TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

VAG 1.8 Turbo?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=1110
6. leht 8-st

Autor:  K24 [ 26.05.2006 21:07 ]
Teema pealkiri: 

tt kirjutas:
Tegemist on siis Audi A4 quattroga aastast 2006.
Mootor on tähisega BFB (163 hp)......

Mis sa muidu ilusast autost torgid, lase naisel sõita ja nautida. :)
Kui kiiresti oleksid tahtnud sõita, siis sama raha eest oleksid juba pruugitud RS4 pidanud võtma.

Autor:  preparaator [ 28.05.2006 21:00 ]
Teema pealkiri: 

Tsiteeri:
Kas keegi oskab öelda, kas ja kui palju saab orig. turbo WG peale keerata rõhku ja millisel rõhul tekib fuelcut?
Tahaks hirmsasti Lasna minna sõitma, aga suuremat ehitamist ei jõua enne ette võtta. Esialgu plaanis siis vahetada orig. baypass FORGE oma vastu, leiutada miski koonuse moodi asjandus koos kuumapeegli ja õhusuunamistoruga, eemaldada katalisaatorid ja kruttida WG-i - seda kõike veel jõuaks enne järgmist nädalavahetust teha.


Mul oli OMC-l vahel MBC(peaks hoidma u.1,4 bar-i kuni 4500 rpm siis hakkab langema), mis oli täitsa kinni keeratud ja 4bar FPR. Segukell oli koguaeg rohelise skaala lõpus. Map-i külge on ka pandud diood, mis näitab ajule rõhku 1 bar. MBC-ga on mul selline probleem, et väikse rõhuga läheb safe mode-i aga kui sõita siiber kinni - siiber lahti siis probleemi ei ole. Koonuse koos vahetükiga saad TOP Partsist, nad tellisid selle mulle aga neil läks sigapalju aega ja ma sain mujalt.

PS. Düno näitas originaal filtriga ja ilma filtrita vaheks +13kW.

Autor:  tt [ 29.05.2006 23:03 ]
Teema pealkiri: 

OTC pakub sellele mootorile Stage 4 nime all 240 hp:
Pihustite upgrade
K04 või GT28RS turbo
FORGE baypass klapp
OTC downpipe & Sports CAT
K&N paneelfilter
ECU upgrade
Ilmselt lisades siia nimistusse korraliku IC ja kütusesurve regulaatori võiks jõudu veelgi rohkem sada.
Kõige suurem probleem minu jaoks tekib ECU -ga seoses:
Seda Stage 4 chipi sealt eraldi osta ei saa - ikka kogu kamaga koos (siin saaks kogu selle ülejanud kompoti tunduvalt odavamalt kätte)
Ainuke võimalus on vist lasta Soomes kirjutada rauale vastav custom chip - igasugune progetava aju teema vajaks Soome stendi minekut (Eestis ju 4 wd dünot ei ole).

Autor:  preparaator [ 30.05.2006 9:00 ]
Teema pealkiri: 

Mika Karala kirjutab sulle custom settingu stendis valmis 690 eur-i eest ja Vag-i ajul pole vist chip-i vaja füüsiliselt vahetada.

Autor:  RFL [ 30.05.2006 10:19 ]
Teema pealkiri: 

AWE tuning pakub ka 240hp paketti ja minu meelest ikka väga mõistliku hinnaga

Autor:  preparaator [ 30.05.2006 11:20 ]
Teema pealkiri: 

RFL kirjutas:
AWE tuning pakub ka 240hp paketti ja minu meelest ikka väga mõistliku hinnaga


Kui sa arvestad otsa transpordi ja KM-i, palju siis hind tuleb? Lisaks pead sa saatma oma aju sinna, et nad selle ära progeks.

Autor:  xjan [ 30.05.2006 17:48 ]
Teema pealkiri: 

Lisa siia korralik väljalase ca. 2.5-2.75", muidu jäädki selle 240hp piirile sitsima. Ära unusta kindlasti ka siduriketast/korvi. 300hp piir ei ole mingi müstiline number, kuid suurusjärk 100 000 krooni kulub ikka.

Chip, custom tulebki soomes lasta pingis sinu modifikatsioonidele vastav kirjutada. Keegi ei kirjuta seda valmis vaid pelgalt raua-nimekirja abil, et see ka hea jääks.

See 165Kw TT tehnika sobiks sinna 280+ piirile saamiseks üsna hästi.

