Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 13.05.2024 20:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 111 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.05.2006 21:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.04.2006 19:58
Postitusi: 64
IbizaCupra kirjutas:
Just proovisin,
kolmandaga põhja, tõuseb ruttu 1.1-1.2 peale, ja tasakesi langeb 0.7-0.8 peale ja jääb sinna.

Lihtsalt natuke arusaamatu, kuidas saab K03 peakita 1.5 peal :shock:


Paigaldati täna MBC ja nüüd tõuseb rõhk 1,3-1,4 bar-i peale ja sinna ka jääb kuni 5k pöördeni(rohkem ei julgenud kraani kinni keerata). Sealt edasi hakkab kukkuma ja 7k peal on 0,9. Tundub, et K03 ikka jõuab natsa rõhku hoida.

Ps. Mul on peal Autometer-i kell


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.05.2006 13:35 
Eemal

Liitunud: 24.01.2006 10:18
Postitusi: 40
Täiesti craizy rõhk.
Irw, eile piibele sõitsin siis proovisin rõhku jälgida, viiendaga 1.5k pöördelt gaas põhja, rõhk tõusis ja tõusis ning tõusis 1.4-1.5 peale ning siis aju vist sai aru, et midagi pees ja tõmbas kütuse kinni vms...

Rohkem seda sama pulli korrata ei suutnud. Ei tea mis juhtus :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.05.2006 16:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
mulle on jäänud mulje, et see VAGide b-c süsteem ongi selline poolpidune

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.05.2006 17:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Keegi siinsetest tegijatest võiks teha mulle privasse pakkumise Audi A4 1,8T quattro´06a. - 120 kw kiiremaks muutmiseks.
Praegusest MTM -i chipist, ABT summutist ja K&N paneelfiltrist välja pigistatud 145 kw-st jääb väheseks.
Pakkuda võiks lahendust: pihustid, custom cooler, custom chip, parem turbo (GT28RS), väljalaske kolle, intake kit, metallist baypass jne...
Mingeid utoopilisi jõunumbreid taga ei aja: 250 - 300 hp piisab täiesti.
Loomulikult mida vähem tuleks kulutada eesmärgi saavutamiseks, seda parem. ;)
Tulemus peaks jääma selline, et auto salongi, esistanget ja kapotialust oleks kerge vaevaga võimalik algsesse konditsiooni saada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.05.2006 19:22 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 17:26
Postitusi: 16
Asukoht: Tallinn
Kes teab, palju 1.8t mootori originaal pihustide tootlikus on? Et kas tegelikult on vaja neid vahetada või mitte, juhul kui lõpptulemus 250-300hj?

_________________
PSI stands for PUSSY


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.05.2006 19:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.04.2006 19:58
Postitusi: 64
tt kirjutas:
Keegi siinsetest tegijatest võiks teha mulle privasse pakkumise Audi A4 1,8T quattro´06a. - 120 kw kiiremaks muutmiseks.
Praegusest MTM -i chipist, ABT summutist ja K&N paneelfiltrist välja pigistatud 145 kw-st jääb väheseks.
Pakkuda võiks lahendust: pihustid, custom cooler, custom chip, parem turbo (GT28RS), väljalaske kolle, intake kit, metallist baypass jne...
Mingeid utoopilisi jõunumbreid taga ei aja: 250 - 300 hp piisab täiesti.
Loomulikult mida vähem tuleks kulutada eesmärgi saavutamiseks, seda parem. ;)
Tulemus peaks jääma selline, et auto salongi, esistanget ja kapotialust oleks kerge vaevaga võimalik algsesse konditsiooni saada.


Kas mitte '06a juba FSI 2,0T?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.05.2006 19:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.04.2006 19:58
Postitusi: 64
KatZ kirjutas:
Kes teab, palju 1.8t mootori originaal pihustide tootlikus on? Et kas tegelikult on vaja neid vahetada või mitte, juhul kui lõpptulemus 250-300hj?


Oleneb mootori tähisest. Võibolla piisab ainult kütuse rõhu tõstmisest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.05.2006 20:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Ma arvan, et ma tean, mis mootoriga auto ma naisele ostsin.
Mis aga puutub pihustite tootlikusesse siis erinevad maailma tuuningfirmad näevad ette üle 200 hp pihustite vahetus:
MTM
GreedSpeed
ECS Tuning


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.05.2006 20:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.04.2006 19:58
Postitusi: 64
tt kirjutas:
Ma arvan, et ma tean, mis mootoriga auto ma naisele ostsin.
Mis aga puutub pihustite tootlikusesse siis erinevad maailma tuuningfirmad näevad ette üle 200 hp pihustite vahetus:
MTM
GreedSpeed
ECS Tuning


Võibolla mootorit tead aga äkki aastat mitte ;)

Minu mootoril u.220 hj ning pihustid toidavad veel kenasti ja mul ei ole mitte kõige tootlikumad pihustid mida 1,8 peale pannakse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.05.2006 21:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
preparaator kirjutas:
Võibolla mootorit tead aga äkki aastat mitte ;)

Kas see on sinu arust B6 :?
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.05.2006 23:00 
Eemal

Liitunud: 01.12.2004 11:06
Postitusi: 70
Hmm, pildil olev auto RS4 moodi välja näeb?

_________________
http://opentrack.pri.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.05.2006 10:25 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 19:07
Postitusi: 45
Tegemist peaks olema mingi s-line vms paketiga mitte rs4 -ga.

_________________
Jaguar XJR V8 Supercharged / BMW M3 / RR Vogue


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.05.2006 10:56 
Eemal

Liitunud: 22.03.2005 18:10
Postitusi: 385
Pilt

ei ole ligilähedanegi :-D

tähelepanu väärivad stange, pidurid, peeglid ja ka auto üldine laius.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.05.2006 13:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Tegemist on siis Audi A4 quattroga aastast 2006.
Mootor on tähisega BFB (163 hp)
Natuke andmeid mootori kohta veel:
Tehasest:
120 kw/163 hp / 5700 rpm
225Nm / 1950 - 4700 rpm
Praegu on autol K&N paneelfilter ja MTM-i kivi:
140 kw/190 hp / 5400 rpm
310Nm / 3300 rpm
Autol on tehasest S-Line sisupakett ja Eestis on külge krutitud 200 000.- eest ABT ja MTM-i tuuningut.
Kas keegi oskab öelda, kas ja kui palju saab orig. turbo WG peale keerata rõhku ja millisel rõhul tekib fuelcut?
Tahaks hirmsasti Lasna minna sõitma, aga suuremat ehitamist ei jõua enne ette võtta. Esialgu plaanis siis vahetada orig. baypass FORGE oma vastu, leiutada miski koonuse moodi asjandus koos kuumapeegli ja õhusuunamistoruga, eemaldada katalisaatorid ja kruttida WG-i - seda kõike veel jõuaks enne järgmist nädalavahetust teha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.05.2006 14:22 
Eemal

Liitunud: 24.01.2006 10:18
Postitusi: 40
Sul juba chip on tõstnud rõhku, mida sa enam seal keerad. Teiseks K03 ei hoia sul seal niivõinaa midagi. Mul pani aju häiresse kui rõhk tõusis kella järgi 1.5 (+- kella eksimus) peale.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 111 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11