Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 12:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 28.09.2012 1:21 
Eemal

Liitunud: 08.02.2007 17:34
Postitusi: 8
Asukoht: Tallinn,Mustamäe
plaanis lähi tulevius oma Audi a4 1,8t 96a. sisselaske süsteemi tuunida. Sooviks igasugust nõu.
Töö ei ole nii lihtne et ühendad cooleri ja torud. kindlasti on ju andurid ka mis vaja külge aretada. Kas BOV paigaldatakse enne või pärast coolerit. olen näinud erinevaid varjante aga kumb on parem?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.09.2012 12:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2009 18:57
Postitusi: 159
Asukoht: Tartu
Originaal aju kasutades on soovitatav jääda bypass klapi juurde.

_________________
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.09.2012 17:54 
Eemal

Liitunud: 08.02.2007 17:34
Postitusi: 8
Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Isegi BOV pole soovitav originaal ajuga? millist aju soovitate ja palju nad maksta võivad?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.09.2012 11:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
MAF anduriga autodele saab paigaldada spetsiaalse klapi mis laseb veidi õhku välja ja teeb häält kuid enamus tsirkuleeritakse turbo ette. Tavalise BOV'iga tekivad MAF'iga autodel jamad.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.09.2012 13:11 
Eemal

Liitunud: 08.02.2007 17:34
Postitusi: 8
Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Cooleri ja torude vahetus küll halba ei tee. Miliist klappi audile soovitate, kust saab ja palju maksavad?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.09.2012 3:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
mina pole küll tähele pannud et bov oleks mingeid jamasid tekitanud. kui gaasipedaali täiesti lahti lased käiguvahetusel (mida peaks alati tegema) siis ta ju ei pihusta üldse kütust peale. seega käiguvahetusel võibolla iga kümnes kord korra köhatab aga vaevu märgatavalt.
kinni on teinekord poonud siis kui tahta pikalt vile lasta, seega lased gaasi aeglaselt maha ja siis kiirendada tahad. kuid ka siis vaid hetkeks. summutisse visatud kütus läheb reaktiivkütuseks ja kogu moos.
ja kui paned bovi ja see ei peaks sobima, hakkab lollusi tegema siis võib ka selle asendada by-passiga. või siis osta selline bov kuhu saab vooliku kinnitusega otsa külge kruvida ja sealt voolik ennem turbot torustikku tagasi. tahad susistad linnapeal, tahad saad probleemideta rajal sõita.

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.09.2012 10:16 
Eemal

Liitunud: 08.02.2007 17:34
Postitusi: 8
Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Cooleri ja torude paigaldus! Kui palju kasu on? http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/fmic.html
Teema veel õhus!!!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.12.2012 20:55 
Eemal

Liitunud: 01.07.2005 11:48
Postitusi: 151
Vaevalt sealt nüüd mingit tagumikuga tuntavat vahet väga tuleb, pigem oleks kasu kui originaal asi täis on kasvand või lekib.

_________________
Turbos make torque and torque makes fun


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.12.2012 1:11 
Eemal

Liitunud: 07.03.2007 22:32
Postitusi: 69
1.8T mootorile UNUSTAGE selline asi nagu BOV! Tahad häält, pane koonusfilter ja originaal by-passiga laulab küll. Olen näinud neid 1.8T mootoreid plõuoffidega ja neist MITTE ÜKSKI ei ole isegi tühikäigul korrektselt töötanud (siinkohal on aju olnud kas 100%originaal või siis chipitud),rääkimata midagi turbomootorile omasele edasiliikumisele.

Häid Pühi!

_________________
Powered by K04


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.12.2012 2:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.08.2010 15:29
Postitusi: 113
Asukoht: Tallinn
Igasugune tuuning ilma remapita on suhteliselt mõttetu antud aju puhul.
Rõhku juhitakse õhulugeja näidu järgi, ehk siis nii palju või nii vähe rõhku antakse peale, et saavutada mingisugune silindri täituvus (õhulugeja/rpm).
Kui sa nüüd õhku külmemaks teed, siis aju reguleerib laaderõhku lihtsalt allapoole.

Kui auto chipitud juba, siis järgmine samm, et jõudu juurde saada on K04, millele lisaks tootlikum kütusepump ja pihustid ning aju seadistus.
Peale seda VÕIB hakata väljalaskele, intercoolerile ja surveastme alandamisele mõtlema, aga K03 puhul on see maha visatud raha.

Mis nendesse BOV-desse puutub, siis kui õhulugejast läbi käinud õhk atmosfääri lasta, siis läheb segu väga rikkaks käiguvahetusel.
Tühikäigul ei tohiks väga hullu olla, aga see tähendab, et tühikäigul peab see BOV kinni olema...
Bypass on aga vaakumis alati lahti.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.02.2013 18:30 
Eemal

Liitunud: 27.06.2010 2:11
Postitusi: 35
Asukoht: Tallinn
Miks ei peaks saama bov-i paigaldada? Lihtsalt tuleks õhulugeja asukoht ära muuta ja bov paigaldada peale õhulugejat. Siis saab ikkagi mootor oma õiged andmed kätte :ohshit

_________________
Ega aju chippimine ei aita sind, kui sa oled tehasest lollina tulnud..


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.02.2013 12:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.08.2010 15:29
Postitusi: 113
Asukoht: Tallinn
kassu01 kirjutas:
Miks ei peaks saama bov-i paigaldada? Lihtsalt tuleks õhulugeja asukoht ära muuta ja bov paigaldada peale õhulugejat. Siis saab ikkagi mootor oma õiged andmed kätte :ohshit

Ikka ennem õhulugejat, mitte peale.

See tähendab, et õhulugeja on:
a) Surve poole peal ning selle näit läheb hoopis teiseks, rääkimata juhtmestiku ja torustiku ringi tegemisest.
b) Kuna BOV madalatel koormustel ei avane (vaid ainult kõrgemate pööretega, suurema vaakumiga), siis tekkivad ikkagi sisselaskesse pulsatsioonid ning segu/süüde läheb paigast ära.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11