Kui tekkis huvi, võta ühendust/tule külla.



tt kirjutas:
OTC pakub sellele mootorile Stage 4 nime all 240 hp:
Pihustite upgrade
K04 või GT28RS turbo
FORGE baypass klapp
OTC downpipe & Sports CAT
K&N paneelfilter
ECU upgrade
Ilmselt lisades siia nimistusse korraliku IC ja kütusesurve regulaatori võiks jõudu veelgi rohkem sada.
Kõige suurem probleem minu jaoks tekib ECU -ga seoses:
Ainuke võimalus on vist lasta Soomes kirjutada rauale vastav custom chip - igasugune progetava aju teema vajaks Soome stendi minekut (Eestis ju 4 wd dünot ei ole).

Autor:  Taavi [ 30.05.2006 19:42 ]
Teema pealkiri: 

xjan kirjutas:
Kliendi Audi TT, originaalis 165Kw

2.75" sumpa, katalüsaatorid eemaldatud, uus turbo GT28RS, uued pihustid, custom väljalaskekolle, CAI kitt, Forge Motorsport FMIC, Sachs Race Engineering korv ja sidur (orgaaniline siiski) ja veel nipet-näpet...
Seda kõike toetamas Turbotec-i custom chip, mis täpselt nendele modifikatsioonidele valmistatud Soomes pingis.

Tulemus ca. 350+ Hj ja 400+Nm - täpseid andmeid pole kuna seadistus/mõõtmine 2wd pingis ja transmissiooni ning õhusolevate rataste kulu on arvestuslik.


Mis sellest autost saanud on, sõidab Eestis ringi? Kuskil võistlustel käinud on? On soome dünonumbrid ka ette näidata? Kas VAG 1.8T mootorist 350+hj saada GT28RS'iga pisut ebarelistlik ei ole?

Autor:  preparaator [ 30.05.2006 20:23 ]
Teema pealkiri: 

Tsiteeri:
Kas VAG 1.8T mootorist 350+hj saada GT28RS'iga pisut ebarelistlik ei ole?


Ei tohiks olla kui viitsid seda posti lugeda - http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2609757&page=3

Seal küll vist düno tulemusi pole aga 1/4 miili ajad viitavad küll sellisele jõunumbrile.

Autor:  Taavi [ 30.05.2006 21:13 ]
Teema pealkiri: 

Dünograafikud mida mina näinud olen, siis SR20 mootorist on GT28RS-iga 350hj lagi. Selle turboga numbreid enam suuremaks ei saa. 102+ oktaaniga spetsiaalkütuse ja kõrgema rõhuga ehk midagi meelitab, aga see on juba teine teema. 200cc väiksema VAG 1.8T siin kirjeldatud modidega 350+ kirjutada on väga julge väide, eriti kui kõik on arvestuslik. Mida see pluss seal taga tähendab, et tõenöoliselt on veel võimsamgi kui 350hj?

PS! Neliveo transmissioonikadu on 24-27%.

Tsiteeri:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2609757&page=3


See mootor oli ka tõsisemate modidega võrreldes siin kirjeldatud TT'ga.

Autor:  Samvel [ 30.05.2006 23:12 ]
Teema pealkiri: 

Taavi kirjutas:
200cc väiksema VAG 1.8T...


Taavi, mootori mahust ei sõltu lõplik võimsuse nr turboautode puhul, vaid põletava segu kogusest põhiliselt. Kuna turbo ja pihustite valimisel piire pole, siis piirama jäävad sellised faktorid kui kaane läbilaskevõime ning loomulikult mootori enda tugevus.

Autor:  xjan [ 31.05.2006 10:02 ]
Teema pealkiri: 

Dynograafik on olemas, auto sõidab ringi, kuid on omanikul "pühapäeva" masin. Kiirendamas ta sellega ei käi, kuid ehk korra on ta võimalik kuskile meelitada. Ilmselt siiski mitte - ja sõita/startida ta ju anyway ei oskaks ja siis oleks sul, Taavi, jälle midagi arutleda :). Arvestuslik juba seetõttu, et masin seadistati/dynoti 2WD pingis, üks sild õhus.

Mõningane pildimaterjal antud masinast - http://promo.pp.fi/temp/tt

Lisaks natuke kangem 1.8T - http://promo.pp.fi/temp/stg1+ ja http://promo.pp.fi/temp/stg2

Autor:  preparaator [ 02.06.2006 21:04 ]
Teema pealkiri: 

xjan kirjutas:


Äkki oskad öelda mis 1/4 miili aegasid sõidavad?

Autor:  Chris [ 05.06.2006 2:11 ]
Teema pealkiri: 

xjan kirjutas:


ja äkki oskad palju selline ümberehitamine maksma võis minna ?

Autor:  xjan [ 06.06.2006 9:34 ]
Teema pealkiri: 

palju, suurusjärk ca. 15K Eur

6. leht 8-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/