siis midagi selle kohta öelda? Olen ka ise mõelnud sellist varjanti proovida.

Autor:  zipper [ 22.04.2010 2:47 ]
Teema pealkiri: 

endalgi see nädal veedetud paar unetut ööd, lahendust otsides, aga ise ei jaga turbo kalkuleerimistest midagi ja lootsin leida mingi valmis projekti aga pole veel leidnud. Külm osa on mul K03-el korralik ja see oleks kõige lihtsam ja effektiivsem variant kui mõelda mingi hübriid valmis, lisada chip ja piisab. kui väheks hakkab jääma, siis alles peaks mainitud Garreti peale mõtlema. Aga samas oleneb kes mida tahab ja kui palju raha investeerib.

Sarnaseid lahendusi nagu alloleval lingil, on palju saada.

http://www.jbsautodesigns.co.uk/product/1739/jbs-04-k03-hybrid-turbo

Samas Garreti 28-ale tuleb uus kollektor leida/valmistada kuna flants ei sobi.
Mis lahendusi oleks välja pakkuda, selliseid step by step lahendusi.

Autor:  RFL [ 22.04.2010 7:56 ]
Teema pealkiri: 

zipper kirjutas:
Samas Garreti 28-ale tuleb uus kollektor leida/valmistada kuna flants ei sobi.
Mis lahendusi oleks välja pakkuda, selliseid step by step lahendusi.

ATP pakub ka Garretti turboid, mis sobivad 1,8 Audile originaalkollektori otsa.
GT28RS oleks vast parim valik.
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... Code=VVWTK

Autor:  zipper [ 22.04.2010 14:19 ]
Teema pealkiri: 

selliseid pakkutakse muidugi, aga raha taga see asi ongi, minu jaoks isiklikult on natuke liiga turbo eest 1600+saatmine dollarites välja käija. Hetkel ikkagi säästuprojekt, ja ei plaani võistlusi.

Autor:  IvarR [ 22.04.2010 15:12 ]
Teema pealkiri: 

RFL kirjutas:
ATP pakub ka Garretti turboid, mis sobivad 1,8 Audile originaalkollektori otsa.


Ei sobi, peab flantsiga turbot ca 1cm liigutama et kuumaosa(võibolla oli ka külmaosa, mälumaht mul väike) ära mahuks.

IvarR

Autor:  Imres [ 22.04.2010 18:25 ]
Teema pealkiri: 

Originaal vl kolle on nii kehva voolavusega, et seda pole küll mõtet alles jätta kui uue fööni mõtted peas!

7. leht 8-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/