TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=10960
1. leht 1-st

Autor:  kotkas2002 [ 28.09.2012 1:21 ]
Teema pealkiri:  Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

plaanis lähi tulevius oma Audi a4 1,8t 96a. sisselaske süsteemi tuunida. Sooviks igasugust nõu.
Töö ei ole nii lihtne et ühendad cooleri ja torud. kindlasti on ju andurid ka mis vaja külge aretada. Kas BOV paigaldatakse enne või pärast coolerit. olen näinud erinevaid varjante aga kumb on parem?

Autor:  Martinez [ 28.09.2012 12:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

Originaal aju kasutades on soovitatav jääda bypass klapi juurde.

Autor:  kotkas2002 [ 28.09.2012 17:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

Isegi BOV pole soovitav originaal ajuga? millist aju soovitate ja palju nad maksta võivad?

Autor:  Ragnar [ 29.09.2012 11:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

MAF anduriga autodele saab paigaldada spetsiaalse klapi mis laseb veidi õhku välja ja teeb häält kuid enamus tsirkuleeritakse turbo ette. Tavalise BOV'iga tekivad MAF'iga autodel jamad.

Autor:  kotkas2002 [ 29.09.2012 13:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

Cooleri ja torude vahetus küll halba ei tee. Miliist klappi audile soovitate, kust saab ja palju maksavad?

Autor:  kilplane [ 30.09.2012 3:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

mina pole küll tähele pannud et bov oleks mingeid jamasid tekitanud. kui gaasipedaali täiesti lahti lased käiguvahetusel (mida peaks alati tegema) siis ta ju ei pihusta üldse kütust peale. seega käiguvahetusel võibolla iga kümnes kord korra köhatab aga vaevu märgatavalt.
kinni on teinekord poonud siis kui tahta pikalt vile lasta, seega lased gaasi aeglaselt maha ja siis kiirendada tahad. kuid ka siis vaid hetkeks. summutisse visatud kütus läheb reaktiivkütuseks ja kogu moos.
ja kui paned bovi ja see ei peaks sobima, hakkab lollusi tegema siis võib ka selle asendada by-passiga. või siis osta selline bov kuhu saab vooliku kinnitusega otsa külge kruvida ja sealt voolik ennem turbot torustikku tagasi. tahad susistad linnapeal, tahad saad probleemideta rajal sõita.

Autor:  kotkas2002 [ 30.09.2012 10:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

Cooleri ja torude paigaldus! Kui palju kasu on? http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/fmic.html
Teema veel õhus!!!

Autor:  Marko_N [ 16.12.2012 20:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

Vaevalt sealt nüüd mingit tagumikuga tuntavat vahet väga tuleb, pigem oleks kasu kui originaal asi täis on kasvand või lekib.

Autor:  Tamar [ 23.12.2012 1:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

1.8T mootorile UNUSTAGE selline asi nagu BOV! Tahad häält, pane koonusfilter ja originaal by-passiga laulab küll. Olen näinud neid 1.8T mootoreid plõuoffidega ja neist MITTE ÜKSKI ei ole isegi tühikäigul korrektselt töötanud (siinkohal on aju olnud kas 100%originaal või siis chipitud),rääkimata midagi turbomootorile omasele edasiliikumisele.

Häid Pühi!

Autor:  prj [ 23.12.2012 2:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

Igasugune tuuning ilma remapita on suhteliselt mõttetu antud aju puhul.
Rõhku juhitakse õhulugeja näidu järgi, ehk siis nii palju või nii vähe rõhku antakse peale, et saavutada mingisugune silindri täituvus (õhulugeja/rpm).
Kui sa nüüd õhku külmemaks teed, siis aju reguleerib laaderõhku lihtsalt allapoole.

Kui auto chipitud juba, siis järgmine samm, et jõudu juurde saada on K04, millele lisaks tootlikum kütusepump ja pihustid ning aju seadistus.
Peale seda VÕIB hakata väljalaskele, intercoolerile ja surveastme alandamisele mõtlema, aga K03 puhul on see maha visatud raha.

Mis nendesse BOV-desse puutub, siis kui õhulugejast läbi käinud õhk atmosfääri lasta, siis läheb segu väga rikkaks käiguvahetusel.
Tühikäigul ei tohiks väga hullu olla, aga see tähendab, et tühikäigul peab see BOV kinni olema...
Bypass on aga vaakumis alati lahti.

Autor:  kassu01 [ 08.02.2013 18:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

Miks ei peaks saama bov-i paigaldada? Lihtsalt tuleks õhulugeja asukoht ära muuta ja bov paigaldada peale õhulugejat. Siis saab ikkagi mootor oma õiged andmed kätte :ohshit

Autor:  prj [ 09.02.2013 12:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

kassu01 kirjutas:
Miks ei peaks saama bov-i paigaldada? Lihtsalt tuleks õhulugeja asukoht ära muuta ja bov paigaldada peale õhulugejat. Siis saab ikkagi mootor oma õiged andmed kätte :ohshit

Ikka ennem õhulugejat, mitte peale.

See tähendab, et õhulugeja on:
a) Surve poole peal ning selle näit läheb hoopis teiseks, rääkimata juhtmestiku ja torustiku ringi tegemisest.
b) Kuna BOV madalatel koormustel ei avane (vaid ainult kõrgemate pööretega, suurema vaakumiga), siis tekkivad ikkagi sisselaskesse pulsatsioonid ning segu/süüde läheb paigast ära.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/